@pupke

Hoi Nathalie,

Gister controle gehad met de kleine is alles goed!
Mijn bloeddruk was weer lager 100/65 daardoor snel duizelig als ik te lang op mijn benen sta.
Is wel jammer maar gelukkig hoef ik niet meer zo lang hoop ik!
Is jou bloeddruk alweer gezakt?
Anders geef je maar wat aan mij hi,hi.
Zaterdag gaat mijn mannetje met mijn schoonouders de woonkamer "verbouwen" zodat de box ook in de kamer past;)
Dan wordt het nog echter.
Ik wou dat ik kon toveren dan zou ik Lientjes verdriet weg toveren en haar ook een dikke buik geven.
Moet eerlijk bekennen dat als ik niet zwanger was geworden mijn leven ook heel anders eruit zou zien.
Ik zat ook ontzettend in de knoop.
Mijn kleintje heeft me echt geholpen om het verdriet een plekje te geven.
Misschien komt het voor Lientje nog wel heeft het bij haar meer tijd nodig?
Ik ben blij dat het met jou wel goed gaat!!!!!!!
Dus vooral genieten he!

Liefs Pupke

He meid,

vind je bloeddruk wel heel erg laag hoor!! kunnen ze daar helemaal niets aan doen? Ga je thuis( wil je thuis) of in het ziekenhuis bevallen?
Leuk hoor als de box al staat, stiekum staat de box bij mij al 6 weken, heb het excuus dat ik katten heb, en tja ik moet ze het afleren als ze erin willen gaan liggen hahahaa. Heb jij ook dat je steeds even in het kamertje moet kijken, en dan nog maar eens alle kleertjes enzo? Voor jou is het echt bijna zo ver. Vind het zo spannend voor je.

Ik las het berichtje van Lientje, vind het zo sneu, ben wel blij dat ze een klein kereltje heeft, anders zou het nog slechter gaan. Ik wou ook dat we wat konden doen. Zo deel ik nu het septembermamaschap met Elin, wij waren van oorsprong allebei aprilmama en zo nog met ons kelly, kelly is van de aardbodem verdwenen lijkt wel, wij werden opnieuw zwanger en zij niet. Ik vind het zo verschrikkelijk voor een ieder. Het verdriet gun je niemand. Maar lientje gaat me echt aan men hart. Zij was er voor iedereen, ze was altijd zo sterk en positief, en ik moet je zeggen zij hielp me er echt doorheen. Echt een grote broer zeg maar.

Ik gun iedereen het geluk dat wij nu kennen pupke, en ik ben elke dag dankbaar. Ik zal een kaarsje branden voor haar. Ik weet ook niet waar ik was als ik niet opnieuw zwanger was geworden, en dan is mijn verhaal nog helemaal niet erg! Het heeft inderdaad tijd nodig bij Lientje, juist op een moment dat ze het opgegeven heeft zal ze zien dat het raak is. En ik hoop dat ze ons dan nog weet te vinden, ik zal in ieder geval blijven meelezen. Want haar vreugde wil ik niet missen.
Ben ook heel blij dat jij je vreugde kan delen. En zoals je zegt we moeten inderdaad elke dag genieten, laten we afspreken dat als we het een keer moeilijk hebben denken aan onze grote broer zodat we juist extra dankbaar zijn.

He bah ben nu helemaal emo.

Dus ga nog even leuke dingen vertellen, dinsdag (35 wk) heb ik controle gehad en alles was perfect. geen eiwit, bloeddruk 130/80 maar 1 kilootje bij in 2.5 week, alles ziet er goed uit, op naar de 37 weken.

dikke knuf en oeh kan niet wachten om te lezen dat je bevallen bent.

kus nath

Hoi Nathalie,

Bloeddruk kunnen ze niets aan doen.
ik kan alleen zoute drop en met de beentjes omhoog gaan liggen als ik duizelig ben.
Voel me nu wel iets beter als van de week;)
Ik ga in het ziekenhuis bevallen als het kan.
Ga vanmiddag naar Mc Donalds drive greek mac eten hi,hi heb ik al meer als een week zin in.
Heb vannacht heerlijk geslapen geen gerommel of drukke baby dus het zal nog wel een paar daagjes duren voordat het zover is.
Bij jou schiet het ook al op he?!
Leuk dat jou box al staat bij mij morgen gek he dat je daar zo vrolijk van kan worden!
Ik kijk elke dag in het kamertje van mijn kleine mannetje vindt het geweldig!
Moet alleen nog aan zijn naam wennen want ik heb allemaal troetelnaampjes maar denk nog niet aan zijn echte naam op een of andere manier.
Heb jij dat ook?
En je hebt gelijk hoor dat wij extra dankbaar mogen zijn met onze buikjes!
Geniet er ook echt elke dag van.
Heb nu ook rust in mijn lijf ik zie wel waneer het kleintje wil komen in mijn buik wordt hij groot en sterk!
Heb jij nog leuke plannen om te doen?

Dikke knuffel terug!
Liefs Pupke

He Pupke, ik heb de mc greek nog niet gehad, is die lekker????? Ik heb niet zozeer trek in bepaalde dingen daar ben ik best wel blij mee. Ondanks dat toch al 17 kilo bij hoor.
Lijkt me ook wel verstandig met je lage bloeddruk om in het ziekenhuis te bevallen, daar hebben ze alles bij de hand, en dat geeft toch wel zekerheid.
Ik spreek zijn naam ook al uit, en ben er wel aan gewend, heb ook al een koosnaampje, maar die vindt men vriend niet zo haahaha, wellicht ga ik het expres dan maar op alle lakentjes borduren, nee hoor ik haat borduren.
Het is niet gek dat je daar vrolijk van wordt, het is net als die warme straal in je lichaam als je aan je kleine vent denkt. Heerlijk toch. Fijn dat je zn heerlijke nacht gehad hebt, is heel belangrijk, je kan je rust nog wel gebruiken. Heb je al wel voorweeen gehad of helemaal nog niet? Wel al geregeld last van harde buiken?

Ik ga straks even naar de prenetal, ik wil nog even kijken voor 2 kleine broekjes maatje 56 ofzo, want die heb ik nog niet zoveel. Ik vind het wel moeilijk hoor, voor het zelfde geldt gaat het niet passen. Ik had al bedacht dat ik men man maar weg stuur als we kleertjes te kort hebben. En ik wou nog even kijken naar een babyfoon, want t/m zaterdag is het 15%korting bij de prenetal als je stickers hebt, dus dat scheelt toch.
As dinsdag zijn wij 36 wk op weg, dus het duurt nog wel even, mag ook wel, morgen gaan we laatste dingen in het kamertje doen. Gordijnen heb ik haast af, dus eerst de rails ophangen dan kan ik de onderkant afmeten. Heb al wel met men mam van de week, bedje en wiegje opgemaakt. En dat ziet er zo schattig uit. En dan is alles klaar. En als ik dan nu in het wiegje kijk, dan denk ik nog even en dan ligt die kleine daar in. Hmmm heerlijk gevoel kan echt niet wachten.

kus

Hoi Nathalie,

De Greek mac was weer geweldig!!!
Moet zeggen dat ik ook niet echt meer zin heb in iets(behalve de greek mac) maar ook ik ben al 18 kilo aangekomen hi,hi.
Ik heb in de kleine maatjes al ontzettend veel want mijn schoonmoeder en haar zus zijn een beetje los gegaan wel grappig hoor!
Ze hebben gelukkig goede smaak tegenwoordig.
Mijn schoonmoeder had nog kleertjes van mijn man van vroeger.
Heel lief dat ze die bewaard heeft maar best wel ouderwets;)
Die kleertjes gaan dus aan als hij bij oma gaat spelen.Mooie oplossing toch?!
Geniet van het shoppen dat zit er voor mij echt niet meer in.
Door de drive van de Mc was al vermoeiend is op en neer 20minuutjes rijden.
Je zult ook wel veel kleertjes krijgen als je bevallen bent.
Heb ik dus geen rekening mee gehouden vondt het shoppen veel te leuk en er was ook elke keer korting en tja daar moet je toch wat mee doen toch?!
Ik vindt het heel gezellig om met jou te schrijven want je bent een super lieve meid!
Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt!
Ik heb leuke boeken bij bol.com besteld terwijl ik eigenlijk heel stiekum nog heel veel boeken moet lezen:)
Weer een lang verhaal geworden.....
tot gauw

Liefs Pupke

He meid, er was overal korting gister. Bij de V&D 3 halen 2 betalen op al reeds afgeprijsde artikelen, dus heb een pakje van friendz gekocht en een geweldig tshirtje van Nijntje. Bij de prenetal een babyfoon uiteraard, gewoon philips 60 euro ik dacht vind ik duur zat voor iemand die gelijk vloers woont. Die verkoopster hele verhalen over de slag duurder (120 euro) hoe geweldig en met de gradaties in lampjes. 1 blauwe lampje jammert je kindje 2de blauwe lampje huilt je kindje, en 3e blauwe lampje krijst je kindje. Ik dacht nou dat heb ik dan al lang gehoord. Wij hebben een appartement. En dacht moet alleen zn ding hebben voor als er visite is, of ik ben in de keuken. Maar ja proberen kon ze het. Oh en toen had ik natuurlijk ook nog stickers voor korting op alles 15% en kleding 20% dus heb geweldig pakje van nijntje, (men vriend vroeg of ons kind gay werd? ik zeg hoezo nijntje is ook voor jongetjes) en nog een shirtje. Dit is overigens het `1ste nijntje wat dus in de kast komt. Ah en echt een aanrader geurbuiltjes van zwitsal, super lekker. Ik denk dat kan de nieuwe geur uit de kast en de commode.

Ik geloof best dat het voor jou nu te zwaar is, maar uit je verhaal geloof ik graag dat je al vaak helemaal los bent gegaan. :)
Goed om te lezen dat jou schoonmoeder een goede smaak heeft. Van de week trok mijn schoonmoeder de kast open en vroeg waar de kleertjes waren die ze gekocht had, dus ik vertelde haar dat ze al op maat lagen dus ergens tussen in. En dat is ook zo, maar het liefst had ik ze weggedonderd. (lelijk, echt onvoorstelbaar) Ik heb spenen van haar gekregen, nou sorry hoor!!!! maar die stop ik echt niet in het mondje van mijn kindje. Misschien denk ik te ver, maar ben nu wel dat ik denk wel het beste, en niet een speen van de action. Met zijn gebitje moet hij zijn hele leven doen. Wil niet overkomen als een klagerd, maar koop aub wat fatsoenslijks hahahaha. Ze is arm ik weet het, maar koop dan niet 3 flutdingen maar 1 truitje van de hema. Daar ben ik 100 keer blijer mee.

Hoe hij het gaat doen, is inderdaad een hele goede oplossing, gewoon als die kleine bij oma is, kleertjes aan doen, of voor een foto, en die vervolgens in een lijstje geven. Kan ze nooit zeggen dat die kleine het niet aan gehad heeft.
Zo heeft mijn moeder een doos bewaard met mijn dingetjes. Echt de meest schattige jurkjes maar ja krijg een jongen. Er zitten dus maar 3 dingen in die onze kleine wel aan kan. Maar ja dat is ook 30 jaar oud. Heb ze toch maar gewassen, en wie weet voor een sentimenteel moment hahaha.

Ben blij dat je lekker genoten hebt van de mc greek, ik was jaloers en heb haast ruzie gekweekt zodat we na de samen bevallen cursus langs de burger king reden. Hij wou naar huis had trek in bier, en ik in een wopper. Nou die heeft me ook heerlijk gesmaakt. Was me haast wel een woordenwisseling waard. Hij klaagt een beetje over zijn ienie mini buikje zeg maar, en ik ben altijd de drammert dat ik ergens trek in heb, en dan haal ik hem over de streep. En tja dat kan hij niet altijd waarderen hahaha, omdat hij stiekem dan ook wil eten. Ach straks gaan we wel weer sporten toch? Heb nu in mijn zwangerschap 1 keer mac gehad en 2 keer burger king. En heb 1 keer de patatpan opgezet voor een kaassoufle. Ik vind het netjes.

Voor jou een grote dag hahah, je box komt in de woonkamer, leuk hoor. Nog even meid dan ligt je kleintje erin. Hou je er rekening mee, dat je die kleine ook kan zien als je in bv de keuken staat? Want tja daar sta je toch minstens anderhalf uur per dag.

Wat moet je trouwens allemaal nog lezen? en wat heb je besteld? Ik lees niet zoveel boeken over de bevalling of borstvoeding ik heb bedacht dat ik het allemaal maar beetje over me heen laat komen. Men mam is kraamverzorgster dus als ik een vraagje heb dan bel ik wel.

Hele fijne dag, kijk ook steeds uit naar een berichtje van jou, jij bent een schat en vindt het super om op de hoogte blijven.

liefs nath

Hoi Nath,
Hoe gaat het met jou en je buikje?
Bij mij nog steeds geen baby hoor!(wel in de buik hi,hi en trappelen;)
Zelfs mensen die na mij hadden moeten bevallen zijn al bevallen!

Leuk he shoppen in de uitverkoop!
Ik ben er dol op volgens mij een vrouwentik?!
Ik vindt Nijntje en friendz ook erg leuk maar Nijntje ging ook mijn mannetje te ver hi,hi.
Hij vindt Nijntje een suf konijntje snap jij dat?

Ik heb gewone meiden boeken en wat spannende boeken besteld om de tijd door te komen aangezien ik niet heel veel meer kan;)

Wat fijn dat jou mama kraamverzorgster is!
Gaat ze het ook bij jou doen?
Mijn vriendin is mijn verloskundige en gaat ook mijn bevalling doen.
Is ergens wel dubbel maar ook erg vertrouwd!

De box staat zo dat ik de kleine straks makkelijk in de gaten kan houden en door het schuiven van de meubels is de kamer ook veel groter echt super!

Ik kan trouwens goed begrijpen dat je geen action in de mond van je baby wil.
Je wilt toch het beste voor je kleintje!
Ik heb ook voor de zekerheid een pak nutrilon gekocht voor als de borstvoeding geen succes is kon het niet over mijn hart verkrijgen om een b-merk te kopen.
Luiers wel gewoon van Kruidvat want die schijnen erg goed te zijn!

Ik hoop dat mijn babypupke snel gaat komen want nu ook zijn papa erg nieuwsgierig wordt slapen we s'nachts nog minder.
Gelukkig kan ik het overdag inhalen.
Ik heb s'nachts wel constant harde buiken en vannacht zelfs een beetje buikpijn hoop dat dat een teken is dat het niet meer lang duurt!
Ik hou je op de hoogte!

Dikke knuffel en dikke kus van Pupke

He meid, hahah ik vroeg me al af of het raak was, aangezien je even stil was.
Ik snap er ook niets van dat mannen nijntje niets vinden, nijntje rules!!! en ook voor jongentjes.

ik hoop voor je dat het wat dichter bij komt, ik snap wat je bedoelt met dat al mensen bevallen die nog niet zo ver zijn. Bij ons op het september forum is ook al iemand moeder geworden, 11 aug al terwijl ze iets minder ver als mij was.
Heb jij ook dat het wat rommelt in je buik? Gewoon wat pijntjes bij je schede, waarvan je denkt, zou dit een begin zijn? Ze zeggen dat je niet kan twijfelen over wat een wee is, maar wat is een oefen wee en hoe voelen die? Harde buiken zijn een goed teken pupke het zijn samentrekkingen van de baarmoeder. En je hebt die alleen snachts? Ze zeggen dat je bevalling snacht de grootste kans heeft op gang te komen want dat ben je het meest ontspannen. Ben heel benieuwd wanneer jij aan de beurt bent.

Wat leuk dat je vriendin vk is, inderdaad wel dubbel, maar denk iets heel ergs moois om te delen. Dat maakt je vriendschap vast specialer.
Ik heb er bewust voor gekozen dat mijn moeder niet komt kramen, maar oma wordt. Ze zal hier wel zijn, ook bij de bevalling, en meer als mantelzorg voor snachts hahah. Eigenlijk maar goed ook, want ze is nu ziek thuis met haar knie, waarschijnlijk wordt ze nog even gauw geopereerd aan haar miniscus en dan had ik geen zorg gehad zeg maar.
Want ze woont 200 km verder op.
Is ook wel prettig als de kraamverzorgster weg is, dat men moeder het nog even over neemt haha.
Maar ik zal wel daarin een juiste weg moeten vinden. Soms heb ik nu al dat ik denk tja mam dat kan je wel zeggen en het zal wel zo zijn, maar ik wil het zelf ontdekken.
Maar het heeft zeker voordelen, ik heb al voeding staan, flessen, sudocreme en dat allemaal door haar meegenomen. Je moet de uitbreiding op men kraampakket zien, stik in het kraamverband.

Ben blij dat je blij bent met je verbouwing, ik zie het al helemaal voor me, pupke op de bank voetjes omhoog dromend naar de box kijken, dat daar straks een kindje in ligt. En dan terug naar je boek je regel zoeken waar je was gebleven. hahahah en weer wegdromen.
Ik hoop voor je dat het ook niet zo lang meer duurt. Probeer nog wel van het heerlijke gevoel te genieten en spannend hoor. Kan niet wachten tot je echt een poos stil bent om daarna te lezen hoe het was en hoe het gaat, en hoe die kleine heet.

liefs nath

Terug
Bovenaan