"Wiebel-meiden" 3

hoi kyra,

las net een berichtje bij een andere topic,ik wilde even zeggen dat ik het erg vervelend vind en hoop dat je mannetje sne; bijdraait en dat hij het begrijpt,het is al moeilijk zat he,en hoop dat je heel snel zwanger bent

xxx

Hoi mier dank je, ik schrijf verder morgen hier wel een berichtje, even geen zin meer.

Kyra

Hoi meiden,

Alles goed met jullie?
Ik zit nog even achter de PC terwijl mijn mannetje aan het studeren is. Vanmiddag willen we er nog even op uit (even genieten van het mooie weer).

@Pink, ik vind het echt heel positief klinken. Volgens mij heb ik nog nooit 11 dagen achter elkaar een hoge temperatuur gehad, hij steeg altijd wel - bleef dan een aantal dagen rond de 37 graden en zakte ongeveer 5 dagen voor mijn NOD weer. Het klinkt in ieder geval heel hoopvol meid! Ik duim nog even door.

@Anoek, de wiebelperiode is weer voorbij bij ons. Wij moeten altijd een beetje uitgaan van zowel een korte als lange cyclus. In de praktijk betekent dat dat we ons gericht hebben op een cyclus van 28 tot 32 dagen. Volgende week zondag is dag 28, maar ik heb mijn NOD maar op dag 35 gezet (vandaag over 2 weken). Als ik dan nog niet ongesteld ben, dan mag ik volgens mij wel goede hoop hebben. Het is dus weer afwachten. Ik ga er nu maar vanuit dat het niet zo is (ben het vertrouwen een beetje kwijt) en als het dan wel zo is... nou dan spring ik een gat in de lucht!
Ik denk dat ik vanaf 30 dagen wel hoop begin te krijgen hoor, maar dat duurt dus nog even.

@Mier, is bij jou de wiebelperiode weer begonnen?

Veel liefs,

Twinkel3

Hoi meiden ,
@pink ,het klinkt goed ,erg spannend,zou wel erg leuk zijn weer een zwangere er bij.

Nou ik heb een ondekking gedaan en weet niet wat ik er van moet vinden:
Vorige maand had ik precies om 14 dagen pijn links en bloedverlies
(ik dacht dat het mischien me wonden waren)
Maar nu zat ik te rekenen en het was precies op de dag van me ei sprong.
Gister weer pijn rechts en bloedverlies,had smiddags getest met ovulatie test en was niks,na die bloeding savonds weer getest en ja positief,en weer precies na 14 dagen.
Het is dus gewoon me eisprong die ik voel en daabij bloedverlies heb.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet in geloofde dat je het kan voelen,maar ik kan er nu niet om heen.
Maar waarom er dan bloedverlies is snap ik niet,kan ook niet veel op internet vinden,ik zou denken dat als dat gebeurd dan wordt je toch ook niet zwanger?
Want dan kan het eitje toch weg spoelen met het bloed?
of denk ik er nu te veel over na?
Nou morgen eerst me h.a bellen om te vragen hoe of wat,mocht iemand een idee hebben hoor ik het graag.
We hebben wel die dag heel toevallig gewiebeld toen er nog niks was,en de avond er voor ook,dus mocht het bloed geen kwaad kunnen moet er ook een positief verhaal aan zitten,maar dat zal we l niet.

gr nina

Hoi Nina,

Ik heb er ook wel eens van gehoord (een ovulatiebloeding), maar heb er zelf geen ervaring mee. Verloor je veel bloed? Of was het alleen wat bij het afvegen?
Op zich is het dus wel een duidelijk teken voor jou wanneer je eisprong is, maar ik kan je dus verder ook geen antwoord geven op jouw vraag.
Ik hoop maar voor je dat je eitje goed is blijven zitten en dat de zaadjes hun werk hebben gedaan!

Liefs,

Twinkel3

hey nina,

ik heb er ook nog nooit van gehoord maar het is wel fijn dat je weet wanneer je eisprong is,nu maar 2 weekjes afwachten in spanning weer.

hey twinkel,

ik ben dus niet de enige die soms er geen vertrouwen er meer in heb
de wiebelperiode zal nu om en nabij wel zijn denk ja,morgen is dag 10 dus dan maar om de dag gaan wiebelen tot dag 16 dan zitten we wel weer goed denk,of elke dag wiebelen??
ik weet het ook niet meer,maar schijnt ook weer niet goed voor de zaadjes te zijn he.
op wat voor dag zit jij nou met je cyclus??
oh ja en nog een vraagje over tempen,je moet 3 maanden achtereen tempen van de dokter he,maar nu is mijn vraag de dag als je ongi wordt tel je dat als dag of de dag erna?? want had nu vorige maand getempt maar was op dag 25 ongi geworden op zaterdag maar dan moet je weer met dag 1 verder gaan moet je dan vanaf zaterdag of zondag tellen??

xxx

Terug
Bovenaan