"Wiebel-meiden" 2

Daar was ik weer, en nog steeds niemand geweest?? Liggen jullie allemaal nog lekker uit te slapen?
Vanmorgen weer getest, weer supernegatief, temperatuur 36.4, da's echt een dieptepunt voor mij! Slijm kan ik niks over zeggen, want we hebben gewiebeld, dus weet niet of het mijn eigen is of niet . Gisteravond nog wel draderig.
Steekjes heb ik de hele week bij vlagen gehad, dus daar valt ook niks van af te leiden.

De enige mogelijkheid die nog open ligt: Donderdag of vrijdagochtend LH-piek gehad (toen had ik geen testen meer), zondagochtend temperatuurdaling voor eisprong, vandaag eisprong. Als dit niet zo is, dan ben ik bang dat het deze maand gebeurd is waar ik al die maanden bang voor ben geweest: deze maand geen eisprong.

Ik hou jullie op de hoogte!!

Pink

hey pink,

ben ik ook weer,gisteravond kregen we visite dus vandaar dat ik er niet meer was,en toen ze wegwaren gingen we gelijk naar bed,vanmorgen naar de plek waar mijn vader vorig jaar is uitgestrooid,morgen alweer een jaar geleden.

niet teveel aan die testen vasthouden hoor want kan ook niet weergeven terwijl je wel vruchtbaar ben.

nog een weekje wachten voor mij,ga van 27 dagen uit,dus maandag de 10e

xxx

Jee Pink het zit allemaal niet mee. Gek is dat toch en vooral
frusterend dat je je eigen lichaam niet meer kent dat heb ik ook na het
stoppen met de pil. Misschien zijn wij ook wel wat te gefixeerd op ons
eigen lichaam zou kunnen. Ik kan je frustraties goed begrijpen maar
laat je niet ontmoedigen!!! Ik weet het klinkt makkelijker dan het is...

Ha Twinkel ik zit nu bijna aan mijn wiebeldagen (heb dat uitgerekend
met zo'n site geen idee hoe betrouwbaar dat is) Maar DE dagen zouden
van as donderdag tot zaterdag lopen. Zit nu op dag 12 mijn cyclus was
laatst 29 dagen... We zullen het zien want er is geen pijl op te
trekken mijn NOD zal de 23ste moeten zijn, en jij?

Mier voor jouw wordt het weer spannend nu! Ik duim voor je hoop zo dat het deze ronde gelukt is!

Ben gisteren gaan stappen ben zo gaar als wat ga nog even in de tuin hangen.

Liefs Veertie

helemaal niemand??
net mijn schoonzusje gezien,is over een week uitgerekend,spannend begint het nu te worden,maar merk dat het steeds moeilijker wordt voor me,vinden jullie dat raar??
pffffff effe een dipje

xxx

Neeeeee Mier da's niet raar! Ik heb dat zelfs al en ik zit nog maar in ronde 3! Ik ben zelfs een soort jaloers als ik zwangere vrouwen zie, echt erg! Kan me voorstellen dat je even in een dipje zit. Kom probeer het positief te blijven zien!

Hi meiden,

hier het laatste berichtje van mij vanuit de UsA (denk ik zo). Morgen vertrekken we weer naar NL, we komen dinsdag aan. Ik heb lekker nog bijna een weekje vrij, ga maandag weer werken.

Ik weet nog niet hoeveel uur ik na de bevalling wil ga werken. Ik ga in ieder geval niet stoppen: hoe lief een baby'tje ook is/kan zijn, ik zou echt tegen de muur op vliegen. Denk 3 of 4 dagen (dus 24 of 32 uur). Gelukkig zijn ze bij mij op werk nogal flexibel.

Ik heb 6 sept. de echo. Toch wel erg spannend, toch nog steeds de twijfel (inderdaad, net als wat Anouk zei: eerst is het, kan ik wel zwanger worden, nu is het, zit het goed?!...).

Meiden, slaap lekker (als ik het goed heb is het in NL ongeveer 10 uur 's avonds) en tot snel.

Liefs, Ukkie26

Meiden,

Ik ben 2 dagen niet geweest en zal de komende dagen er ook niet (veel) zijn. Ik wil jullie wel even laten weten wat er aan de hand is.
Ik  krijg  deze week  een echo in het zh. Heb sinds zaterdagavond wat bloedverlies . Zoals jullie weten, kan het 2 kanten op, maar ik ben er behoorlijk van slag door. Maak me echt heel erge zorgen en probeer er niet teveel aan te denken, dus vandaar even niet hier zijn.

Ik denk dat jullie het wel begrijpen. Meiden jullie  veel succes met wiebelen.

Liefs Anoek

Anoek ik schrik me rot hier wat een slecht nieuws. Kan me heel goed voorstellen dat je dan liever niet hier bent. Alles wat ik van hier uit kan doen is voor je duimen en je sterkte en kracht toe wensen. Ook al ben je niet veel hier we denken aan je.
Liefs, Veertie

Terug
Bovenaan