Hallo!
Pink, lang leven Hyves, ha ha Heb je Mier ook gevonden? Zag haar niet tussen je Hyves-vrienden staan. Maar misschien heeft ze je uitnodiging nog niet gezien, kan ook.
Twinkel, nou ja verloren ronde? Zo noem ik het omdat de kansen nu niet echt optimaal zijn, maar zeg nooit nooit. Kan er beter maar niet op rekenen, dan valt het niet zo tegen. Denk dat het vanavond ook niet veel wordt met wiebelen na mijn bezoek aan de huisarts vanmiddag
Ben dus net terug van de huisarts. Het deed niet echt veel pijn, maar kan me wel leukere dingen voorstellen die je kan doen als je een paar uurtjes vrij bent van je werk... Het uitstrijkje zelf voelde ik helemaal niks van, maar je krijgt zo'n eendenbek naar binnen en die klemmen ze om je baarmoedermond.... ze kreeg hem niet zo goed te pakken zeg maar... Dus moest weer opnieuw... En om nu te zeggen dat je daar echt héél ontspannen ligt.... nou nee... Heb wat licht bloedverlies, maarja... ben wel erg blij dat ik gegaan ben. Het zag er in elk geval goed uit zei ze en bloedverlies was normaal, ook al heeft niet elke vrouw dat. Dat heeft weer te maken met de doorbloeding. Pffff... heel verhaal en hoop niet dat jullie het vervelend vinden om te lezen, maar moest het even kwijt.
Liefs Anoek