"Wiebel-meiden" 3

Hai Mier
werk ze morgen en slaap lekker ik heb dit week-end vrij.

Groetjes Kyra

Mier, gefeliciteerd met je neefje!! Leuk hoor!

Pink, nice temp girl!! Hoop dat het zo blijft en dat je nog niks voelt zegt niet zoveel hoor. Succes met wachten.

Hier alles wel ok. Ben bekaf en ga zo lekker naar bed en morgen uitslapen (sorry Mier). Was een volle werkweek en heel veel afspraken. Nu weekend helemaal niks. Volgende afspraak bij vk. We krijgen de termijnecho en dan weten wanneer ik echt uitgerekend ben!Vind het spannend, hopelijk is alles goed met onze kleine uk.

Weltrusten meiden.

Liefs Anoek

Goedemorgen,

bedankt voor jullie felicitaties voor mn verjaardag gisteren! Heb een leuke dag gehad, leuke cadeaus. Ben ook zelf de stad in gegaan en kon de verleiding niet weerstaan: leuke kleertjes gekocht bij H&M en C&A! Is wel veel roze/blauw, dus wel even zoeken als je het geslacht niet weet...maarja. Maak er maar een soort sport van...

Mier, gefeliciteerd met je kleine neefje! Alles goed met moeder en kind?

Ik ga zo naar de stad: kleren (voor mezelf) kopen: ik vind namelijk dat je mn buikje in mijn gewone kleren (veel strak zittende shirtjes) al kan zien, en omdat ik het op werk nog niet heb verteld vind ik dat niet fijn. Ga dus kijken of er wat wijdere kleren te vinden zijn...zal een zoektocht worden.

Fijne dag allemaal, hier schijnt de zon, dus geniet ervan!

Liefs, Ukkie26 (inmiddels 27, maar ik kon mn gebruikersnaam niet aanpassen)

Hallo allemaal,

@Ukkie, nog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Een leuke dag gehad? Ik ga zodadelijk ook nog even de stad in om kleding voor mijzelf te shoppen. Mijn buikje is alleen niet groter geworden, maar juist wat kleiner. Dus ik ben op zoek naar een maatje minder. Ook leuk, maar ik loop natuurlijk ook het liefst zo snel mogelijk met een hele bolle toeter!

@Mier, jij ook gefeliciteerd met de geboortje van je neefje Jip! Schattig zijn die kleintjes vaak hè als ze pas geboren zijn. Om helemaal verliefd op te worden.

@Kyra, welkom hier. Ik ben op de hoogte van PCOS. Mijn vriending heeft het ook en is ook bezig geweest met clomid en echo's om de rijping van het eitje te zien. Zij is volgende maand uitgeteld!

@Vlinder, ik zie dat je ons gevonden hebt. Gezellig meid, klets maar lekker mee!

@Anoek, hoe is het met jou? Begin je al een buikje te krijgen? Leuk hoor om voor de termijnecho te gaan. Gaan jullie het hierna ook iedereen vertellen?

@Pink, tot nu toe nog steeds goed nieuws dus wat betreft jouw temperatuur. Ik duim heel hard voor je meid dat je deze maand een positieve zwangerschapstest in je handen mag hebben!

Oh ja, ik weet niet meer wie het vroeg maar wij wiebelen om de dag, behalve wanneer ik mijn eisprong verwacht, dan vaak 2 of 3 dagen achter elkaar. Ik denk dat we volgende maand maar weer gewoon om de dag gaan wiebelen. Meestal wiebelen we 's avonds voor het slapen gaan, zodat ik lekker kan blijven liggen. Ik drink weinig alcohol en al helemaal niet meer na mijn eisprong. Met mijn man heb ik het wel over zijn bier drinken gehad. Hij drinkt niet zo veel hoor, maar als we met vrienden zijn zegt hij ook nooit nee tegen een pilsje. Ik wil niet te moeilijk doen, maar vind het niet leuk als hij dan veel gaat drinken. Dat weet hij en hij houdt daar ook wel rekening mee hoor. Ach ja, we kunnen ook niet helemaal als monniken gaan leven toch! (die mogen trouwens ook helemaal niet wiebelen... dus dan wordt zwanger worden toch al moeilijk... hahaha).

Nou, goed weekend allemaal.

Liefs,

Twinkel3

Bij mij nog weinig. Bh inmiddels te klein (altijd zo de laatste week voor NOD), felle steken linksonderin (als ik iets voel is het altijd links) en af en toe steken in mijn rechterborst (als ik daar wat voel, dan altijd rechts). Gelukkig nog steeds 37.1, lekker hoog dus, Dit is de 11e dag dat ik een hoge temperatuur heb. , waarvan 1x 36.9 en verder steeds 37 en hoger. Vóór mijn ei zat ik tussen de 36.4 en 36.7, dus hij is mooi gestegen. Dit is de tweede maand van de drie die ik moet tempen van de HA, maar het lijkt allemaal heel mooi, een duidelijke stijging, dus duidelijk een eisprong. Afwachten maar weer. Ik moet eerlijk bekennen dat het vanaf vandaag wel weer spannend wordt hoor!! Ik ga uit van NOD op dinsdag, omdat dat twee weken na de 2e positieve ovulatietest was (maandagavond en dinsdagochtend had ik die positieve testen).

Zouden de glitters die ik steeds gevangen heb dan nu eindelijk eens hun werk doen??

Pink

Pink, ik hoop het zo voor je!!! Hoe meer zwangeren hoe beter, dus ik hoop het ook voor de anderen!! Is je temp-verloop net als de andere keren? Of zie je verschil? Nog een paar daagjes is spanning! Ik duim superhard voor je!

Mier, alweer bij je neefje geweest!

Twinkel, valt mee met mn buikje hoor. Ben overal wel wat ronder geworden, ha ha! Vandaag mn tweede zwangerschapsbh gekocht, want ik pas nu echt mijn normale bh's niet meer. Te klein en zitten vreselijk. Wil er nog wel 1 of 2 bij, maar de keus is echt minimaal en echt sexy is het niet. Ik heb er nu 2 die best aardig zijn. Moet voor mezelf nu echt de keus gaan maken of ik borstvoeding wil gaan geven, want dan kan ik beter nog voedingsbh's erbij kopen. 1 tip, koop goede zwangerschapsbh's.Het is dan misschien minder mooi, maar zit geweldig en het is beter voor je borsten, want die hebben nu goede ondersteuning nodig. Tegenwoordig hebben ze ook enkele met een soor soft-beugel.
Hoe is het met jou verder? In welke fase zit je nu?? Wiebelen???

Liefs Anoek

net thuis van het werken,dus nog niet bij me neefje geweest hoor
misschien vanavond
mooie temp nog steeds pink,je hou ons wel in spanning hoor
na het weekend weer de wiebelperiode dus maar weer flink ons best doen

xxx

Anoek, mijn temperatuurverloop is wel iets anders, al 11 dagen hoog en maar één dag daarvan relatief 'laag', namelijk 36.9. Verder 37.0 en hoger. Normaalgesproken zitten er altijd wel een paar lagere dagen in van 36.7 of 36.8, dus of dat iets zegt???
Verder niks raars, maar hoop het zo!!!!!!!
Ik kan namelijk niet meer wachten................

Pink

Terug
Bovenaan