"Wiebel-meiden" 2

Dat verhaal over de baarmoedermond had ik ook al gelezen idd
maarre...euhm ik heb nogal lange nagels...dus dat gaat niet werken ben ik bang ;)

kan zo natuurlijk wel beter t slijm peilen ja
mischien zo maar eens checken komende maand :)

Dat verhaal over de baarmoedermond had ik ook al gelezen idd
maarre...euhm ik heb nogal lange nagels...dus dat gaat niet werken ben ik bang ;)

kan zo natuurlijk wel beter t slijm peilen ja
mischien zo maar eens checken komende maand :)

Auw, dat wordt dus wel nagels knippen als je je baarmoedermond in de gaten wilt houden!

Liefs,

Twinkel3

Haha, ik moest wel lachen om die nagels!!! Ik wil het ook wel proberen, ben benieuwd of ik het kan voelen, heb geen idee.

Pink

ik mag van mijn vriend mijn nagels niet knippen...dan kan ik hem niet meer kriebelen
en om nou maar een of 2 nagels te knippen ..of te vragen of hij dan zelf even wilt voelen hoe t zit...hihi naah laten we dat maar niet doen

Hahaha, dat is ook nog een optie!!!

Mijn man  leert ook  met de dag bij.
Baarmoedermond? Ik wist wel dat je op twee plekken lippen had, maar ook op twee plekken een mond? (hahaha) Wat volgt er nog meer?

Welkom in de wereld van het vrouwelijk lichaam!

Liefs,

Twinkel3

Hallo!

Pink, lang leven Hyves, ha ha  Heb je Mier ook gevonden? Zag haar niet tussen je Hyves-vrienden staan. Maar misschien heeft ze je uitnodiging nog niet gezien, kan ook.

Twinkel, nou ja verloren ronde? Zo noem ik het omdat de kansen nu niet echt optimaal zijn, maar zeg nooit nooit. Kan er beter maar niet op rekenen, dan valt het niet zo tegen. Denk dat het vanavond ook niet veel wordt met wiebelen na mijn bezoek aan de huisarts vanmiddag

Ben dus net terug van de huisarts. Het deed niet echt veel pijn, maar kan me wel leukere dingen voorstellen die je kan doen als je een paar uurtjes vrij bent van je werk... Het uitstrijkje zelf voelde ik helemaal niks van, maar je krijgt zo'n eendenbek naar binnen en die klemmen ze om je baarmoedermond.... ze kreeg hem niet zo goed te pakken zeg maar... Dus moest weer opnieuw... En om nu te zeggen dat je daar echt héél ontspannen ligt.... nou nee... Heb wat licht bloedverlies, maarja... ben wel erg blij dat ik gegaan ben. Het zag er in elk geval goed uit zei ze en bloedverlies was normaal, ook al heeft niet elke vrouw dat. Dat heeft weer te maken met de doorbloeding. Pffff... heel verhaal en hoop niet dat jullie het vervelend vinden om te lezen, maar moest het even kwijt.

Liefs Anoek

Hallo daar!

T was druk hier vandaag, toe maar. Ik ben net thuis uit werk: druk! Pfff...zware bespreking gehad, maar k heb het overleefd (er komt wel een vervolg...ik ga nu alvast energie sparen, hihi).

Twinkel, ik kijk inderdaad ook onwijs uit naar vakantie. Ben echt aan het aftellen (nog 18 dagen werken, over precies 4 weken zitten we in NY). Mannetje moet eerst 'nog even' afstuderen. Dus ik tel maar niet meer af in zijn bijzijn: merkte dat-ie dat niet zo prettig vond (zal wel stressverhogend zijn).

Ik ga eten koken (geen zin in, maar moet toch gebeuren).

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan