Hallo allemaal
Bedankt voor al jullie welkoms woorden, echt leuk om te lezen.
Verder baal ik vandaag een beetje, er was nl niet een eitje groter geworden.
Ik heb links en rechts een eitje van 10mm, (had voor die tijd altijd al een trage cyclus, dus is het ook niet zo gek, dat het nu niet ineens heel snel gaat)
Nu moet ik zondag weer terug komen voor de volgende echo, elke keer leef je er toch naar toe en hoop je leuk nieuws te zien/krijgen.
Ik moet dus elke 2 á 3 dagen naar het ziekenhuis voor een echo van de 10e dag tot aan de eisprong.
Ook ik voel regelmatig de "verplichting" om te wiebelen, het is toch anders, en vooral als je zo vaak bij de gyn komt en je dan ook nog eens vrij-advies krijgt.
Maar goed het is hopelijk allemaal voor een goed doel en ik denk dat we achteraf wel om moeten lachen.
Verder besef ik ook steeds meer hoe lastig/ moeilijk het kan zijn om zwanger te raken.
Ik heb ook besloten dat als ik zwanger ben ik graag iets terug wil doen en anderen wil helpen (ik wordt tenslotten ook door een gyn geholpen) en dan bedoel ik moeders voor moeders. (urine van zwangere vrouwen kunnen andere vrouwen helpen om zwanger te raken)
O ja ik heb gelezen dat als je om de dag klust je meer kans heb op een zwangerschap dan als je elke dag klust.
Dit komt omdat er meer zaadjes in sperma zitten in 2 dagen tijd dan in 1 dag.
De gyn advieseerd nl ook om, om de dag te wiebelen en niet elke dag.
Nou voor iedereen heel veel wiebelplezier en probeer er elke keer maar iets leuks van te maken, het is tenslotte "de" manier om intiem samen te zijn en tijd voor elkaar te nemen.
Groetjes van Kyra