[quote quote=10602571]Hoi Meiden, Het is hier ietsje rustiger voor mijn gevoel, maar ik lees nog steeds stilletjes mee. Ik zat te twijfelen om toch nog even iets hier te laten weten, maar denk doe het toch nog even. PL wat vervelend dat je lichaam zo van slag is. Hopelijk herstelt alles weer snel en kunnen jullie voor een nieuwe TP gaan. Of hebben jullie die ondertussen al gehad? Uiltjesfan wat een rollercoaster. Probeer wel ook goed je angsten uit te spreken naar je vriend en goed het gesprek hierover te blijven voeren. Is echt heel belangrijk! Dat van je vriendinnen is wel heel lastig en vervelend. Heb je ze er ook wel eens op aangesproken of gevraagd waarom ze dat doen? Ik weet niet of ze van jou traject afweten, maar sommige vinden het gewoon heel lastig om daarmee om te gaan. Als zij er uiteindelijk voor kiezen om geen moeite in de vriendschap te steken moet je ook maar bedenken dat dit hun verlies is, want zij verliezen jou als goede vriendin. Ik heb zelf echt wel geleerd om mensen die mij energie kosten te laten vallen. Soms verwateren vriendschappen ook gewoon een beetje, maar kunnen die ook ineens weer opbloeien. Het hoort er allemaal bij. KimDM Jeetje wat balen zeg van de zaadstaal, maar uiteindelijk hoeft er maar eentje tussen te zitten! Heel veel succes en hopelijk toch tegen alle verwachtingen in deze ronde gewoon raak. AnirBas hoe gaat het ondertussen met jou? Hebben jullie alles al een beetje kunnen verwerken? Gaan jullie gelijk door of pakken jullie nu heel even wat rust? In ieder geval heel veel sterkte en succes. Hier ondertussen 13 weken, een het hele mooie nieuws ontvangen dat de NIPT deze keer helemaal in orde was! Dus echt een eerste last van de schouders. Het blijft allemaal nog ontzettend spannend maar deze hebben we in ieder geval in de pocket. En om nog antwoord te geven op de vragen van KimDM Misselijkheid is nu gelukkig een stuk minder en ik begin nu weer wat meer energie te krijgen. Buikje begint te komen, maar lijkt nu nog om een ik heb te veel gegeten buik (vind ikzelf). Ik wens jullie allemaal heel veel succes met de trajecten en hoop dat het jullie allemaal snel gegund is![/quote]
Hé Zwindo, fijn je nog es te horen en dat de NIPT goed was! Dat moet echt al een hele geruststelling zijn, superleuk nieuws.
ik ben vandaag heel kwaad en triest. Ten eerste had ik vandaag 11 weken zwanger moeten zijn, elke vrijdag is kut en confronterend de laatste weken.
vandaag nog eens getest en ik test nog altijd gewoon positief 2,5 week na de miskraam. Ik ben er intussen redelijk van overtuigd dat er weefsel is achter gebleven (mijn miskraam was ook zo licht). Ik probeer nu dus een afspraak te maken om mijn baarmoeder te laten nakijken. Weer wachten, weer geen vooruitgang. Ik wil dit gewoon achter mij laten maar zo lukt dat natuurlijk niet.
Hé Zwindo, fijn je nog es te horen en dat de NIPT goed was! Dat moet echt al een hele geruststelling zijn, superleuk nieuws.
ik ben vandaag heel kwaad en triest. Ten eerste had ik vandaag 11 weken zwanger moeten zijn, elke vrijdag is kut en confronterend de laatste weken.
vandaag nog eens getest en ik test nog altijd gewoon positief 2,5 week na de miskraam. Ik ben er intussen redelijk van overtuigd dat er weefsel is achter gebleven (mijn miskraam was ook zo licht). Ik probeer nu dus een afspraak te maken om mijn baarmoeder te laten nakijken. Weer wachten, weer geen vooruitgang. Ik wil dit gewoon achter mij laten maar zo lukt dat natuurlijk niet.