@pupke

Hoi Nathalie,

Alles goed?
Internet lag eruit bij ons gister wou dus al eerder wat laten weten.
Tja wat?nog geen baby vandaag precies 40 weken.
Dacht gister effe dat het zou beginnen maar nee hoor zogauw ik in bed kruip wordt mijn baarmoeder rustiger ongelooflijk toch?
Heb gister controle gehad die was goed bloeddruk was 120/80 dus mega verschil met week ervoor voel me ook wel beter:)
Ze zei dat dat ook een teken kan zijn dat ik binnenkort ga bevallen samen met veel harde buiken.
Ik hoop het maar we hebben afgesproken dat als de kleine er maandag nog niet is dat ze dan probeert te strippen.
Niet dat ik daar op zit te wachten maar dan schiet het misschien op.
Kleintje was ook goed gegroeid in 1 week tijd heb nu alleen niet meer plek vol=vol hi,hi.
Gaat bij jou ook alles goed?
Welke datum ben jij nu ook alweer precies uitgerekend?
Ben ook erg benieuwd hoe jullie lieve mannetje gaat heten!
Kijk trouwens inderdaad vaak naar de box is ook zo leuk!!!
Ik ga een foto met mijn dikke buik op zwanger.nl zetten(proberen)
Ik sta dan in de tuin kun je kijken naar mijn dikke buik hi,hi.
Tot gauw dikke knuf Pupke

He lieve Meike, leuk om te weten, ik vroeg het me al af, oh heb echt aan je gedacht, he nog geen baby, kan ieder geval niet nog 2 weken duren hahaha. heb je je foto al op de site gezet, en waar kan ik dat dan vinden?
Ben blij dat je bloeddruk gestegen is, eindelijk normaal. Ik geloof graag dat je dan een stuk beter voelt daardoor.
Heb ik trouwens welleens gevraagd waar je woont? Wie weet wonen we bij elkaar in de buurt ofzo. Ik woon in Rijswijk zh. En mijn echte naam is nathalie hahahah. Gaat bij mij ook lekker, heb nu sinds donderdag toch wel dat het wat rommelt hoor! Veel harde buiken, en soort van buikpijn, ik ga er maar van uit dat het erbij hoort. Oh en mega steken in mijn vagina. Dat hoort bij het indalen heb ik mij laten vertellen. Ik ben 14 september uitgerekend, maar denk persoonlijk dat het eerder komt. Oja even een bakkerspraatje. 24 aug, 8 sept en 23 september is het volle maan, dus wie weet meid ben je maandag inderdaad aan de beurt. Ze zeggen dat de meeste kindjes met volle maan geboren worden.

Hou me op de hoogte, zolang die kleine zich nog niet meldt. En anders heel erg veel succes, sterkte, kracht, wijsheid, en natuurlijk vooral liefde toegewenst. Je kan het meid.

liefs en knuffel

hoi nath,
Hoe gaat het met jou?
Ben samen met kleine Peter nu jou aan het schrijven.
hij is zondag 22 augustus om 07.26 geboren is 53 cm lang en weegt 3340gram.
Ik had zaterdagnacht om 01.45 de eerste wee en om 07.26 was hij er al!
Heb wat hechtingen vandaar late reactie was een super snelle bevalling en het ging prima.
Hele nuttige tips voor jou bevalling neem een bad als je de mogelijkheid hebt werkt geweldig!!!!!!
Blijf rustig en probeer tussendoor te ontspannen des te sneller heb je de kleine in je armen.
Wij zijn ontzettend aan het genieten herstel van mij gaat nu ook erg goed.
Was een heel klein beetje ingescheurd maar hechten was echt pijnloos dus dat valt mee en nu is het bijna weer helemaal okidoki meevaller dus.
Met mijn bekken gaat het ook veel beter loop zo goed als normaal dus wat wil ik nog meer?
Mijn man heeft nu ook een week vakantie dus we gaan lekker veel wandelen.
Ik woon trouwens in Halsteren dat ligt bij bergen op zoom.
hoop dat alles goed is met je.

Liefs Meike en Peter

He meid, ah een persoonlijk verhaaltje, wat super. Fijn om te lezen dat het allemaal zo snel is gegaan. En dat je weer langzaam aan hersteld. Oh ben zo jaloers, ik wil ook onze kleine man vasthouden. Maar ja, geduld is een schone zaak. Ben wat aan het sukkelen, steeds misselijk, en slaap super slecht.

He maar een klein stukje ingescheurd, is toch geen ramp, ik ben bang dat ik volledig ga scheuren haha. Wat heerlijk dat je mannetje vakantie heeft, lekker saampjes van peter (leuke naam trouwens) genieten. Had al een vermoeden dat je uit het zuiden kwam, waarschijnlijk door je naam, en je koosnaam.

En een super mooi gewicht en lengte ook allemaal mooi, en is het een wolk van een baby, is het waar wat ze zeggen? Dat hij de allermooiste van de hele wereld is. Heb je al veel visite gehad? leuke cadeaus gekregen? Hoop nog meer van je te lezen hoe het gaat, en handige tips natuurlijk. En ik hoop zeker dat die kleine van mij ook zo snel komt.

Oja begon je met weeen, of brak je vruchtwater? Ben zo benieuwd. Als je al toe bent aan foto's mailen geef even een gil dan doe ik je even men mailadres.

Dikke kus, lekker genieten, en nogmaals van harte. Ben zo blij voor jullie.

Hoi Nath,
Sorry dat het weer effe geleden is maar de dagen zijn nu ineens goed gevuld!
Kleine Peter vindt het erg gezellig met mama!
Hoe gaat het met jou?
Schiet voor jou nu op he?
Of ben je al bevallen?
Heb maar 3 tips neem een bad als het kan vooral ideaal tot ongeveer 8 a 9 cm ontsluiting daarna moet je eruit helaas.scheelt enorm!
Rustig blijven dus niet schreeuwen heeft ook geen zin kost alleen maar energie!
Probeer tussen de weeen te ontspannen dan verloopt je bevalling het snelst.
Ben echt benieuwd naar jullie naam voor jullie kindje!
Veel succes met je bevalling je kunt het!

Liefs Meike en Peter

Terug
Bovenaan