"Wiebel-meiden" 2

Hé Veertie,

Sh*t man, dat je weer ongi bent geworden. Ook al is het (pas) de tweede ronde, het blijft toch een teleurstelling.

Mijn cyclussen verschillen ook qua duur van 26 tot 35 dagen (de laatste tijd wel meer rond de 29 dagen hoor). Wij klussen dus vanaf dag 12 om de dag, of iedere dag als we zin hebben. In ieder geval klussen we door tot dag 21. Dat moet de lading dekken als je begrijpt wat ik bedoel (hihi).

Dikke knuffel van mij en ik hoop voor je dat dit de laatste ongi voor lange tijd mag zijn meid!

Liefs,

Twinkel3

Hé Anouk,

Hahaha, zwangerschapsdementie! Ik heb er al meer zwangere vriendinnen over gehoord.

Ik ben zelf altijd erg punctueel, maar wie weet verandert dat bij mij ook wel in de zwangerschap. Nou ja, je bent dus niet de enige "muts" die er rondloopt (hihi).

Liefs,

Twinkel3

Hé Mier,

Ik hoop ook echt op zo'n mooi verjaardagcadeau voor jou!
Hoever ben je nu in deze ronde?
Ik zal flink voor je duimen meid. Hopenlijk zijn wij nu een keer aan de beurt!

Liefs,

Twinkel3

Hé Sa_79,  

Jouw NOD is dus ook dit weekend. Dat wordt dus spannend voor ons!
Ik zal flink voor ons duimen!

Liefs,

Twinkel3

quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-08-2007 19:23:31'));

Hà Veertie,

Super balen voor je zeg dat die rd's alweer verschenen zijn!  Hopelijk verdwijnen ze ook weer snel en  heb je meer geluk in de volgende ronde.

Liefs,
Sa  

Sorry voor enigzins vreemde lay-out. Ben er nog niet helemaal handig mee zoals jullie zien!document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Hé Twinkel,

Ben ook hard aan het duimen voor ons.

Voor mijzelf probeer ik er nog niet teveel op te rekenen, omdat wij nog maar pas begonnen zijn. Merk toch wel hoe dichterbij, hoe spannender.

Liefs,
Sa

Balen Veertie, dat de RD's zijn gekomen!! Ik hoop dat dit de laatste keer voor je is in lange tijd, want ik weet nu zelf dat vanaf dit moment de teleurstelling steeds groter wordt als je ongesteld wordt, alsof je jezelf een bepaalde druk oplegt, ik heb dat in ieder geval. En 'iedereen' om ons heen is heel snel zwanger...

Twinkel en Sa_79, voor jullie wordt het heel erg spannend, ik hoop zó dat het raak is voor jullie....

Mier!! Hoe voel je je? Ik hoop dat je wat aan onze woorden en knuffels hebt...
Ooooh, wat gemeen!!! We zijn op dezelfde dag in onze cyclus alleen jouw wiebelperiode begint dit weekend al, die van mij waarschijnlijk pas over drie weken!!! Ik ben jaloers op je....
Ik ben trouwens alweer aan het temperaturen, heb de eerste week niet gedaan, want dat kan ik zo wel gokken, komt toch altijd tussen 36.6 en 36.8. Ben nu dus weer bezig en als mijn slijm een beetje draderiger wordt ga ik beginnen met ovulatietesten, geeft me toch wel een fijn gevoel, en als ik pas op het moment van draderig slijm begin, hoef ik ook niet 14 dagen te testen ofzo. We wachten af....

Anoek, alles goed? Merk je al aan je buik dat er iets groeit?

Vandaag weer lekker gewerkt, best wel een drukke klas dit jaar, maar wel hele lieve kinderen!!

Liefs Pink

Terug
Bovenaan