He meid, er was overal korting gister. Bij de V&D 3 halen 2 betalen op al reeds afgeprijsde artikelen, dus heb een pakje van friendz gekocht en een geweldig tshirtje van Nijntje. Bij de prenetal een babyfoon uiteraard, gewoon philips 60 euro ik dacht vind ik duur zat voor iemand die gelijk vloers woont. Die verkoopster hele verhalen over de slag duurder (120 euro) hoe geweldig en met de gradaties in lampjes. 1 blauwe lampje jammert je kindje 2de blauwe lampje huilt je kindje, en 3e blauwe lampje krijst je kindje. Ik dacht nou dat heb ik dan al lang gehoord. Wij hebben een appartement. En dacht moet alleen zn ding hebben voor als er visite is, of ik ben in de keuken. Maar ja proberen kon ze het. Oh en toen had ik natuurlijk ook nog stickers voor korting op alles 15% en kleding 20% dus heb geweldig pakje van nijntje, (men vriend vroeg of ons kind gay werd? ik zeg hoezo nijntje is ook voor jongetjes) en nog een shirtje. Dit is overigens het `1ste nijntje wat dus in de kast komt. Ah en echt een aanrader geurbuiltjes van zwitsal, super lekker. Ik denk dat kan de nieuwe geur uit de kast en de commode.
Ik geloof best dat het voor jou nu te zwaar is, maar uit je verhaal geloof ik graag dat je al vaak helemaal los bent gegaan.
Goed om te lezen dat jou schoonmoeder een goede smaak heeft. Van de week trok mijn schoonmoeder de kast open en vroeg waar de kleertjes waren die ze gekocht had, dus ik vertelde haar dat ze al op maat lagen dus ergens tussen in. En dat is ook zo, maar het liefst had ik ze weggedonderd. (lelijk, echt onvoorstelbaar) Ik heb spenen van haar gekregen, nou sorry hoor!!!! maar die stop ik echt niet in het mondje van mijn kindje. Misschien denk ik te ver, maar ben nu wel dat ik denk wel het beste, en niet een speen van de action. Met zijn gebitje moet hij zijn hele leven doen. Wil niet overkomen als een klagerd, maar koop aub wat fatsoenslijks hahahaha. Ze is arm ik weet het, maar koop dan niet 3 flutdingen maar 1 truitje van de hema. Daar ben ik 100 keer blijer mee.
Hoe hij het gaat doen, is inderdaad een hele goede oplossing, gewoon als die kleine bij oma is, kleertjes aan doen, of voor een foto, en die vervolgens in een lijstje geven. Kan ze nooit zeggen dat die kleine het niet aan gehad heeft.
Zo heeft mijn moeder een doos bewaard met mijn dingetjes. Echt de meest schattige jurkjes maar ja krijg een jongen. Er zitten dus maar 3 dingen in die onze kleine wel aan kan. Maar ja dat is ook 30 jaar oud. Heb ze toch maar gewassen, en wie weet voor een sentimenteel moment hahaha.
Ben blij dat je lekker genoten hebt van de mc greek, ik was jaloers en heb haast ruzie gekweekt zodat we na de samen bevallen cursus langs de burger king reden. Hij wou naar huis had trek in bier, en ik in een wopper. Nou die heeft me ook heerlijk gesmaakt. Was me haast wel een woordenwisseling waard. Hij klaagt een beetje over zijn ienie mini buikje zeg maar, en ik ben altijd de drammert dat ik ergens trek in heb, en dan haal ik hem over de streep. En tja dat kan hij niet altijd waarderen hahaha, omdat hij stiekem dan ook wil eten. Ach straks gaan we wel weer sporten toch? Heb nu in mijn zwangerschap 1 keer mac gehad en 2 keer burger king. En heb 1 keer de patatpan opgezet voor een kaassoufle. Ik vind het netjes.
Voor jou een grote dag hahah, je box komt in de woonkamer, leuk hoor. Nog even meid dan ligt je kleintje erin. Hou je er rekening mee, dat je die kleine ook kan zien als je in bv de keuken staat? Want tja daar sta je toch minstens anderhalf uur per dag.
Wat moet je trouwens allemaal nog lezen? en wat heb je besteld? Ik lees niet zoveel boeken over de bevalling of borstvoeding ik heb bedacht dat ik het allemaal maar beetje over me heen laat komen. Men mam is kraamverzorgster dus als ik een vraagje heb dan bel ik wel.
Hele fijne dag, kijk ook steeds uit naar een berichtje van jou, jij bent een schat en vindt het super om op de hoogte blijven.
liefs nath