"De dames die al wat langer wachten....."

@Uiltjesfan, jouw bericht helemaal niet gezien, omdat ik zelf de site ook al open had staan, denk ik. Wat toevallig dat ook jij op het begin staat van je IUI traject (Lina dus net een maand verder en volgens mij Little Penguin ook ongeveer hier?). Vind het fijn dat ik niet de enige ben en dat er zo ervaringen kunnen delen. Zo zie je ook maar weer dat het bij ieder ziekenhuis anders gaat. Mijn hormonen hoeven niet in de koelkast, dus idd dan hele andere hormonen. Heb er weinig verstand van en ga me er nu ook nog niet te veel in verdiepen. 
Super fijn van je 2/3 follikels en ook de rest van de omstandigheden klinken super (jouw vriend loopt ook op wolkjes nu zeker? haha!). Kan inderdaad bijdragen aan hoge verwachtingen, maar vind juist ook dat zo'n positief gevoel en de hoop heel fijn kan zijn! Lekker genieten van een eerste geslaagde IUI (en hopelijk ook de laatste die nodig is!). 
Wij hebben volgende week de eerste IUI en nu we bezig zijn met de hormonen merk ik ook echt een positief/hoop gevoel hoor. Je wordt in alles toch net even een klein handje geholpen, dus heel benieuwd wat voor resultaat dat gaat opleveren!

Hoe gaat het met jou Zwindo?!

Vis, leuk om wat van je te horen! Dit was de eerste keer dat je een positieve test in handen had, toch? Lijkt me toch wel zo bijzonder!
Klinkt als een paar enom spannende dagen, maar gelukkig ziet het er goed uit. Heel veel succes met wachten op volgende week!

Lina: knap dat je dat los van elkaar kan zien! Kan ik wat van leren ;) 
Bij mij zeiden ze dat vorige week ook van de cyste... ze ging dus op dag 3 kijken of het er goed uit zag en er geen cystes waren. Dit omdat als er wel een cyste zou zijn, dit door de hormonen juist zo gaan groeien, wat je dus niet wilt. Dat was de uitleg die ik kreeg!
Maar ieder ziekenhuis is anders en ze gaan echt niet voor niets door! Juist fijn. Heel veel succes morgen! 

Lulu Ben nu gewoon zo blij dat ze zijn begonnen met de bouw, eindelijk. We hebben bijna langer op de start van de bouw gewacht als dat ze straks bezig zijn met bouwen haha. 
Vis wat moet je zijn geschrokken toen je bloed zag. Wel fijn dat je toch zo snel langs kon voor een echo. Hopelijk volgende week vrijdag ook een mooi kloppend hartje wat jullie gaan zien. Succes met het wachten tot de volgende echo. Ik vond het zelf ook echt van echo naar echo leven die weken na de positieve test. 
LinavV Succes vandag met de inseminatie! Hopelijk verloopt alles soepel en helemaal volgens het boekje. 
Hier gaat het over het algemeen goed. Al hoewel ik denk dat ik in mijn 30-ers crisis ben beland, haha. Ik ben echt aan het nadenken over wat ik tot nu toe heb bereikt, hoe mijn leven is gelopen en hoe anders ik erbij zit als ik had gedacht en het belangrijkste wat ik nou precies wil doen met mijn leven. Wil ik het werk wat ik nu doe blijven doen? Doe ik het werk meer omdat ik er goed in ben of omdat ik er ergens ook nog wel plezier uit haal? Dat soort dingen. Klinkt allemaal heel zwaarmoedig als ik het zo uitschrijf haha. Wel heb ik echt iets heel tofs gedaan, tenminste ik vind het echt super gaaf. Samen met 2 hele goede vriendinnen heb ik een soort bucketlist gemaakt voor het komend jaar of jaren (sommige dingen die erop staan zijn wel echt langetermijn). En het leuke is we zijn nu dus ook echt dingen aan het inplannen om van die lijst te kunnen afstrepen. Zo gaan we een keer langs een medium, wilden we weer meedoen met een mudmasters/run iets en hebben we dus kaartjes voor de color obstacle rush gekocht voor deze zomer, etc. Echt de leukste en gekste dingen staan erop, naailes, pottenbakken, twerk of paaldansles, haha echt super leuk! Echt een tip om te doen. 

Wowie ik heb veel gemist hier.
Uiltjesfan, poeh jullie hebben ook je best gedaan dan zeg! Zo stom dat je alles 'goed' doet en het nog niet lukt he.. 
Ggrrrr wat hatelijk die opmerking over het even voor doen!! En ongelukjes.. HOE DAN?!
Oh god daar zou ik ook echt wel pissig om worden als mn vriend dan zou gaan overgeven bij het prikken. Wel een goede motivatie voor jou om het zelf te doen haha. Heeft het stiekem toch geholpen.
Dat vind ik zo begrijpelijk dat je al die vragen hebt gehad en er zo tegen op zag. Klinkt zo herkenbaar van hoe het bij mij ook zou zijn. 
Wauw wat goed van je vriend zijn sperma verbetering. Dat moet ook wel een goed gevoel geven. :) Mijn vriend zijn sperma was dan eigenlijk wel bizar veel denk ik, ze zeiden dat het 277 miljoen was dat is wel extreem veel dan? Begin nu te twijfelen of dat wel echt klopt.  
Wat valt er 'goed' te zijn aan je slijm? Daar heb ik nog niet eerder iets over gehoord.
Spannend 8 februari! Mijn NOD is 7 febr, ik test zelf nooit. 
Zwindo, wat fijn dat het gereset is geweest toen bij je en nu weer duidelijk is. Dat zou ik ook wel even willen. Heb me voorgenomen om als ze op zijn ze maar niet meer te gaan kopen het heeft eigenlijk geen nut.
Jeetje wat een samenloop zeg met je buurvrouw :( heel begrijpelijk dat je dan even helemaal instort. Lekker eruit laten.
Zo herkenbaar dat van je 30er dilemma. Daar ben ik ook wel heel erg mee bezig en komt elke maand ook weer terug haha. 
Die bucket list klinkt echt heeeeeeeel tof! Misschien dat ik dat met mijn vriend wel eens ga maken. We hebben wel een vision board maar dat is meer voor doelen. 
Heb je de vragen die je jezelf stelt ook beantwoord? Want dat kan wel echt duidelijkheid geven soms. Er zijn ook heel veel gratis online cursussen te volgen over zelfontwikkeling die je daarmee kunnen helpen. Heb dat veel gedaan :) 
Lulu, ik denk het ook. Hopelijk heeft ons aangepaste 'protocol' geholpen voor ons. Interessant dat dat niet uit maakt dat aantal dagen en idd is leuk om te lezen. Ik las pas ook dat iemand alleen 4 dagen voor de eisprong seks had gehad en dat die juist die ronde zwanger was. Misschien moeten we dat de volgende keer eens proberen haha. 
Avocado eet ik vooral op crackers en maak vaak guacamole

Ik heb trouwens ook nu al hele pijnlijke borsten.. :( normaal is dat zo'n 8 dagen voordat ik ongesteld moet worden. Nu al op 11 dagen ervoor begonnen.
Hebben jullie daar ook last van? 

IsaV ik heb het er toevallig van de week met vriendinnen over gehad. Uiteindelijk kwam ik al pratende erachter dat ik misschien gewoon een poging moet wagen om een andere stap te maken. Maar met ons nieuwe huis en ik als kostwinner wel een hele spannende stap/keuze om te moeten maken. Dus eerst goed overleggen met mn man. Haha ja ik wil ook eens met mn man gaan zitten om ook samen een concreet lijstje te maken voor dingen om samen te doen. Om echt even naar dingen uit te kijken. Haha genoeg dingen die ik wil doen in ieder geval. Bij jou toch weer de spannende wachtweken en je lichaam die allerlei signalen afgeeft. Hopelijk toch goed nieuws die gevoelige borsten en dromen!

Hier sinds gisterenavond flink wat steken in mn onderbuik echt vet irritant. Heb ergens het vermoeden dat mn endo misschien weer wat geïrriteerd is. Heb de laatste tijd door de verhuizing niet echt helemaal gezond meer gegeten? hier nog een weekje tot mn NOD en dan aanmelden voor de laatste cryo tp. Super spannend weer!

Hi dames, ik reageer hier voor het eerst. Ik wil niet helemaal een nieuw topic hiervoor openen.
1 week terug zijn wij voor het eerst naar de gynecoloog geweest. Daar was voor haar direct duidelijk dat ik pcos heb. En ze begon dan ook al direct uitleg te geven over de behandeling met volgens mij clomid en pregnyl. 
Ik moest alleen nog wel even wachten met beginnen, omdat ze voor de zekerheid de sperma van mijn man wilde controleren en mijn bloed. En over 3 weken zouden zij mij bellen. 
Nu stonden gister de labuitslagen al online in ons medisch dossier. En ik weet dat het stom is om te gaan zoeken. Maar dat ziet er naar uit dat er ook bij mijn man wat aan de hand is. En hier krijg ik toch wel de zenuwen van. Want kan de behandeling dan wel starten. Het idee dat ik nog 1.5 week moet wachten tot ik van de gyn hoor of we kunnen starten of dat er toch iets mis is bij mijn man maakt me gek. 

Wat zouden jullie doen? Bellen of er eerder een gesprek plaats kan vinden? Of is dat erg ongeduldig? Er zijn natuurlijk meer stellen, dus snap ook dat ik heeel veel geduld zal moeten hebben in dit traject. 

Zwindo, oh ja dat kan ik me voorstellen dat dat dan extra spannend is. Zijn er veel banen in jouw branche te vinden?
Reageert je lichaam daar zo snel al op met het ongezond eten? Is het dan ook dat als je het weer oppakt dat het ook weer snel beter is? Lijkt me erg naar om dat steeds te voelen :( Spannend weer hoor! Succes nog met wachten tot de cryo. 
Gebruiker081, ik ben altijd van het bellen. Nee heb je ja kun je krijgen. Er kan altijd iemand uitvallen en als je uitlegt dat je er zo mee zit dan hebben ze daar best begrip voor denk ik hoor.
Hier echt nog steeds hele pijnlijke borsten maar dat is dan ook alles.. En dan heb ik ook eigenlijk altijd dus heb niet echt goede hoop deze ronde. Ookal dacht ik dat we wel een goede kans zouden hebben nu. Maarja nog even afwachten. Ik zou over een dag of 4/5 al bruin bloedverlies krijgen normaal gezien dus dan weet ik al iets. 
Hoe is het met de rest? Enmet de zwangeren? 

Hoi hoi een tijdje niet met het forum bezig geweest omdat we er toch wel.veel mee bezig waren en druk met andere leuke dingen te regelen even snel erdoor gescrold en zag dat er wat positieve testen waren fleurbo en vis dacht ik super nieuws dames voorzichtig gefeliciteerd hopelijk binnenkort een mooie echo te zien verder nog dames met een start van een traject succes dames hopelijk voor jullie ook snel.positief nieuws
Update van mij
Zonet een telefonische intake gehad van het barrehus de kliniek waar we onze laatste ivf poging gaan doen super spannend maar een heel goed gevoel ze waren positief over onze resultaten en ze gaan bij mij nog een extra onderzoek doen als we dat willen en ze gaan bloed prikken om te kijken hoe de hormonen zijn dat hebben ze in het ziekenhuis nooit na gekeken en ik mag de vierde dag van mijn menstruatie komen voor een echo en dan word het waarschijnlijk vrijdag al super veel zin in

Terug
Bovenaan