@pupke

Ah lieve Pupke, wat verschrikkelijk. Wat moet jullie weekend een hel zijn geweest. heel erg blij om te horen dat het ietsje beter gaat en dat jullie weer thuis zijn. He bah vind het echt erg dat jullie dit meegemaakt hebben. Je kleine mannetje.

Ik heb ook wel iets te klagen hoor over kdv. Ik ging Juul dinsdag brengen stond zijn fles nog op het aanrecht daar niet schoongemaakt van de dag ervoor. Het is ons trouwens opgevallen dat ze na een plasluier niet even een nat doekje over zijn kantje en peimeltje halen. Doen ze dat bij jullie ook niet? Laatst stonk hij gewoon .
Aan de ene kant wil ik wat zeggen. maar ook zo moeilijk want ik wil niet de zeikmoeder worden.

Gaat goed met je kilo's, ik ben nog niet onder de 80 kilo, en volgens mij ben ik stukje korter dan jij. ik ben 1.65 m. Maar nu 3 dagen verder en 2.4 kwijt :) Het maakt me wel sjaggie maar ja even doorbijten.

Lekker genieten van jullie mannetje, knuffel er maar lekker op los. Hoop dat hij snel weer helemaal de oude is. Knuf voor jullie.
 
He Nath,

Het gaat weer beter hoor!
Peter vraagt op het moment wat extra aandacht vandaar weinig tijd voor mezelf.
We zijn nog aan het vernevelen de rest is weer over gelukkig!
Hoe gaat het met jou en Juul?
Wat goed dat je alweer zoveel kwijt bent!
Ik snoep op het moment te graag hi,hi maar blijf onder de 80 kilo gelukkig.
Ik ben 1.72 ook niet echt groot dus.
Hoop dat het met jullie ook goed gaat!
Ga Peter nu in badje doen is hard nodig hi,hi!

Liefs Meike
 
Ah gelukkig, ja kleine vergt veel aandacht hahaha. Maar het is allemaal leuk. Het is ook nu puur dat ik weer op mijn werk dit forum bezoek hahah. Vroeger ging ik roken nu heb ik even 10 minuten om te internetten hihi.

Gaat wel goed, alleen ook kwakkelen met de gezondheid. Juul is nu ziek. Vanaf woensdagavond, in de ochten was er nog niets aan de hand, lekker wezen baby zwemmen.
Hij heeft savond alles eruit gespuugd en kon geen melk binnenhouden. Wij zaten zelfs snacht op de huisartsenpost. Waarschijnlijk overbodig maar jij weet er alles van, als je je uk zo ziet.
Juul bleef maar kokhalzen en had niets meer. Zelfs in zijn slaap bleef hij kokhalzen. Was net klein spookje zo witjes en slapjes.
Was een virusje in de gaten houden wat het advies.
Nu 2 dagen verder drinkt hij nog slecht en spuugt regelmatig en gister aan de diaree. Maar hij lacht nog, dus voor ons een teken dat we ons niet hele erge zorgen hoeven te maken. Hou hem wel goed in de gaten vooral zijn fontanel, uitdroging is toch de grootste zorg bij ons.

Maar volgens mij komt het helemaal goed. Voordeel is dat hij nu al 2 nachten bij ons op de slaapkamer ligt. We hebben zo zijn ledikant opgetild. hmm en moet je zeggen wel weer lekker hoor als je dan zijn ademhaling hoort. :)

met mij verder alles lekker. mag niet klagen, Dieet gaat niet zo goed, maar ben nog steeds de zelfde kilo's kwijt en daar ben ik blij om. Men vader heeft een hartinfarct gehad, gaat na het dotteren weer de goede kant op, en hij is allang weer thuis. Maar ik ben daar dus een aantal dagen geweest en toen kon de sla me gestolen worden hahaha, en sindsdien is het mis. :) Ga even chocolemelk tappen hahaha.

dikke kus voor jullie. En ben echt blij dat het met peter weer lekker gaat.

 
Ha Nath,
Arme Juul toch.
Hou Juul maar goed in de gaten!
Uitdrogen gaat bij de kleintjes snel.
Weet er inderdaad alles van.
Peter was daarbij natuurlijk erg benauwd wat het nog lastiger maakte.
Van je vader is ook heftig zeg!
Ben blij voor je dat het beter gaat.
Trek je het zelf ook een beetje?
Dikke knuffel voor jou en Juul!
liefs Peter en Meike
 
Alles weer lekker hier, kleine is weer opgeknapt en iedereen weer gezond. :)
Ik zelf zou wel eens heel erug lang willen uitslapen.
Maar ja als je die glimlach in de ochtend ziet, en je 1 op 1 moment hebt met de 1ste voeding ben je het al gauw vergeten dat er zoiets als uitslapen bestaat.

Bij jullie alles lekker? Wat kan Peter inmiddels allemaal al?
Bedacht me net hoe sneu het is dat er gewoon niemand meer actief op jullie mamaclub is. Dat je bent blijven hangen al die maanden..........

Knuf terug
 
Hoi Nath,

Hoe gaat het met jou en Juul?
Ik vindt het nog leuk omdat ik nog contact heb met jou.
Als je het beu bent moet je het zeggen he?!
Jij hebt toch wel nog contact met andere?
Peter kan al op zijn zij draaien en en vanuit zijn buik kan hij terug op zijn rug draaien af en toe.
Hij brabbelt er vrolijk op los.
Hij begrijpt al wat dingetjes als ik zeg dat hij iets moet vastpakken of met 2 handjes pakken en hij weet ook dat nee betekent dat het niet mag.
Hij grijpt zich overal aan vast en kan al gericht dingen pakken en bestuderen maar dat kan hij al een tijdje.
Sputteren is zijn nieuwste hobby erg leuk om met zijn opa te doen of tijdens het potje!
En hij probeert te kruipen zo schattig!!!
Ik denk dat Peter tijgeren overslaat.
Donderdag eindelijk terug naar de kinderarts ben benieuwd!
Ik zou ook weleens willen uitslapen maar net wat je zegt als je de kleine man dan ziet is het al over!
Wat kan Juul al?

Liefs Meike
 
Terug
Bovenaan