@pupke

Hoi Nath,

Is niet erg hoor check af en toe of je tijd hebt gehad hi,hi.
Peter is vandaag alweer 16 weken.
Hij is afgelopen maand flink verkouden geweest maar verder gaat het super!
Ben ook helemaal weg van mijn mannetje!
Fruithapje was nog geen succes hij vindt het niets.
Blijven proberen maar hij went vanzelf aan de smaken, worteltje vindt hij wel lekker.
Hij krijgt wel bij 2 flessen rijstebloem vanille die vindt hij echt lekker is wat zoeter.
En aan een langevingerkoekje sabbelen is ook leuk.
Peter slaapt trouwens sinds 10 weken al door dus dat scheelt veel alleen als zijn vastzittende hoest weer opspeelt s'nacht dan komt hij weleens bij ons in bed en dan gaat het prima!
Maar hoe gaat het met jouzelf?
Viel het weer tegen om aan het werk te gaan?
Bij mij op de zaak was het een grote zooi!
Dat ben ik nu langzaam helemaal in orde aan het maken.
Alleen er worden wat leidinggevende overgeplaatst en er komt er maar 1 voor terug dus dat wordt de komende maanden pittig!
Maar van Peter geniet ik volop.
Ik lees je weer een keer?
Alvast fijne feestdagen.

Liefs Meike
 
He Meid, ik hoop dat jij lekker dagen hebt gehad, een eerste kerst wel heel bijzonder he!! Hier is ook de verkoudheid overgeslagen, sneu hoor dat het snot zo uit hun neusje loopt. Wat grappig dat hij fruithapje niets vindt, wij mogen officieel nog niet.
Maar volgens mij is Juul er wel aan toe, want hij smakt wat af hoor op zijn handjes.
Donderdag naar het cb dus maar even vragen. Maar hij is nu vrij ziek, dus weet niet of het wel slim is om het prikjes te geven.....

Vond het wel weer lekker om aan het werk te gaan, mis men kleintje wel maar tja we moeten wel verder.
Ik begrijp exact wat je bedoelt, hier is het ook puinhoop en had ik beter neit zwanger kunnen worden, want als anderen je werk gaan doen, drama.
Hoe zit dat met die rijstebloem? dat geeft je in de laatste fles? Slaapt hij dan langer?
Wij zitten nog op 5 flessen, 6, 10, 2, 6 en 23:00 uur. Hij begint nu steeds vaker iets te laten staan, dus volgens mij moeten we gaan rekken, en de laatste fles rond 20:00 uur geven, dus 1 voeding laten vallen. En hem niet meer speciaal wakker maken want volgens mij halen we hem uit een hele diepe slaap. Hoeveel voedingen krijgt Peter nog?
En hoe gaat het verder met jou? Voel je al weer helemaal de oude, of heb je ook nog last van hormonen?

kus nath
 
Hoi Nath,

Fijne dagen gehad?
Wij doen ook nog een voeding om 23.00 en maken Peter er ook wakker voor maar dat komt omdat hij veel liet staan toen hij ziek was.vanaf dit weekend gaan we proberen om die van 23.00 te schrappen.
Fruit gaat al beter hi,hi peer is een succes!
Heb af en toe wel wat last van mijn hormonen ja zou ook het liefst weer zwanger worden ondanks dat ik zo moeilijk heb gelopen met mijn bekken.
Maar dat is lichamelijk niet verstandig en mijn man wilt het ook nog niet eerst maar van Peter genieten!
Rijstebloem gaat in de fles van +- 19.30 maar 2 schepjes hoor dus niet te dik.
Echte dikke pap vindt Peter niks.
Dat smakken deed Peter ook en nog.hi,hi.
Leuk dat ik weer zoveel uit jou brief herken.
Alvast een fijne jaarswisseling met je mannen!

Liefs Meike
Hoe voel jij je?
 
Lieve Pupke, had ik een enorm verhaal voor je getypt vorige week al, liep die site weer eens vast. grrrrrrrr.
Dus nu even in het kort, we hebben heerlijke dagen gehad, klaag absoluut niet. Oud en nieuw was ook leuk. Juul was wakker :)
Doe inderdaad maar even rustig aan met je bekken, ik snap dat het kriebelt. En tja liever nu dan dat je de extra kilo's er weer af hebt. toch?
maar helemaal met je bekken, als je straks hoogzwanger bent en peter ook nog moet tillen......
Ik heb nog steeds last van hormonen, hahaha we moeten eerst weer meer van elkaar gaan houden voordat we aan een 2de beginnen. nee hoor we houden zielsveel van elkaar, alleen ik was volgens mij echt niet leuk onder de invloed van hormonen voor mijn mannetje. Ligt nog te vers in het geheugen hahaha.

Hoe gaat het met de laatste fles laten vervallen? Ben wel heel erg benieuwd. Geef je potje of vers fruit?

kus
 
Hoi Nath,

Hoe gaat het met Juul?
Heb je ook al geprobeerd om een fles te schrappen?
Laatste fles van Peter is nu rond half 8 en ja hoor meneer slaapt tot de volgende ochtend en vaak moeten we hem dan nog wakker maken om 7uur!
Heerlijk hoor!
Vandaag een vakantie geboekt naar Kos (Griekenland) voor van de zomer en Peter gaat mee!
Dan is hij rond de 10 maanden.
Hij is zo makkelijk, moet kunnen.
Ik geef hem meestal potje maar ook weleens vers op de opvang krijgt hij alleen vers.
Ik was trouwens de eerste 3 maanden ook moeilijk hoor was zo bang!
Maar ik vindt baby in de buik geweldig zeker als je het kindje voelt!
Wij wachten ook nog wel even hoor!
Wel jammer want nu ben je dan inderdaad de laatste kilo's eraf aan het sporten(op het werk)
en dan krijg je ze weer terug grrr.
Maar Peter is een poepie dus voorlopig geniet ik van hem volop!;)
Tot gauw....

Liefs Meike
 
he uitgeslapen Meike, wat heerlijk zeg dat hij doorslaapt. goed zeg.

Dat gevoel in je buik, krijg het er warm van als ik eraan denk, en voel ook gelijk gemis. Oh en dan de 1ste keer! 3 ploppen achter elkaar ik wist niet waar ik het moest zoeken, ik huilde van geluk zo super was dat.
Maar dacht dat ik maar eerst meer moet afvallen, ik ben al 7 kilo aangekomen na mijn miskraam voordat ik weer zwanger werd. Dus eigenlijk moeten die er eerst weer af. Als ik er nu 13 kwijt kan raken, dan ben ik volgens mij eigenlijk nog iets te zwaar. Maar kan toch moeilijk nu zeggen dat ik 18 kwijt moet. Ben blij met 13 zeg maar, en dan pas ik alles in mijn kast weer. Vandaag gestart met het south beach dieet en hoop toch echt 6 kilo kwijt te zijn in 2 weken.
Genoeg over mij weer hahah. Met onze Juul gaat het super. Prikjes weer overleefd, en dan de laatste in de reeks op 2-2 Krijzen was dit keer ook minder. Wel weer duidelijk verhoging ervan, maar na een goede nachtrust was die weer kiplekker.
We geven nog steeds de laatste fles. Het is echt merkbaar als we van ons schema afwijken. Zoals zaterdag, hij werd 's ochtends pas om 8 uur wakker, dus we liepen 2 uur achter de feiten aan. En ik dacht ah ideaal dan krijgt hij om 20:00 de laatste fles en dan maar eens zien of hij doorslaapt. Dat ging niet op want om 18:30 ondanks zijn fles om 16:00 uur zette hij het op het krijzen net zolang tot hij een fles kreeg, en de normale pos ging er zonder pardon in. Hahaha en toen zaten we weer in normaal ritme.

Lekker zeg dat je vakantie geboekt hebt. Tuurlijk gaat dat goed. Gewoon zorgen dat je wel paracetamol neusspray enzo voor Peter bij je hebt. EN natuurlijk genoeg voeding of potjes wat hij zeg maar thuis eet. Want je moet ervan uitgaan dat ze dat daar niet hebben. En dan komt het helemaal goed. Wij hebben de oude caravan van mijn ouders gekregen en gaan in mei weekje proefdraaien. Ben ook heel erg benieuwd hoe we dat vinden.

kus

 
Hoi Nath,

Peter heeft afgelopen weekend in het ziekenhuis gelegen RS-virus + buikgriep.
Hij gaf flink terug, koorts, daarbij dairree en erg benauwd en at slecht.
Had uitdrogingsverschijnselen + benauwd we mochten zondagavond het ziekenhuis verlaten maar moeten wel 4-6 x per dag vernevelen zo zielig hij vindt het verschrikkelijk maar krijgt daarna wel meer lucht!
Hij eet gelukkig weer goed en geeft niet meer terug koorts is ook weg, maar heeft wel nog dairree.
Ben zo opgelucht dat het nu beter gaat!
Was wel effe schrikken.
Peter was al 7weken aan het sukkelen eerst oorontsteking en luchtwegeninfectie en vaker koorts nu hoop ik dat het klaar is.
Ik was voordat ik zwanger was 72 kilo.
Na de eerste keer zwanger en daarna nog 2 miskramen 77kilo.
Tijdens de zwangerschap op het eind rond de 95 kilo en nu 79.3 vanochtend eindelijk onder de 80 kilo hiep hoi!!!!Ga niet lijnen gewoon veel water drinken minder snoepen.
Jij succes met je dieet ik zelf wil graag weer naar de 72 maar rustig aan.
Heel verhaal weer kinderopvang is ook niet alles dat merken we wel maar ja weinig keus...
Volgende keer beter nieuws!

Liefs Meike
 
Terug
Bovenaan