"De dames die al wat langer wachten....."

Mandareintje, GEFELICITEERD!!!! Echt geweldig, wat gun ik het jou. Na al die stress, pijn en onzekerheid. Geniet ervan!
Milaaa, mijn darmen blijven op en neer gaan. Ik heb het maar losgelaten. Sinds vandaag heb ik ook een menstruatieachtig gevoel, terwijl ik pas volgende week ongesteld moet worden. Dus ik kijk even wat mijn darmen doen na de menstruatie. Als het dan niet over is, ga ik toch maar even actie ondernemen. 
Zwindo, bedankt voor de tip. Ik eet amper varkenvlees. Gluten vallen ook wel mee, maar ik zal er nog meer op letten. 

Thanks!!
Doutzen: haha de 1000 ben ik al ruim gepasseerd! Oef goeie vraag, ergens eind januari! Even kijken, volgens mijn eigen berekening zou dat uitkomen op 29 januari! En dan ben ik nu ineens 4 weken zwanger. Vet raar, want ik heb pas 1,5 week geleden de terugplaatsing gehad. Weiiiird. Niet te lang over nadenken. Boeit me ook niet, whaaa mensen ik ben Z W A N G E R! Still cant believe it.
Heb net in alle impulsiviteit slabbetjes besteld met een gepersonaliseerde opdruk om het te vertellen aan de future opa's & oma's en een tshirt voor mij met ICE ICE ⬇ er op. In ijzige letters. Leuk om aan te trekken voor als we het mensen gaan vertellen (en voor als ik een dikke buik krijg straks), helemaal omdat ons ukkie een cryo was. 

Hahahah ja zo mooi is dat!! Ik heb zelf ook zowat de hele dag met die test in mn handen gezeten toen.  Kom je in de zwangergroep januari 2021 meekletsen?? Daar zitten zwaantje en ik ook in;) 

Super creatief bedacht dat tshirt, geniet maar heerlijk van de wolk waarop je zit, is je zo gegund!!

Haha snap ik volledig! Echt onwezenlijk he. Gewoon doen! Je bent gewoon echt keizwanger! Haha die T-shirt is super, en past idd heel goed bij je situatie! 

Ik lijk wel echt ovulatiepijn te hebben, heel zwaar gevoel in m'n baarmoeder en steekjes links X rechts. Natuurlijk heeft m'n vent sinds gisteren iets in zn rug en kan hij amper bewegen.. Achja, volgende ronde dan maar zeker ?

Terug
Bovenaan