"Wiebel-meiden" 2

bij mij duurt het nu meestal ook korter als toen ik nog aan de pil was
nu is het meestal een dag of 3/4 en eerst 5/6 dagen,wel lekker natuurlijk
maar elk lichaam is anders,heb je helemaal geen echt felbloed gehad??

xxx

Nee nog helemaal niet... vanmorgen die smurrie maar goed zo begint het wel vaker denk kijk daar heb je het....rest van de dag niets meer gezien?!? Nou ja misschien morgen heb ook echt geen idee....  

Hallo meiden,

@Veertie, als je nog helemaal geen rood bloed hebt gezien en het komt ook niet, dan zou het ook nog wel eens een innestellingsbloeding geweest zijn. Ik wil je niet teveel hoop geven, ik heb zelf na een erg vreemde en korte ongi ook wel negatief getest, maar als je twijfelt, zou ik toch gewoon nog even testen. Dan weet je het tenminste zeker en hoef je er niet meer verder over te piekeren.

@Mier, ik voel me niet beduidend anders dan anders hoor. Wel wat zenuwachtig nu, want ik heb nu geen idee of ik wel of niet zwanger ben. Met temperaturen wist ik rond deze tijd vaak al wel hoe laat het was. Dan had ik de teleurstelling al weer zo'n beetje verwerkt als de RD's kwamen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik ben wel bang dat als ik nu weer ongi wordt, het dan wel heel hard aankomt (ben ik dan niet echt op voorbereid ofzo). Aan jullie steun hier kan het in ieder geval niet liggen, jullie draaien flink duimen zo te lezen.
Trouwens een erg lief berichtje wat je schreef, ik kreeg er wat natte oogjes van!
Dikke knuffel!

@Anoek, dit is voor ons de 8e maand en ronde 7, dus ik begin soms al wel eens te denken... wat als het allemaal niet wil lukken. De maanden vliegen voorbij en je zit zo aan een jaar. Aan de andere kant probeer ik ook wel positief te blijven hoor. Men zegt altijd dat je voor zwanger worden ongeveer een jaartje uit moet trekken. Daar zit ik natuurlijk ook nog niet aan, maar ik had wel gehoopt dat ik wat sneller zwanger zou zijn. Het is gewoon dat je gaat twijfelen of alles wel goed is bij jezelf en bij je partner. Best wel spannend dus (ik denk dat Mier het ook ongeveer zo voelt, of niet Mier).
Nu maar hopen dat wij ook snel aan de beurt zijn, dan zijn die ellendige twijfels ook van tafel.
Ik zal trouwens weer een NOD-lijst plaatsen.

Liefs,

Twinkel3

NOD-lijst (svp kopieren/ plakken en je eigen gegevens toevoegen):

24 augustus: Twinkel3, 28 jaar, eerste kindje, 7e ronde

11 - 27 september: Pink, 26 jaar, eerste kindje, 4e ronde

Hey dames, lekker weertje vandaag!!!!

Twinkel, ik kan de spanning bijna voelen!!! Ik had dat de afgelopen keer ook, ik was gewoon zenuwachtig!! Ik hoop zó dat je positief test dit weekend..... De teleurstelling wordt elke keer groter, dat is bij mij ook zo. We zijn nu nog 'maar' vanaf mei helemaal officieel intensief bezig zeg maar, maar al vanaf september zonder voorbehoedsmiddelen gewiebeld zonder er bij na te denken, en nog niks!!! Ik ben ook echt wel eens bang dat er iets mis is met één van ons beiden.

Mier, dit weekend weer los? Vandaag dag 10, ik ga wel heel goed mijn slijm in de gaten houden, dat was de afgelopen 2x erg rekbaar één dag voor de ovulatietest, dus ik hoop dat dit signaal ook deze ronde mij weer zal helpen... Ben dus wel aan het temperaturen, want dat moest 3 mnd van de HA, ben nu aan het begin van de 2e maand dus.

Verder niet zoveel nieuws te vertellen, ga zometeen nog even kijken of jullie ook op het forum zijn!!

Liefs Pink

Hallo!!!

Hier nu ook zulk lekker weer!! Vanochtend was het wel anders. Ben nat geregend toen ik naar kantoor fietste, maar ik heb al weer weekend!!! Eerste week na de vakantie zit erop. Ben best wel moe, maar slaap slecht... Kan niet in slaap komen en moet 's nachts eigenlijk wel een keer plassen.

@Twinkel, ze zeggen idd dat 80% binnen het jaar zwanger is. Soms vind ik het best wel eens lastig om hier te komen en mn verhalen over zwanger zijn. Bij ons ging het zo snel... dat ik me er zelfs een beetje rot over voel als ik jullie verhalen lees. Probeer positief te blijven, meid. Ook jullie moment komt en misschien wel sneller dan je nu misschien soms denkt. Ik duim in elk geval nog steeds flink voor deze ronde. Ik was ook zo zenuwachtig de laatste keer. Hopelijk nog geen syptomen voor de rd's.....

@Veertie, en wat aan de sites gehad?

@Pink, ben je er nog steeds???

@Mier, alles goed? Lekker aan de klus?

@Sa, hoe staat het bij jou???? Voor jou is het toch ooknog spannend of niet?

Liefs Anoek

11 - 27 september: Pink, 26 jaar, eerste kindje, 4e ronde

25 augustus: Sa_79, 28 jaar, eerste kindje, 3e ronde

Terug
Bovenaan