"Wiebel-meiden" 3

en nina van het weekend aan de wiebel dan maar he

het is erg rustig hier zeg

xxx

Hallo allemaal

Bedankt voor al jullie welkoms woorden, echt leuk om te lezen.
Verder baal ik vandaag een beetje, er was nl niet een eitje groter geworden.
Ik heb links en rechts een eitje van 10mm, (had voor die tijd altijd al een trage cyclus, dus is het ook niet zo gek, dat het nu niet ineens heel snel gaat)
Nu moet ik zondag weer terug komen voor de volgende echo, elke keer leef je er toch naar toe en hoop je leuk nieuws te zien/krijgen.
Ik moet dus elke 2 á 3 dagen naar het ziekenhuis voor een echo van de 10e dag tot aan de eisprong.
Ook ik voel regelmatig de "verplichting" om te wiebelen, het is toch anders, en vooral als je zo vaak bij de gyn komt en je dan ook nog eens vrij-advies krijgt.
Maar goed het is hopelijk allemaal voor een goed doel en ik denk dat  we achteraf wel om moeten lachen.
Verder besef ik ook steeds meer hoe lastig/ moeilijk het kan zijn om zwanger te raken.
Ik heb ook besloten dat als ik zwanger ben ik graag iets terug wil doen  en anderen wil helpen (ik wordt tenslotten ook door een gyn geholpen) en dan bedoel ik moeders voor moeders. (urine van zwangere vrouwen kunnen andere  vrouwen helpen om zwanger te raken)
O ja  ik heb gelezen dat als je om de dag klust je meer kans heb op een zwangerschap dan als je elke dag klust.
Dit komt omdat er meer zaadjes in sperma zitten in 2 dagen tijd dan in 1 dag.
De gyn advieseerd nl  ook om, om de dag te wiebelen en niet elke dag.
Nou voor iedereen heel veel wiebelplezier en probeer er elke keer maar iets leuks van te maken, het is tenslotte  "de"  manier om intiem samen te zijn en tijd voor elkaar te nemen.

Groetjes van Kyra  

Hallo Allemaal.

Zo heb even eerst flink gelezen. Jullie kunnen wel kletsen zeg! Gezellig hoor.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik nog niet zo goed op de hoogte ben van wie, wat, wanneer?

Wij kunnen ook binnenkort weer gaan 'wiebelen' haha grappig woord!

Ik vraag me af of jullie wel of geen rekening houden met bepaalde dingen rondom de wiebeldagen.
Drinken jullie bv gewoon alcohol? En jullie mannetjes? Ik heb nl ergens gelezen dat dit niet zo goed is maar die van mij lust wel graag een drankje!
Doen jullie na het wiebelen rustig aan?
Wiebelen jullie altijd 's morgens, 's avonds of juist verschillend?

Ik ben benieuwd! Hopelijk kunnen jullie wat antwoord op mijn vragen geven.

Tot de volgende keer.

x-vlinder

wat balen kyra!!! als je geen eisprong heb,wordt je dan ook niet ongesteld??
en hoe oud zijn je andere kindjes??
zwanger worden is echt een wonder als je zo hier en daar leest!!
de 1 is het zo en de ander moet er best veel  voor   doen!! oneerlijk eigenlijk he??
wij ztten nu ook alweer in ronde 9,mijn cyclus zit tussen de 25/28 dagen,ik hoop dat het nu toch wel een x raak is hoor....

wat zijn we toch een lekkere klets/wiebelmeiden he  

xxx

oh ja vlinder wij drinken niet zo veel allebei,maar als mijn vriend zin in een biertje heben ik in boswandeling  dan pakken we het wel hoor
we wiebelden eerst elke dag onderhand maar nu om de dag.

xxx

ik wilde even delen met jullie dat ik tussen nu en morgenochtend tante wordt!!!
ze hebben bij mijn schoonzusje net haar vliezen gebroken....
dus ben benieuwd,zit hier een beetje in spanning

Hoi Mier, als een eitje niet bevrucht wordt dan menstrueer je, als je geen eitje heb die vrijkomt (eisprong) dan menstrueer je ook niet. En als een eitje bevrucht is ben je zwanger, maar dit laatste wist je natuurlijk al hahaha.

Mijn 2 schatjes zijn 2 jongens de oudste 4 jaar en de jongste  wordt in dec 2 jaar (kerstavond)

Groetjes Kyra  

door de clomid krijg je eigenlijk een eisprong en menstrueer je toch??

ahhhhhh wat leuk zeg,mijn neefje is 5 en mijn nichtje is 3 en mijn ander neefje is 2 en mijn ander nichtje is 1 , ik heb 2 zussen,en mijn schoonzusje is NU op dit moment aan het bevallen,tenminste de verloskundige is er al 3 uur dus zal vanavond nog een neefje of nichtje hebben

NU IK NOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XXX

Terug
Bovenaan