He meid, geeft niets hoor die late reactie, bij jullie mamaclub is het niet zo druk heb ik al gezien, dus logisch dat je minder kijkt.
Fijn om te lezen dat alles lekker met je gaat, nog 2 weekjes dan is die kleine bij je welkom zeg maar, spannend hoor, kan alle kanten op. Ik kreeg de tip, ga ervan uit dat je 2 weken later bevalt dan valt het allemaal reuze mee, en zeg die datum ook aan andere mensen anders gaan ze straks allemaal vragen "is die kleine er nog niet?"
Die bekkeninstabiliteit lijkt me wat minder zeg maar, ik vind al dat ik verrot uit men bed kom, laat staan dat je ook nog eens last van je bekken hebt. Ik leef met je mee meid, maareh allemaal voor een goed doel!!
Ik snap wat je bedoelt met dat je de bevalling nog niet zo ziet zitten, ik weet ook nog niet hoe ik daar naar moet kijken. Ik denk gewoon laten gebeuren, meer kun je niet, maar het idee dat is toch best wel eng he?
Ik ben haast 32 weken nu, en krijg nu echt de drang dat alles klaar moet, en dat is het nog lang niet. Moet nog zelf gordijnen naaien, dus daar volgende week maar aan gaan beginnen. meubeltjes staan allemaal wel in elkaar, en ben al druk met wassen en strijken enzo, maar men vriend moet het kozijn nog 1 keer in de verf zetten.
Ik heb verder last van oedeem en een historie van te hoge bloeddruk. Ben door de bedrijfsarts volledig ziek gemeld 2 weken geleden, dus ben iets eerder thuis dan gepland. Men laatste controle bij de vk was super, bloeddruk zelfs lager dan ooit, dus de rust doet me goed.
Moet opeens terug denken aan het verdriet dat we hadden, en ben zo blij dat het nu allemaal lekker gaat. Ik had dit nooit durven dromen.
Liefs nath