Hallo allemaal,
@Ukkie, nog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Een leuke dag gehad? Ik ga zodadelijk ook nog even de stad in om kleding voor mijzelf te shoppen. Mijn buikje is alleen niet groter geworden, maar juist wat kleiner. Dus ik ben op zoek naar een maatje minder. Ook leuk, maar ik loop natuurlijk ook het liefst zo snel mogelijk met een hele bolle toeter!
@Mier, jij ook gefeliciteerd met de geboortje van je neefje Jip! Schattig zijn die kleintjes vaak hè als ze pas geboren zijn. Om helemaal verliefd op te worden.
@Kyra, welkom hier. Ik ben op de hoogte van PCOS. Mijn vriending heeft het ook en is ook bezig geweest met clomid en echo's om de rijping van het eitje te zien. Zij is volgende maand uitgeteld!
@Vlinder, ik zie dat je ons gevonden hebt. Gezellig meid, klets maar lekker mee!
@Anoek, hoe is het met jou? Begin je al een buikje te krijgen? Leuk hoor om voor de termijnecho te gaan. Gaan jullie het hierna ook iedereen vertellen?
@Pink, tot nu toe nog steeds goed nieuws dus wat betreft jouw temperatuur. Ik duim heel hard voor je meid dat je deze maand een positieve zwangerschapstest in je handen mag hebben!
Oh ja, ik weet niet meer wie het vroeg maar wij wiebelen om de dag, behalve wanneer ik mijn eisprong verwacht, dan vaak 2 of 3 dagen achter elkaar. Ik denk dat we volgende maand maar weer gewoon om de dag gaan wiebelen. Meestal wiebelen we 's avonds voor het slapen gaan, zodat ik lekker kan blijven liggen. Ik drink weinig alcohol en al helemaal niet meer na mijn eisprong. Met mijn man heb ik het wel over zijn bier drinken gehad. Hij drinkt niet zo veel hoor, maar als we met vrienden zijn zegt hij ook nooit nee tegen een pilsje. Ik wil niet te moeilijk doen, maar vind het niet leuk als hij dan veel gaat drinken. Dat weet hij en hij houdt daar ook wel rekening mee hoor. Ach ja, we kunnen ook niet helemaal als monniken gaan leven toch! (die mogen trouwens ook helemaal niet wiebelen... dus dan wordt zwanger worden toch al moeilijk... hahaha).
Nou, goed weekend allemaal.
Liefs,
Twinkel3