"Wiebel-meiden" 2

oh grappig dat we dezelfde dag begonnen zijn
ik denk dat ik mijn ei vanaf zondag kan hebben,dus vanavond maar toch effe wiebelen
ik ga ook stoppen,effe de was opruimen en dan naar bed hahaha

xxx

Neeeeeeeeeeee, ik ga niet weg!!!!!!   Ik blijf gewoon hier, het was meer dat ik wilde aangeven dat ik het niet altijd makkelijk vindt dat ik wel zwanger ben en jullie nog fanatiek doorwiebelen.... hopelijk kunnen we heel snel allemaal over hetzelfde onderwerp kletsen!!

Moet trouwens nog ff wat kwijt. Komen er net achter dat er via via een "lek" zit en er stond bij mn mannetje een felicitatie op hyves met zn eerste kindje.... Ben er een beetje ondersteboven van omdat ik dit niet verwacht had en ben nu als de "dood" dat er collega's of medewerkers via mn site hebben doorgeklikt naar  mn mannetje  en het nu weten... of vrienden die we nog niks verteld hebben.... Straks weten ze het op mn werk en dan niet van mij. Wilde het stil houden tot een week of 12, maar voel me nu wel genoodzaakt om volgende week al mn leidinggevende in te lichten. Voel me er echt kut onder (sorry voor mn taal-gebruik).

Ik ga ook mn bedje eens opzoeken... Weltrusten meiden!

Liefs Anoek

P.S. Twinkel, hoop dat je een beetje kan slapen. Duim duim duim

dat is balen zeg,
hopen dat ze maar niet verder kijken dan,maar dat zal toch niet??
en niet weggaan he
slaap lekker,ik ga nu ook

xxx

Jij ging helemaal nog niet, ha ha  Want kreeg nog een berichtje via Hyves!

Ja is zeker balen... ben nog steeds een beetje over mn toeren en bang dat veel mensen het gezien hebben. Nu maar hopen dat het meevalt of dat die mensen discreet zijn... Weet je wat het is, de timing op mn werk is heel slecht, dus ik vind het al moeilijk om te moeten vertellen....

Nu ga ik echt naar bed en proberen niet meer druk te maken.

Liefs

Ha meiden,

hier weer een berichtje van mij vanuit de us of a. Het is hier erg warm, zo'n 40 graden. Ik kon daar altijd wel goed tegen, maar sinds ik zwanger ben...pfff.

verder gaat het aardig. Ben de afgelopen week erg misselijk geweest, kon niets anders eten dan crackers en yoghurt. vandaag gaat het wat beter. Ben ook erg moe: gelukkig hebben we genoeg rustdagen in onze reis.

anouk, ik blijf hier meekletsen hoor, als ik terug ben zal ik wat actiever zijn. Ik hoop dat je afspraak bij de vk goed is en dat je een echo met een kloppend hartje hebt. Ik heb echo 6 sept, dan ben ik 10 w, 3 d. Erg spannend!

pink, mier, sa-79, veertie, twinkel en iedereen die ik vergeten ben, ik hoop dat het bij jullie snel raak zal zijn! Poppie ook natuurlijk.

liefs en tot 'snel', ukkie26

Hallo meiden,

Vandaag dag 28 en NOD-dag. Ik weet niet helemaal zeker of de RD's zich vandaag zouden moeten aandienen, omdat mijn cyclus nogal eens wat verschilt qua duur, maar tot nu toe nog geen RD's, dus dat is nog een goed teken.

Als er zondag nog geen RD's zijn willen we gaan testen (dan zit ik op dag 30).
Verder voel ik soms m'n onderbuik (baarmoeder?) heel duidelijk - dat prikkelende, warme gevoel en verbeeld ik het me of was ik gisteren en vandaag wat misselijk voor m'n ontbijt. Na het ontbijt voelde ik me wat beter. Het kunnen ook heel goed de zenuwen zijn hoor.
Het is in ieder geval niet allemaal overduidelijk, dus durf ik daar niet zo goed op te vertrouwen.

En Anoek, JE MOET ECHT BLIJVEN HOOR!!!
Tuurlijk snap ik wel dat jij je soms "rot" voelt dat jij al snel zwanger bent geworden en dat sommigen van ons er al veel langer over doen, maar het is toch niet zo dat jij daar invloed op hebt ofzo? Het is gewoon niet zo dat de zwangerschappen verdeeld worden naar hoe lang we er al mee bezig zijn.
Toen ik stopte met de pil was een goede vriendin van mij ook al een jaar bezig.
Ik heb haar toen ook wel verteld dat wij ook aan kindjes wilden beginnen (want ik dacht, zodadelijk ben ik direct zwanger en wil het bij hun nog niet lukken, dan zou het lullig zijn om te horen dat het bij ons zo raak was). Nou, zij was die maand zwanger en gaat nu met zwangerschapsverlof, en wij hebben tot nu toe nog geen positieve test in handen gehad. Het is je echt supergegund en ik ben echt superblij voor je en als het me allemaal even teveel wordt, dan spui ik het hier wel. Dat moet jij ook gewoon blijven doen hoor. Ik heb het gevoel dat we elkaar inmiddels al wel zo goed kennen, dat we dat ook wel kunnen doen toch, of niet?
Nou ja, ik hoop natuurlijk nog steeds dat ik nog met goed nieuws kan komen dit weekend. Tot die tijd nog maar afwachten dus.

Liefs,

Twinkel3

Ohhhh Twinkel wat spannend zeg!!! Wel grappig, want ik wist ook niet precies wanneer mn nod was. Kon tussen donderdag en maandag zijn geloof ik. Ik heb toen ook op zondag getest, een dag na mn gemiddelde cyclusduur, dag 31! Ik hoop zo dat dat gevoel wat je beschrijft, hetzelfde is als wat ik voel, maar ja beetje lastig checken hé, ha ha!!
Heb je dat gevoel al eerder gehad of is het nieuw sinds je gestopt bent met de pil?
Ik duim nog steeds voor je en hoop zo dat je positief mag testen!!

En bedankt voor je lieve berichtje! Vind het wel super dat jullie het allemaal niet erg vinden dat ik hier mn -zwangere-  verhaal doe.
Ik ga zo de vk even bellen, moet maandag naar toe en ik weet niet zeker of ik een echo krijg. Op internet staat bij de eerste afspraak dat ze een echo maken en later staat dat ze bij 12 weken de eerste echo maken. De eerste afspraak is bij hun tussen 7-9 weken. Ik weet het dus niet en stel me in op een echo, dat doe ik al vanaf dat de afspraak staat en dat is al een maand. Ik wil het nu dus even navragen, want als ik daar straks zit en ik krijg geen echo dan ben ik denk ik echt teleurgesteld.
Ik hoop zo dat alles goed gaat. Mn zwangerschap verloopt tot nu toe echt super. Weinig last van kwaaltjes; gespannen borsten, voel mn bm groeien, 's ochtends beetje weeig, maar niet echt misselijk en kort lontje. That's it! Als je echt misselijk wordt is dat meestal met een week of 7 en ik ben nu bijna 8 weken (morgen), dus heb goede hoop. Soms krijg ik daardoor ook weer twijfels of het allemaal wel goed gaat met de zwangerschap......dus dan test je positief en ben je nog onzeker

Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties! Zulke lieve meiden moeten maar snel zwanger worden!! Ik duim heel hard voor jullie!! Ik miste het forum opvakantie ( Ukkie blijkbaar ook), dus zou jullie missen als ik hier niet meer zou komen hoor!

Dikke knuffel!!

Hé Anoek,

Ja, nu wordt het spannend he.
Dat gevoel in m'n bm (?) heb ik al wel eens eerder gevoeld en toen wel gewoon ongi. Het lijkt wel dat ik om de zoveel tijd echt even wat moet eten, anders voel ik me gammel/ misselijk. Maar of dit echt wat is???

Er is nu kermis waar ik woon, dus ik ga zodadelijk lekker kermis vieren.
Even wat afleiding en gewoon maar weeer afwachten.

Veel liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan