Hallo meiden,
Vandaag dag 28 en NOD-dag. Ik weet niet helemaal zeker of de RD's zich vandaag zouden moeten aandienen, omdat mijn cyclus nogal eens wat verschilt qua duur, maar tot nu toe nog geen RD's, dus dat is nog een goed teken.
Als er zondag nog geen RD's zijn willen we gaan testen (dan zit ik op dag 30).
Verder voel ik soms m'n onderbuik (baarmoeder?) heel duidelijk - dat prikkelende, warme gevoel en verbeeld ik het me of was ik gisteren en vandaag wat misselijk voor m'n ontbijt. Na het ontbijt voelde ik me wat beter. Het kunnen ook heel goed de zenuwen zijn hoor.
Het is in ieder geval niet allemaal overduidelijk, dus durf ik daar niet zo goed op te vertrouwen.
En Anoek, JE MOET ECHT BLIJVEN HOOR!!!
Tuurlijk snap ik wel dat jij je soms "rot" voelt dat jij al snel zwanger bent geworden en dat sommigen van ons er al veel langer over doen, maar het is toch niet zo dat jij daar invloed op hebt ofzo? Het is gewoon niet zo dat de zwangerschappen verdeeld worden naar hoe lang we er al mee bezig zijn.
Toen ik stopte met de pil was een goede vriendin van mij ook al een jaar bezig.
Ik heb haar toen ook wel verteld dat wij ook aan kindjes wilden beginnen (want ik dacht, zodadelijk ben ik direct zwanger en wil het bij hun nog niet lukken, dan zou het lullig zijn om te horen dat het bij ons zo raak was). Nou, zij was die maand zwanger en gaat nu met zwangerschapsverlof, en wij hebben tot nu toe nog geen positieve test in handen gehad. Het is je echt supergegund en ik ben echt superblij voor je en als het me allemaal even teveel wordt, dan spui ik het hier wel. Dat moet jij ook gewoon blijven doen hoor. Ik heb het gevoel dat we elkaar inmiddels al wel zo goed kennen, dat we dat ook wel kunnen doen toch, of niet?
Nou ja, ik hoop natuurlijk nog steeds dat ik nog met goed nieuws kan komen dit weekend. Tot die tijd nog maar afwachten dus.
Liefs,
Twinkel3