"De dames die al wat langer wachten....."

Mandareintje ik zit hier serieus met tranen in mijn ogen, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffffffff! Gefeliciteerd meis, het is je zo ontzettend gegund!!! Jee wat ben ik blij voor je!!!!

Mandereintje, gefeliciteerd! Alle drukte en onzekerheden van de afgelopen week waren gelukkig onterecht. Geniet ervan!

Mandereintje: o wauw gefeliciteerd Meis! Eindelijk, het is je zo gegund! Dat dit super gezonde vruchtje maar mooi ontwikkeld en blijft zitten tot het eind! ??
Chacha: ik had deze ronde ookal vanaf cd7 steekjes en gevoelige eierstokken, toch pas echt mijn piek op cd16 ?‍♀️ Ben benieuwd morgen hoeveel eitjes er bij jou zijn en of ze er nog zijn dan ? hier gaan de wachtweken vandaag weer beginnen ?

Oh Mandareintje, ik zit hier ook met tranen in m'n ogen. Wat Superfijn voor jullie! Hier hebben jullie zo lang op gewacht, Super!

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Het doet me goed te lezen hoe zeer jullie mee leven. Het blijft toch bijzonder dat we zo oprecht blij voor elkaar zijn als het bij iemand lukt. 
We zijn gister naar de prenatal geweest en hebben een lief pakje gekocht (foto: https://ibb.co/5nk7XcB). Dus ik heb daar staan janken in de Prenatal. Gewoon omdat ik besefte dat ik daar voor het eerst voor ONS kindje strond, ipv voor het zoveelste kraamkado. Wauw, dat kwam écht even binnen. Ik zit helemaal op mn roze wolk hoor, ben gister ook weer misselijk geweest (en nu weet ik ZEKER waar het door komt haha!) en serieus, i dont care. Ben met alle liefde misselijk. Vind het wel een beetje vroeg. Ik ga zaterdag nog 1x testen en als het lijntje mooi donkerder is gaan we het dit weekend aan de ouders vertellen! Hopelijk is 'ie nu wel mooi opgelopen, en gaat het niet zoals bij de vorige zwangerschap in december. (Streepjes liepen niet op, miskraam met 5 weken). Dus fingers crossed! Maar tot die tijd geniet ik met volle teugen!
Ikbendoutzen: heb gister een zwangerschaps app geinstalleerd en ben dus stiekem 3 febr uitgerekend kwam ik achter. Mijn 29 jan was gebaseerd op dag laatste menstruatie + 9 maanden. Al lijkt het me wel heel leuk om met jullie in die groep te zitten. Maarja, dat klopt dan eigenlijk niet hè. Ik wacht wel even op mijn echo's, en misschien word ik wel teruggezet! 

Wilkindje, ja gek toch he zo'n lichaam! Er zat vandaag een eitje van 20x25 mm en m'n baarmoederslijmvlies was optimaal voor innesteling, 16mm?. Nog nooit zo blij geweest met m'n baarmoeder ?. Dus vandaag of morgen eisprong! Gisteren X eergisteren al gezellig gemaakt, doen we gewoon lekker verder en dan die verdomde wachtweken weer ?.
Mandareintje, oh meid kan ik me zo voorstellen! Wat een mooi pakje heb je gekocht. Lekker genieten van die roze wolk hoor! Heb je al een echo gepland?

Terug
Bovenaan