"Wiebel-meiden" 3

Hallo allemaal,

Weer een boel bij te lezen als je even twee dagen niet kijkt. Leuk hoor!!

@Mier, lang zal ze leven.....lang zal ze leven..........Gefeliciteerd met je verjaardag!

We hebben inderdaag dezelfde NOD, wij beginnen deze week weer met wiebelen en ik vermoed dat ergens begin volgende week mijn ei gaat zijn. Is weer spannend.
Ik vind 3 oktober (en ook de andere dagen hoor dames) een mooie dag voor een positieve zwangerschapstest!

@Veertie, Heel veel sterkte..................

@Kyra, Welkom
@Vlinder, Welkom

@Twinkel, ik kan helemaal snappen dat je bang bent net de goede dag te hebben gemist. Maar toch zeggen ze dat om de dag wiebelen genoeg moet zijn. Ik wil ook graag de goede dagen zo optimaal mogelijk benutten.. Al weet je natuurlijk nooit helemaal zeker wanneer dit nu is....
O,ja enne.......ik ben weleens in Sanadome geweest, maar nooit geslapen en nooit een echte behandeling gedaan ofzo. Schijnt erg goed te zijn trouwens. Ze hebben er 2 sauna's (met badkleding), een stel kruidenbaden, loungeplekken en een binnen en buitenzwembad. In ieder geval voldoende om eens heerlijk te relaxen.

@Anouk, klinkt goed, een wiebelmama topic, die naam staat me wel aan. En nu maar duimen dat iedereen daar zo snel mogelijk naar toe kan!!

Even nog een vraagje, ik ben aan het temperaturen, nu 4 dagen en heb toch verschillende temps. Eerste dagen 2x 36,6. De derde dag 36,9 ( na aardig wat drank de avond ervoor, dit kan het natuurlijk beinvloeden. En vanmorgen 36,1 (volgens mij is dat op zichzelf al niet helemaal gezond). Kan je temp zo schommelen?? Die 36,9 kan ik nog wel verklaren door de drank , maar 36,1 is dat niet erg laag???????
Misschien moet ik ook gewoon nog even afwachten, maar ik vind er zoveel verschil in zitten!

Nou meiden, ik hoor het wel.

Groetjes, Pippie

Ha meiden,
Bedankt allemaal voor jullie super lieve woorden dat doet me goed. Gelukkig gaat het hier wat beter na een hoop tranen, praten en verdere ellende. Ben bang dat man lief "in eens" in gaat zien wat het is om een kindje te krijgen...... hummm van mij had hij daar wel wat eerder aan mogen denken, vind het echt moeilijk nu ik was er zo mee bezig ..... Maar het is beter het even te laten rusten nu. Ik hoop jullie snel terug te zien.
Dikke knuffel aan jullie allemaal, Veertie

Goedemorgen meiden!

Mier, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ben een dagje te laat, dat weet ik, maar had gisteren geen tijd om te 'posten', vandaar. Leuke dag gehad? Ga je het nog groots vieren?

Vlinder, welkom hier! Klets maar lekker mee hoor.

Pink, spannend dat je temp. nog steeds hoog is! Geeft in ieder geval hoop. Ik duim met je mee volgende week!

Twinkel, wij hebben, in onze zwanger-raak-ronde, ook om de dag gewiebeld. Het zaad houdt het (als het goed is) wel 48 of soms 72 uur uit! Dus net zo goed een kans hoor, voor jullie deze ronde! Hoop dat het gelukt is!

Anouk, met mij gaat het steeds beter (gelukkig). Misselijkheid is inderdaad een stuk minder met de regelmaat van het werk. Ik moet wel elke 2 uur wat eten, anders voel ik me snel beroerd worden. Maar ach...
Ik heb zojuist opnieuw bloed laten prikken voor mn suiker. Kreeg van de week uitslag: alles was goed, alleen mn suiker was te hoog. Dus nu (nuchter) nog een keer geprikt. Hopen dat het nu goed is, zwangerschapssuiker lijkt me geen pretje. Wordt vervolgd.

Meiden, ik ga genieten van mn vrije dag. Tot snel!

Ukkie26 (morgen 27)

meiden, even heel snel een berichtje van mij, want ik ga zo eten klaarmaken en dan gaan we weer weg, mijn temp was 37.0 vanmorgen, dus lekker hoog!!

Gezellige avond en tot morgen!!

Pink

hey meiden,

@pink; nog steeds een hoge temp,ohhhhhhhh ben benieuwd hoorik gun het je heeeeeeel erg hoor,en de andere ook en mezelf natuurlijk ook

@anoek; ja lekker chippies gegeten hoor,mmmmmmmmmm,maar niet goed voor anoekje he  voor mij ook niet hoor

@twinkel; weer afwachten he,ik hoop echt dat het raak is hoor

@ukkie; dank je je bent nog redelijk op tijd hoor hahaha

@vlinder;  je hebt ons gevonden hahaha  gezellig dat je meekletst hoor,ik hoef me niet voor te stellen he

@veertie. denk aan je  ik hoop dat het snel weer goed gaat

@pippie; leuk dat we ongeveer gelijk staan hoor,en een mooie tijd voor een positieve zwangerschapstest idd

xxx

@kyra; zo een heel verhaal maar weer wel wat wijzer geworden,zo zou wel gaaf zijn zeg een meerling hahaha,ohhhh ik wil zo graag een tweeling maar met eentje ben ik ook al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij hoor,maar jij had al 2 kindjes toch??
ik hoop dat ze gaan groeien en dan volgende week flink wiebelen,we gaan hard duimen  voor elkaar.
moet je vaak naar het ziekehuis??

xxx

Hoi meiden,
Het wordt hier gezellig druk leuk .
@vlinder welkom.
@kyra welkom,en je hebt je verhaal netjes neergezet in duidelijke taal,fijn dat je al meteen het vertrouwen in ons hebt om het te delen.
Zal me voor jullie even voorstellen,ben nina,30 jaar en bezig met eerste kindje,heb ook al wat tegen slagen gehad maar (wie niet ) maar ben er weer redelijk bij en gaat goed)

Nou meiden hier gaat alles goed ,druk in de weer want heb zaterdag me ei,en zolang alles goed gaat moet   ik het er van nemen.

Vraagje,hebben jullie soms ook het gevoel dat het wiebelen zo verplichting wordt ,op eens moet je er zo bij stil staan waneer het te doen,ik vindt dit soms wel jammer of ligt dat aan mij?

gr Nina

hey nina,

ik vind dat ook wel hoor,je gaat er meer bij stil staan ,,van NU moet het,,
we wiebelden voorgaande maanden onderhand elke dag maar ben vanaf vorige maand maar om de dag gaan wiebelen en deze maand gaan we ook maar om de dag wiebelen anders is het echt zo n verplichting,mijn ongi zit er bijna weer op dus denk dat mijn wiebeldagen begin volgende week weer zullen zijn.

xxx

Terug
Bovenaan