"Wiebel-meiden" 3

hey pink,

tegelijk geplaatst

nee weet ik,denk alleen dat het weer niet gelukt is,wordt er wel verdrietig van,waarom lukt het anderen wel en ons nietsorry dat ik zo depri over kom maar voel me nu alweer k.. omdat mijn temp zo laag was vanmorgen 36.5 en ja wel goed getempt dit x

xxx

hoe hoog was je temp afgelopen week dan?
En hoe hoog is je temp in de eerste week van je cyclus?

Pink

mijn temp zat elke x rond de 36.8/37 ik weet niet hoe mijn temp verder is omdat ik nog niet verder getempt heb

wat denk jij??

Dan is 36.5 wel heel laag, ja. Maar aangezien je nog niet in de buurt van je NOD zit, denk ik niet dat het daar iets mee te maken heeft. Ik hoop voor je dat het een innestelingsdipje is, dit kan ongeveer een week voor NOD heb ik gelezen. Positief blijven denken, dat probeer ik ook te doen!! Nog een paar daagjes dan ben ik een jaar van de pil af en helaas......... zie hier het resultaat, niet zwanger!! Balen, maar hoop toch dat ik voor het eind van dit jaar zwanger mag zijn! Dat heb ik aan het begin van dit jaar gezegd, maar december komt nu toch wel heel snel dichterbij....

Pink

ja weet het
zolang het er nog niet is

hoe gaat het met jou voor de rest??
alles ok?lekker weer aan het werk en lekker druk??

xxx

Inderdaad alweer lekker aan het werk (3 weken al) en natuurlijk zoals altijd druk. Maar wel leuk druk, ik vind het wel hartstikke leuk!!

Weet jij of je temperatuur omhoog kan gaan als je keelpijn hebt? Want ik had maandagavond en dinsdagochtend positieve test en woensdag was mijn temperatuur al omhoog terwijl er normaal ongeveer 2 dagen tussen zit voordat'ie omhoog gaat.

Je bent al bijna jarig!!! Ik een maandje later, wordt dan ook 27!!
Ga je er nog iets speciaals van houden?

Pink

ik weet niet of dat dat erg invloed kan hebben op je temp,wel als je grieperig ben natuurlijk maar met keelpijn ik denk het niet,maar weet het niet zeker.

ja bijna jarig,nog 6 daagjes,ik vier in ieder geval zaterdag mijn verjaardag,en woendag ben ik lekker vrij en s avonds komt er ook een beetje visite,voor de rest niet echt plannen ervoor.

ben jij ook de 12e jarig??

xxx

Ongeveer dan, ik krijg hem niet precies op dag 24 waar ik vandaag op zit. NOD tussen maandag 17 en woensdag 19 september.....

Pink

Terug
Bovenaan