"De dames die al wat langer wachten....."

Echt super fijn om jullie reacties allemaal te lezen! Voel me echt een stuk minder "alleen" met al mijn gekke gedachtes sinds ik hier mee lees ;-)

Mandareintje, ik ga echt ontzettend duimen voor je morgen, wat spannend!

Chacha en Mila hopen dat jullie deze maand een kansje hebben! 

Knuffeltjee wat balen zeg dat doorzet, hier geen tips voor je voor een regelmatige cyclus. Als jij de oplossing gevonden hebt hoor ik het graag ! 

Vandaag was mijn geluksdag, ik mocht komen voor een echo omdat mijn menstruatie uitblijft. Geen cyste o.i.d. Te zien dus heb ik vanavond blind voor het eerst mogen starten met menopur, zo blij! Hopelijk gaat het zijn werk doen! 

Jeetje wat veel berichten weer. Heb even terug moeten lezen, maar door de hoeveelheid berichten zal ik vast wat mensen vergeten alvast sorry. 
Mandareintje hoe spannend! Morgen is de testdag zoo spannend en wat een ochtend heb je gehad zeg jeetje. Ik ga morgenochtend heeeel hard voor je duimen.
Mttm wat vervelend dat je zoveel last van je darmen hebt steeds. Hopelijk wordt het snel beter. Ik weet niet of je veel gluten of varkensvlees eet bij mij zijn dit echt boosdoeners ben ik achter gekomen.
Knuffeltjee ik hoop dat het stoppen met teunisbloemolie weer je cyclus reguleert en je niet weer in de onzekerheid komt. Nu extra lief zijn voor jezelf. 
Lotjejansen mijn NOD is 5 juni. Paar dagen eerder, maar omdat mn man op mn ovulatiedag weg was denk ik niet dat het gelukt is.
Milaa wat vervelend dat je nog steeds geen bericht hebt vanuit het ziekenhuis. Ik snap heel goed dat je toch opzoek gaat naar andere natuurlijke wegen.
Chacha oeh spannend hopelijk is er iets gegroeid is donderdag. Fijn dat je je ook veel relaxter voelt zonder ovulatietesten. 
Kaatkaat jeeh wat fijn! Ik hoop dat het inderdaad iets voor je doet. Spannend.
Iedereen nog bedankt voor de lieve berichten over mn geplande operatie. Alles heb ik nu een beetje laten bezinken. Het zijn hier een beetje gekke wachtweken. Deze week staat in het voorbereiden van mijn sollicitatiegesprek en volgende week is het toe leven naar de operatie toe en dit zijn ook echt mn 2 wachtweken tot mijn NOD. Haha. 

Lieve, lieve meiden. Ik kan het gewoon nog niet geloven, na al die jaren en die vele teleurstellingen... al die pijnlijke onderzoeken en al het lange wachten... ik heb gewoon een positieve test in handen!!  Holy shit!!
https://ibb.co/PhxWvkg
(oke 3 testen dan)

Wauw wauw wauw Mandareintje!!! Zó heerlijk! Na die lange en pijnlijke weg ein-de-lijk die positieve test in handen met een gezond embryo. Ik ben zó blij voor je! Heb ook echt als een idioot de pagina zitten verversen vanochtend haha. 

Hahaha ja, ik dacht het zal toch geen slecht nieuws zijn? Godzijdank niet! Wat een heerlijk gevoel :) hoop dat je een mooie zwangerschap hebt met een blakende baby straks!

Terug
Bovenaan