IsaV: super stoer van je eigen bedrijf en fijn dat het (al) goed gaat!
Zelf vond ik het fijn om het qua timing om de dag te doen. En dan ook nog wel een dag of 2 langer dan mijn app aangaf. Daarna voelde ik ook al heel snel de progesteron hormonen toenemen, want de zin was helemaal weg (herkenbaar)? Bij ons heeft het wel even geduurd dat we het echt om de dag konden doen hoor, het weekgemiddelde werd opeens flink opgeschroeft, waar mijn vriend ook even aan moest wennen 😉 En zoals Vis zei, het is altijd goed om voor de eisprong al wat zaad in je lichaam te hebben, dit kan namelijk 3-5 dagen in je lichaam blijven. Dus beter een voorraadje voor de eisprong.
Hebben jullie het nog gezellig gehad? 😉
Lina: fijn om even jouw ervaring te lezen! Ik loop steeds net een maandje achter op jou 😉 Ook met die onderzoeken toen! Hoe gaat het nu met je studie? Krijg je er nog steeds zoveel energie van? En jij had dat boek "Vruchtbaar" aangeraden toch? Vond 'm echt heel fijn, mijn vriend ook!
Spannend of het morgen of donderdag wordt! Als het wel een cyste is, mag de IUI dan wel doorgaan? Checken ze bij jou ook op dag 3 van je cyclus of er cystes zijn?
Zwindo: super fijn van een positieve ovulatietest! Dan weet je een beetje waar je lichaam mee bezig is en super fijn natuurlijk dat je een cyclus hebt! Veel goede verhalen over Nij Barrahus gehoord, woon je daar vlakbij?
FleurBo: super super spannend allemaal. Snap dat je afwachtend bent! Leuk zo'n volgend wachtbankje dan weer... ik duim heeeel hard voor jullie, tis jullie zo gegund!
LoveTennis: fijn dat jullie nog een laatste keer IUI kunnen doen, hopelijk is die IVF niet meer nodig! Is het niet zo dat als je vrijdagavond ovitrelle spuit, dat je dan zondagochtend (36 uur later) inseminatie hebt? Ik had dat begrepen (jij zei maandagochtend). Thanks voor jouw IUI ervaring. Helaas nog geen positieve uitslag bij jou. Clomid hoef ik niet te slikken, ik hoef alleen hormonen te spuiten. Bedankt voor je gelukswens en jij heel veel succes met laatste IUI!
Ik ben vorige week begonnen met hormonen spuiten. Ik lees hier dingen over pregnyl en clomid, zelf heb ik fostimon... iemand hier ervaring mee? Of is dit vrijwel hetzelfde als pregnyl? Kon er niet zoveel over vinden... tot nu toe heeft mijn vriend de prikjes gezet (therapeut had aangeraden partner er zoveel mogelijk bij te betrekken, omdat ze al zo weinig kunnen doen) en ik vind het pijnlijker/enger dan ik dacht.. maar goed, het hoort erbij en is ook prima. Gelukkig tot nu toe geen bijwerkingen o.i.d. Donderdag op controle en hopelijk begin volgende week IUI, zodat ik niet in de war kom met werk (stommmm).
Ik heb mij vorige cyclus laten vaccineren en mijn menstruatie was 4/5 dagen later (terwijl ik super regelmatige cyclus heb) en ook wat heftiger. Dus de booster kan denk ook wel wat invloed hebben. Anderen dit ook?
Een tijdje terug heb ik de afleveringen "Niets liever dan een kind" gebinged (was denk ik 2 jaar geleden op tv, net 5?) en iedereen raakte daar uiteindelijk zwanger, behalve één stel. En nu zag ik afgelopen week op social media dat het ook hun, na 7 jaar, gelukt is. Zelfs een tweeling! Tovert een glimlach op mijn gezicht en geeft me onwijs veel hoop.
Ooit dames, is het ook onze tijd! Een tweeling lijkt mij dus ook geweldig. Jullie? 😉
Liefs,
Lulu