"De dames die al wat langer wachten....."

Chacha wat fijn je lichaam is helemaal in balans klinkt het, hoe gaaf als het nu zou mogen gebeuren, gezond en wel!
Lapjesendraadjes, inmiddels aan settelen in nieuwe huis? Jaaa dat moet goedkomen 22 juni ik zal mijn 1,5 meter afstand ook voor jou in de gaten blijven houden. ??
Ik heb de gyn gesproken, bij volgende menstruatie mag ik bellen en gaan we starten met iui+hormonen. Prikcursus en al, iemand gehad? 
Mandareintje/ikbendoutzen lekker genieten van ongestoord zwanger zijn ??en we komen vanzelf weer meekletsen ???jullie geven hoop!!

[quote quote=10326263]Haha nou en dan blijven we over met alle hopers hier ;)![/quote]
Ik blijf hier meelezen en hopen, ik vergeet jullie echt niet! Denk dagelijks aan de dames hier  

Lotjejansen wat fijn dat je mag starten! Moet je lang wachten nog op de volgende menstruatie? 
Ik ben zwanger geworden via IUI en heb dus ook de hormonen en prikinstructie gehad. Ben best wel bang voor prikken dus vond het ook echt wel even een dingetje... gelukkig had ik een engel van een instructrice met bergen geduld. En eerlijk, het viel me uiteindelijk reuze mee. 
Die eerste is het engst! Thuis vond ik mezelf vooral ook wel stoer haha. En, ik ben meteen de eerste x zwanger geraakt ondanks dat we er niet optimaal voorstonden (maar 1 eitje gesprongen, en onder de miljoen zaadjes). Het kan dus echt! 
Lapjesendraadjes zijn jullie nu helemaal over? Je zal wel opgelucht zijn als dit (bijna) voorbij is! Ik duim heel hard mee dat je 22e gewoon kan starten! 

Chacha: ik heb er óók een heel goed gevoel bij!!
Lapjesendraadjes: ik duim zeker mee! Jeetje alsnog lekker onzeker dus.. er is in ieder geval hoop dat je binnen afzienbare tijd kan starten! Dan komt dat voorjaar gewoon goed hoor ;-).
Lotjejansen: succes!!
Ik vergeet jullie ook zéker niet en zal regelmatig mee lezen hoor!

Bobelle toch wel overwinning dat je het prikken toch deed ondanks angst!! Merkte je iets van hormonen in je lijf?
Ik verwacht 8 juni menstruatie vanaf 10 dan waarschijnlijk de echos enzo.

Lotjejansen ah dat is al redelijk snel, hoe fijn!! 
Ik heb met gonal-f (opwekken eitjes) en ovitrelle (eisprong) gespoten. Maar de dosering was heel laag omdat ik wel zelf eitjes ontwikkelde, maar in zo'n traject zien ze er het liefst 2. Is even aftasten welke dosering het best bij jou past.
Van de gonal merkte ik dan ook niks! De ovitrelle kreeg ik wel een beetje gevoelige borsten en misselijkheid van, maarrr allemaal maar heel kort en niet overheersend. 

Wat ik nou weer heb.. een dikke week geleden was mijn menstruatie afgelopen en morgen zou dan naar waarschijnlijkheid mijn eisprong zijn. Gisteravond gemeenschap gehad, daarna kwam er opeens bloed uit toen ik naar de wc ging. Net of werd ik ongesteld. Vanochtend ook nog weer rood en bruinig bloed. Heel apart, nog nooit eerder mee gemaakt midden in een cyclus. Die was altijd goed. Dus of ik nu echt ongesteld ben/word of dat dit wat anders is, ik heb werkelijk geen idee? Verder geen andere symptomen gehad die ik normaal wel heb voor ik ongesteld word. Ben wel met ovulatietesten bezig, ben benieuwd of ik daar wel een eisprong mee vind. Heb nog een verwijzing klaarliggen voor het ziekenhuis, die gaat anders maandag maar snel heen. 

Ik ben nu nog in mijn oude huis alles netjes aan het maken. Het is huur en alles moet schoon, leeg en wit zijn. We hebben nog heel veel te doen ☹. Dinsdagavond lever ik de sleutel in en dan kan ik eindelijk echt gaan genieten van ons nieuwe huis! We moeten nog wel veel dozen uitpakken en lampen ophangen enzo, maar we leven er nu al met veel plezier! Ik slaap voor het eerst in 6 jaar met de ramen open, want we horen geen herrie meer!
We lopen met ons drietjes (jongste stiefdochter helpt ons zo goed mee!) wel op ons tandvlees, dus ik ben blij dat ik 3 weken heb om bij te komen voordat het profeet gaat beginnen.

Terug
Bovenaan