Zwindo, Dat is een fijn vooruitzicht als je dan voor de 2e cryo tp mag gaan en ook goed om uit te kunnen kijken naar je nieuwe huis! Toch goed om te lezen dat je ovulatie in ieder geval duidelijk was! Dan weet je waar je aan toe bent. Inderdaad niet gek dat je lichaam er wat langer over doet nu lijkt me.
Ik heb de echte LK piek niet gevonden helaas ik heb 1x een wat donkere test gehad en de keer erna was hij alweer heel licht. Niet zo succesvol voor mij die ovulatietesten. Brengt veel onzekerheid.
LinavV, wat jammer dat het toch een cyste was. Idd dat wordt een latertje haha maar voor een goed doel! Ik wens jullie een hele fijne meeting
Ik merk zelf dat ik echt alle kraambezoekjes uitstel of niet ga en geirriteerd ben als er weer iemand zegt dat ze zwanger zijn van de vrienden. Hier ben ik blij als ik het hoor maar in mijn omgeving niet hoor. Bleh.
wij zijn ook niet meer zo jong hoor maar alles voor het goede doel zullen we maar zeggen haha.
Ahh ja, makes sense dat prikken op hormonen
Had ik even niet aan gedacht.
Ook vanuit hier heel veel positieve vibes!!!
Ik heb de echte LK piek niet gevonden helaas ik heb 1x een wat donkere test gehad en de keer erna was hij alweer heel licht. Niet zo succesvol voor mij die ovulatietesten. Brengt veel onzekerheid.
LinavV, wat jammer dat het toch een cyste was. Idd dat wordt een latertje haha maar voor een goed doel! Ik wens jullie een hele fijne meeting
Ik merk zelf dat ik echt alle kraambezoekjes uitstel of niet ga en geirriteerd ben als er weer iemand zegt dat ze zwanger zijn van de vrienden. Hier ben ik blij als ik het hoor maar in mijn omgeving niet hoor. Bleh.
Ahh ja, makes sense dat prikken op hormonen
Ook vanuit hier heel veel positieve vibes!!!