"Wiebel-meiden" 2

Ik nog 11 dagen werken!!!!!!!!!!!!  Ben er ook wel aan toe hoor! Even lekker helemaal niks, niks moet en alles mag! Mn NOD is de eerste dag van mijn vakantie, ha ha!!! Ik wil in elk geval niet opmn NOD testen, maar een paar dagen wachten... Testen op de camping, zou wat zijn, ha ha!!!
Maar goed, ik verwacht, zoals ik eerder al schreef, niet dat het deze ronde raak zal zijn. En tot nu toe heb ik nog niet hoeven testen omdat ik ongi werd voor de NOD goed en wel begonnen was

hey meiden,

net thuis,ik dacht effe mijn mail checken,heb ik gewoon 2 krabbels hahaha van anoek en pink,heb je gelijk effe geaccepteerd  wat leuk zeg.
ga zo effe hyves doorspitten hihi.

liefs mier

Gewoon nog even afwachten Anoek, je weet het maar nooit!!! Heb je op de goede dagen gewiebeld? Op de camping testen heeft ook wel wat, niet te hard gillen als het positief is, want die wc's zij nnogal gehorig!!!!! (Tenten trouwens ook.....)

Pink

Hoi hoi,

Wiebelweek begint zo ongeveer nu, denk ik... Zijn zondag al begonnen, beetje vroeg maar ja. GIsteren niet, was veels te bang dat de huisarts nog wat anders zou wegschrappen dan wat de bedoeling was, ha ha  Ik heb geen idee wanneer mn ei nu is, want afgelopen 2 rondes zat ik er naast, dus dan maar wat langer klussen en wie weet wordt het dan toch nog iets. Beetje afhankelijk wanneer mn ei is...

Als ik posi test op de camping ga ik nog steeds gillen hoor!! Niemand kent me daar, dus wat maakt het uit?!! En als ik op tijd ongi wordt dan wordt het misschien wel een vakantie-baby  Ach we zien wel... Ik heb besloten me er niet te druk meer om te maken. Als het onze tijd is, is het onze tijd!

Nicky en Poppie, ik heb jullie ook gespot op Hyves, denk ik  Voelt wel een beetje vreemd, net of je inbreuk maakt op iemands privacy. Herkennen jullie dit Pink en Mier? Hier proberen we zo anoniem mogelijk te blijven... Dus als jullie het leuk vinden... geef maar een gil. Uiteraard onder "strenge" voorwaarden dat forum niet genoemd wordt, ha ha!!!

Nieuwe NOD-lijst:

21 juli: MIER 1980 , 6 e RONDE , 1e KINDJE (CYCLUS VAN 28 DAGEN)

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28)

26 juli: BlaBlaBla, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje (cyclus, nog geen zicht op, heb m dit x op 28 dagen gezet, maar ei was eerder?)

28 juli: Anoek, 29 jaar,  3e ronde, 1e kindje  (cyclus 30 dagen)

2 aug: Nicky, 33, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 27  dagen)

Wat grappig, mijn NOD valt ook op de camping! Wij gaan de 28e op vakantie, naar vrienden van ons in Duitsland en daarna door naar Oostenrijk, Italie, Slovenie en Kroatie!

Wat grappig dat jullie elkaar op Hyves hebben gevonden! Ik heb nog nooit mensen zelf gevonden (ben niet zo heeeeel handig met hyves ;)

Zit nu op 4e dag van mijn cyclus, nog in staartje van de RDs dus...

Nicky

haha nicky, ik heb je ook gespot op hyves!!!!
dat krijg je van al dan pendelen he?

Pink

Hebben jullie al uitslag gekregen van het pendelen? Ik zou het niet durven, stel je voor dat er niks uitkomt of iets van 2020 ofoz, wat dan? Dan zou ik me zwaar depri voelen, jullie dan?

Pink

Terug
Bovenaan