@pupke

Hoi Nathalie,

Hoe gaat het met jou?
Ben net met verlof en geniet volop!!!!
Heb wel dikke handen en voeten en bekkenistabiliteit.
Maar dat mag de pret niet drukken!
Ben nu bijna 35 weken zwanger en mijn kereltje vindt het nog heerlijk in de buik.
Babykamer ben ik al helemaal aan gewend het idee tot daar straks ons mannetje in ligt is nog vreemd.
Zie de bevalling nog niet zo zitten.
Hoe ver ben jij nu?

Liefs Pupke
 
He meid, geeft niets hoor die late reactie, bij jullie mamaclub is het niet zo druk heb ik al gezien, dus logisch dat je minder kijkt.

Fijn om te lezen dat alles lekker met je gaat, nog 2 weekjes dan is die kleine bij je welkom zeg maar, spannend hoor, kan alle kanten op. Ik kreeg de tip, ga ervan uit dat je 2 weken later bevalt dan valt het allemaal reuze mee, en zeg die datum ook aan andere mensen anders gaan ze straks allemaal vragen "is die kleine er nog niet?"


Die bekkeninstabiliteit lijkt me wat minder zeg maar, ik vind al dat ik verrot uit men bed kom, laat staan dat je ook nog eens last van je bekken hebt. Ik leef met je mee meid, maareh allemaal voor een goed doel!!
Ik snap wat je bedoelt met dat je de bevalling nog niet zo ziet zitten, ik weet ook nog niet hoe ik daar naar moet kijken. Ik denk gewoon laten gebeuren, meer kun je niet, maar het idee dat is toch best wel eng he?

Ik ben haast 32 weken nu, en krijg nu echt de drang dat alles klaar moet, en dat is het nog lang niet. Moet nog zelf gordijnen naaien, dus daar volgende week maar aan gaan beginnen. meubeltjes staan allemaal wel in elkaar, en ben al druk met wassen en strijken enzo, maar men vriend moet het kozijn nog 1 keer in de verf zetten.
Ik heb verder last van oedeem en een historie van te hoge bloeddruk. Ben door de bedrijfsarts volledig ziek gemeld 2 weken geleden, dus ben iets eerder thuis dan gepland. Men laatste controle bij de vk was super, bloeddruk zelfs lager dan ooit, dus de rust doet me goed.

Moet opeens terug denken aan het verdriet dat we hadden, en ben zo blij dat het nu allemaal lekker gaat. Ik had dit nooit durven dromen.

Liefs nath

 
Lieve Nathalie,

Wat fijn dat het goed met je gaat!
Ik had ook niet durven dromen dat het ooit zover zou komen!
De scherpste randjes zijn gelukkig van het verdriet af maar missen doe ik mijn kleine meid nog.
Ben inmiddels alweer 35 weken en 3 dagen gaat nu ineens snel.
Vindt het wel gezellig met mijn kleine pupke in de buik.
Ik moet zeggen dat ik volgens mij alles klaar heb en ik heb absoluut geen nestdrang of poetsdrang hi,hi.
Eigenlijk heb ik nergens zin in en rotklusjes stel ik zolang mogelijk uit moet nu eigenlijk poetsen hi,hi.
Mijn bloeddruk is telkens te laag geweest 100/70.
Hoop dat ik daar geen last mee krijg met bevallen.
Vorige keer in hety ziekenhuis na de curretage was dat wel even een probleempje.
Zal allemaal wel los lopen.
Om mij heen zijn op het moment veel bekende die ook ineens zwanger zijn wel grappig!
Lieve meid ik wens je heel veel plezier tijdens je verlof en we houden contact he?!

Liefs Pupke
 
he meid,

Zit er bijna voor je op zeg, gaat dat snel he!
Je moet alleen maar doen waar je zin in hebt, nou en als niet al je ramen gezeemd zijn. Hoor wie het zegt haahaha, en ik loop ook door het huis en denk oh dit nog doen en dat nog. Maar heb me er al bij neergelegd dat het toch allemaal niet lukt.
Mijn vriend heeft volgende week geen vakantie meer dus dan gaat het er weer anders uit zien. Dan ga ik elke ochtend een uurtje of 2 wat doen, en dan is de dag verder voor mij.

Tuurlijk mis je je meid nog, dat is heel logisch, en ik weet ook zeker dat ze dit met je meebeleeft. Ik wil niet zeggen dat een nieuwe zwangerschap een vervanging is want dat is gewoon absoluut niet zo. Maar het helpt dat het nu goed gaat, en dat je nu gelukkig mag zijn, ondanks het verdriet.
En we zijn gewoon door de meest spannenste tijd heen, eindelijk mogen wij gelukkig zijn.

Ben je wel aan de dubbelzoute drop? voor je te lage bloeddruk? Komt vast wel goed met de bevalling, ze zullen extra streng zijn met controle voor je bloedverlies, en of je wel genoeg aansterkt.
Ik denk dat we straks dat gevoel in de buik ontzettend gaan missen, het schopje, het zeker weten dat het goed is. Ben zo benieuwd naar die kleine, de drang om die kleine echt te ontmoeten wordt steeds groter.

Lieve pupke, jij nog even genieten van het gevoel in je buik, voor je het weet is ze er.
We houden inderdaad contact, vind ik fijn.

Kus en hoop je snel weer te lezen.
 
Hoi Nathalie,

Hoe gaat het met jou?
Bloeddruk al wat gezakt bij jou?
Zijn alweer wat verder 38 weken en 2 dagen...
Begin toch wel erg nieuwsgierig te worden!
Heb jij dat ook?
Kamertje is nu echt wel helemaal af en komende week wordt de woonkamer een beetje aangepast voor de box hi,hi.
Vindt het toch wel spannend ben benieuwd waneer de kleine uk zin heeft om eruit te komen!
Kun je een beetje genieten van je vrij?

Liefs Pupke
 
He meid,

Gaat heerlijk hier, tenminste ik merk dat het zwaar begint te worden, heb ook echt last van het niet meer flexibel zijn, en krijg pijn in men rug enzo.

Net als jij kan ik ook niet meer wachten, we willen die kleine zo ontzettend graag ontmoeten.
Mijn bloeddruk was weer wat hoger, ga dinsdag weer naar vk, hopen dat men bloeddruk weer netjes is. We hoeven alleen nog maar de gordijnen en een lamp op te hangen, verder is de kamer klaar.

Voor jou komt het inderdaad heel erg dicht bij, ik kijk elke keer even of je niet toevallig al gepost hebt dat je kleintje geboren is. Je bent in ieder geval binnen 4 weken een kersverse mam.
Voel jij je nog top? Bloeddruk al wat hoger?

Ik vind het fijn om te horen dat het lekker met je gaat. Meid succes mocht het heel snel gebeuren voordat we elkaar weer gesproken (geschreven) hebben, enne geniet ervan, en geniet, geniet en geniet.

liefs nath
 
Terug
Bovenaan