"Wiebel-meiden" 2

spannend hoor,ik denk dat mijn nod rond 12/15augustus is,jij valt dan toch ook rond die week??

xxx

Ik weet dat je het niet zo bedoelde hoor Pink! Maar ik ben nogal een angsthaas als het om zulke dingen gaat. Ik denk dan meteen dat iedereen weet dat ik zwanger ben, terwijl het op van alles en nog wat van toepassing kan zijn. Ik ben nog al een controlfreak, hihi!!

Als jullie nod gelijk valt, hebben jullie "steun" aan elkaar. Dat is wel fijn samen naar hét moment toeleven.

Nu wordt het denk ik echt mn laatste bezoek voor mijn vakantie. Meiden, heel veel succes en ik hoop op veel goed nieuws na mijn vakantie.

Tot snel!

Liefs Anoek

ik gok dat mijn nod tussen 13 en 15 augustus valt
hey da's zeker gelijk aan jou?

Pink

ja da's bijna gelijk
Oh dat vind ik wel leuk en nu helemaal want ik weet nu dat we op het juistemoment wiebelen. Gisteravond (in de tent haha) en vanavond en morgenavond. Kan toch wel, drie keer achter elkaar iedere dag, ik bedoel ivm de kwaliteit van de zwemmertjes??

Pink

in de tent hahaha , ja ik denk dat het alleen maar beter is toch hoe meer je wiebeld hoe meer zaadcellen kunnen zwemmen.
ik hoop dat ik ook in deze dagen posi test hoor
jij ben toch al best lang geleden gestopt?want je cyclussen zijn best redelijk lang,ik ben eind januari gestopt.

xxx

Hee meiden,

@anouk:Van harte gefeliciteerd meid met jullie zwangerschap  hartstikke snel  
                          gegaan.
                          Ik weet niet of je het nog lees maar een hele fijne vakantie met z'n drieen.
                           Geniet ervan!

Het gaat zo wel snel,achter elkaar drie wiebelmeiden zwanger hopen dat de rest snel volgt.
Ik wacht nog steeds,mijn nod is zondag.
Gister was ik naar een vriendin geweest in staphorst ik had haar al zo'n drie jaar niet gezien wel contact gehouden,het was erg gezellig mijn zoontje was ook mee en die heeft in de trekker gezeten daar dat vond ie het mooiste van de hele dag.
Het was wel een eind rijden twee uur met de auto,dat ben ik helemaal niet gewend.

@pink: Wat fijn dat het eindelijk gelukt is met de ovu-testen dan weet je tenminste wanneer je je ei heb gehad en wanner je moet wiebelen.

Gr:poppie2

2 aug:
Nicky, 33, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 27  dagen)  

4 aug: Poppie, 28 jaar, 15e ronde, 2e kindje (cyclus 28 dagen)

?? 5 ??aug:  BlaBlaBla, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus = geen flauw idee)
12 augustus/15 augustus : mier1980 , 7e ronde , 1e kindje , cyclus 25/28 dagen

13 augustus/16 augustus: Pink, 4e ronde, 1e kindje, positieve ovulatietest op 30 juli, dus waarschijnlijk cyclus van 43 dagen deze keer

Goh het is hier echt rustig, duidelijk vakantietijd!!
Mier, heb je al positief getest??? Hoeveel dagen na je positieve test kwamen bij jou de RD's? Ik heb maandagochtend positief getest (VET positief), heb ik dan vandaag mijn ei of morgen denk je? Ik ben uitgegaan van morgen, dus vanavond nog maar een keer aan de wiebel, haha, dan kunnen we daarna weer even wat rustiger aan doen... 't Is maar goed dat het vakantie is!!

Pink

Terug
Bovenaan