proberen zwanger te worden na miskraam

Hoi gebruiker,
Dan hebben we ongeveer rond dezelfde datum de curretage gehad. Ik ben op maandag 9 maart gecuretteerd. Wat fijn dat je menstruatie weer op gang is gekomen. Al is dat wel een beetje raar om te zeggen als je net een miskraam hebt gehad :-(
Ik zit nog te wachten op m'n menstruatie. Ik had vanochtend opeens een korte bloeding. Dus ik dacht dat ik ook ongesteld was geworden. Maar het zet niet door..
Misschien begint het morgen. Ik hoop het maar!! Dan weet je ook weer dat je lichaam goed werkt :)
Hopelijk is het snel weer raak voor je.

bedankt voor de felicitaties! ik ben er ook heel erg blij mee :) ik kan het nog steeds niet geloven zo blij ben ik. Maar even rustig de echo afwachten en de eerste 16 weken natuurlijk.

Hoi Gebruiker, het van je af schrijven helpt echt enorm.. zeker omdat de mensen hier het zelfde hebben meegemaakt of in dezelfde situatie zitten. Ik hoop ook voor je dat je mestruatie snel op gang komt. De ovulatietesten van de action hebben mij wel heel erg goed geholpen. misschien dat je ze kunt gebruiken, qua prijs ook echt goed te doen.

Hoi Iris,

Wat fijn dat je menstruatie nu al weer op gang is. Nu hopen dat het snel raak is. Ik heb zelf het gevoel dat ik de miskraam dan pas een plek kan geven, bij een nieuwe zwangerschap. Daarom is het wachten zó frustrerend en gekmakend....En steeds weer een enorme teleurstelling. Nog vier dagen wachten voor mij, maar ik heb er geen goed gevoel bij. Ik haat het wachten....

He meiden, ik heb weer even een baal momentje. Ik had na mijn miskraam 2 zwangerschaptesten gedaan om te checken of het hcg hormoon uit m'n lichaam was. Gelukkig al snel 2 negatieve testen. Afgelopen zaterdag had ik een korte bloeding zoals ik al had verteld, maar verdere menstruatie bleef uit. Ik gister toch maar een zwangerschaptest gehaald en wat bleek... Positief! Alleen helaas vanochtend kreeg ik hele heftige bloedingen dus het heeft helaas toch niet zo mogen zijn!
@pluisje: spannend de komende 4 dagen. Ik hoop dat het raak voor je is.. En tjah, wachten is echt verschrikkelijk!

Tjee das een domper... Leek het zo snel alweer raak, wat jammer! Ik was beide keren binnen drie maanden zwanger en wacht nu alweer en half jaar. begin te denken dat er iets niet goed is, maar aan de andere kant is een jaar wachten heel normaal. Heb vanmorgen véél te vroeg en test gedaan en die was negatief. Slaat weer helemaal nergens op, ik moet die dingen niet in huis halen. Maar had er al niet zo'n vertrouwen in deze keer.

Hallo dames,
Ik kan helemaal meeleven met de situatie van Caat. Afgelopen februari heb ik ook tot 2 keer toe een positieve test gehad na de datum waarop ik ongesteld moest worden. Echter een week later toch nog gaan menstrueren.

In december ben ik bevallen van ons eerste kindje, helaas is ons dochtertje vlak voor de bevalling overleden. Een oorzaak hebben ze jammer genoeg niet kunnen vinden. De positieve test in februari was dan ook een sprankje hoop dat we kregen.

Volgende week woensdag zou ik weer ongesteld moeten worden, deze week wel sprake van spotting dus kan niet wachten om weer een test te doen.

Groetjes,
Nathalie

Terug
Bovenaan