@pupke

He lieve Meike,

Ben je nog lang niet zat!! Gezellig juist.
Bij ons op de mamaclub is het heel erg druk, en toen we zwanger waren hebben we met een stel meiden geluncht, en dat gaan we over 2 weekjes met de kleintjes doen. Dus dat is wel leuk.
Van ons oude forum spreek/schrijf ik alleen jou nog. Elin zit in de mamaclub maar die is niet erg actief. En af en toe zoek ik eens op hoe het met lientje gaat :)

Wat leuk om te lezen hoe het met Peter gaat, en dat hij je al begrijpt. Leuk he! Het gaat zo snel, Peter is alweer een half jaar.........Fijn om te horen dat hij nog niet de hele kamer door rolt, want ik vroeg me al af of wij achter liepen. Ik hoor al veel om me heen dat ze omrollen, en ik denk maar Juul wanneer ga je het doen. Ja soms inderdaad van de buik op de rug, maar dat is niet bewust maar meer een foutje hahaha, je moet dan dat gezichtje zien.

Julian brabbelt heel veel, smorgens is het zn leuk mannetje, hij wordt wakker onwijs vrolijk en ik word dan wakker omdat hij ligt te brabbelen, en hij heeft nu het gillen ontdekt hahaha zo schattig net een meisje.
Heeft Peter ook dat als hij op zijn rug ligt of in de wipstoel zit, hij omhoog wil komen? Oja en dan die benen de lucht in gooien en keihard laten vallen, arme onderburen.

Maar het allerleukste vind ik de woensdag, ik ga dan met hem babyzwemmen, en hij vindt het zo leuk, vooral op de buik zwemmen. Ben jij al naar het zwembad geweest? Ik volg speciale les, heel leuk met liedjes zingen enzo.

Dikke kus voor jullie,

Oja laat even weten hoe het was bij de kinderarts, ben heel erg benieuwd. En nog sorry voor mijn late reactie.
 
Hoi Nath,

Deze keer ben ik ook erg laat!sorry!!!!
Hele gezinnetje buikgriep om beurten.
Hoe was het met de andere meiden?
Lijkt me inderdaad gezellig allemaal met de kleintjes!
Alles goed met jou en Juul?
En hoe gaat het met papa al een beetje gewend aan het vaderschap?
Hier wordt er volop gespeeld en gekroeld.
Peter kan nu wel al rollen na lang oefenen heeft hij het door.;)
Ieder kindje ontwikkelt zich op zijn eigen tempo de een brabbelt eerder de ander kruipt eerder zou me er niet druk om maken hoor komt vanzelf goed!
Peter heeft met 3 maanden een aantal keer gezwommen vindt hij geweldig!
Maar omdat zijn luchtwegen en longetjes nog niet in orde zijn wacht ik maar tot 8 april dan gaan we 7 nachtjes naar port zelande lekker veel zwemmen.
Bij de kinderarts hebben we nieuwe medicijnen gehad en een allergie test heb daar nog geen uitslag van ben benieuwd.
Ben helemaal op mijn oude gewicht dankzei de buikgriep.
Wel fijn hoor maar hoop dat we op het eind van het jaar toch aan de tweede beginnen.
Vindt het leuk als er niet te lang tussen zit.
Je weet nooit hoe lang het duurt toch?
Maar we genieten met volle teugen van Petertje hoor!
Ben benieuwd hoe het met jullie is.
Peter eet nu fruit en groente en af en toe een broodkorstje.Juul ook al?
Tot gauw.
Dikke knuffel Meike
 
He meid,

Heb je inmiddels de uitslag van de allergietest? Bah zeg allemaal ziek geweest. Inderdaad wel fijn dat je je laatste kilo's kwijt bent. Ik sta een beetje stil wat dat aan gaat. Ik kom in ieder geval niet aan :) Bij ons gaat alles goed. Gister heeft Juultje zich omgedraait van rug naar de buik en terug. Ik was er niet bij het was papadag. Mijn vriend vind alles fantastisch. Ik heb ook echt idee dat we een goed team zijn samen. Groente geven we al een poosje en sinds deze week ook fruit. Dat gaat goed. We hadden al eerder fruit gegeven maar toen werd de kleine ziek. hahahah hij begint zelfs te gillen als het op is, omdat hij meer wil.
Ga binnenkort maar beginnen met het korstje brood. En misschien wel thee of diksap.
Ben zo gelukkig met die kleine :) Kan het niet omschrijven.

Maar wat ik nu had vorige week, ik nieste en daar liep zo men plas eruit. Schrok me wezenloos. Dus ik probeer nu elke dag aan mijn oefeningen te denken. Ik dacht dat het aardig goed zat, nou niet dus.

Je hebt groot gelijk meid dat je eind van het jaar wilt beginnen, je weet inderdaad niet wat er weer kan gebeuren voor een goede zwangerschap. Natuurlijk hopen dat het verdriet je dit keer bespaard blijft, maar we hebben het meegemaakt.

Ben niet meegeweest lunchen, een vriend van ons die is voor 2 jaar naar Jakarta vertrokken en we hadden afscheidsfeestje. Kon ik niet missen!

Sorry dat ik dit keer weer laat was met reageren.
Dikke knuf voor jou en Peter.

 
Hoi Nath,

Echt schandalig dat ik zo laat reageer sorry.
Maar een collega van mij is overleden ze was pas 17 jaar en ik had haar 2 jaar geleden zelf aangenomen.
Kwam heel hard aan vandaar even geen berichtje.
Hoe gaat het bij jullie?
Wij hebben lekker vakantie vertrekken morgen naar Port Zelande.
Peter heeft de waterpokken hopelijk trekken ze van het weekend weg zodat we lekker kunnen zwemmen verder doet hij het super goed is al 75 cm en bijna 9 kilo!
Goed he?!
Hoe gaat het met Juul?
Hoe vindt hij groente en fruit?
Peter is er helemaal weg van!
Hoe gaat het verder met jou?
Hoop dat jullie ook fijn genieten van elkaar!

Liefs Meike
 
he Lieve Pupke, alweer veel te lang geleden.
Ben hier maar heel weinig, misschien een idee om prive te mailen nathaliewielink@hotmail.com
Kunnen we ook fotootje mee mailen :)

Sneu om te horen van je collega, en nog zo jong. Logisch dat je dan even met hele andere dingen bezig bent. hahaha Onze man is ook al haast 9 kilo maar wel een maand jonger.
Hoe was je vakantie, lekker genoten? Zwemmen vond hij vast leuk. Waren de waterpokken al weer weg? Hoe is dat als je kleine de waterpokken heeft?

Wij genieten ook zo, alleen een luchtweginfectie kwam vorige week ons verrassen. Arm kind.
Gelukkig gaat het al een stuk beter, nog paar dagen is het kuurtje af, en dan mogen we over een week ook stoppen met de ventolin.
Hoera voor de lente, dag snotneus.

dikke kus voor jullie.
 
Terug
Bovenaan