"Wiebel-meiden" 3

nina goed dat jeje heb ingehouden

pink,als je alleen al maar wist dat je zwanger kan raken he,nou ik kan me niks anders bedenken maar ja hoe kom je erachter?effe googlen

ben weer weg mijn vriend zit om de laptop te springen,ga ik effe lekker douchen

xxx

Heb het op google proberen te zoeken, maar er wordt toch vooral geschreven over een miskraam als je al weet dat je zwanger bent. Er staat wel iets over een miskraam voordat je overtijd bent en dat je menstruatie dan heftiger kan zijn, maar dat is bij mij niet het geval. Dat heb ik in april gehad, toen moest ik ook heel veel plassen de dagen voordat ik ongesteld was en had ik last van mijn borsten, maar negatief getest en daarna echt een heeele heftige menstruatie, ik heb nog nooit zoveel bloedverlies gehad als toen.
Nu is het anders, had gisterochtend wel veel bloed, maar daarvoor en daarna niet. Nou ja, ik weet het niet. Misschien dat de andere dames ook nog een idee hebben?

Pink

@Pink:
neem is een kijkje op:
www.allesoverkinderen.nl
Daar staat alles beschreven over de vrucht per weken,vondt het niet zo lekker gezicht en helemaal niet als je het herkent,dus hou er rekening mee.
Staat bij alles over de baby of zo in de blauwe kolom.

gr nina

misschien dat het dan niet zoveel voorkom dat je er iets over kan vinden
wel vaag!!!!!!!!! hoe is het met je ongi?? al bijna over??

vanmorgen weer getest en bijna geen streep te zien!!!!! NOU DAS OOK LEKKER WEER!
vanmorgen mijn temp nog steeds 36.5
wat denken jullie??

xxx

Hallo

Mier   ik weet het ook niet, ik heb nog nooit met ovu testen gewerkt.

Pink, zoals ik het lees lijkt het op een vruchtje iets anders kan ik niet bedenken.

Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest eitje was iets gegroeid joepie, was nu 11 mm, moet maandag weer komen, de gyn kreeg weer een beetje hoop.
Ik reageer dus  niet heel erg goed op clomid omdat de cyclus zo traag is, ik zit nu nl al op dan 21, heb misschien dus maandag of dinsdag een eisprong als dit doorzet. Dan zit ik net als vorige maand ongeveer op dag 25.
Dus het blijft nog spannend bij ons.

Groetjes Kyra  

Hey  Mier,
Als je streep nu lichter is dan gisteren dan moet je er gewoon vanuit gaan dat je LH-piek tussen die twee testen geweest is. Hebben jullie gisteravond nog wel gewiebeld? Vanavond voor de zekerheid nog maar een keer toch? Mijn ongi is bijna over.

Nina, bedankt voor de info. Zoals het beschreven werd als een klompje cellen klinkt het me wel bekend in de oren. Het was anders van vorm dan wat je daar op het plaatje zag bij 5 weken. Maar ik snap nog steeds niet hoe het dan zit, als het een vruchtje is geweest, want ik was beide keren precies na 14 dagen (na positieve ovutest) ongesteld. En temperatuur daalde ook, deze keer iets minder snel, maar was ook niet helemaal fit.

Kyra, wat fijn dat je eitje gegroeid is. Hopelijk volgende week voldoende voor een eisprong!!

Pink

Hallo meiden,

Hoe is het met jullie? Hier heb ik na het buikgriepgebeuren nu ontzettend veel last van mijn allergie (dieren, huisstofmijt, grassen). Ik was gisteravond even bij mijn ouders en het konijn stond nog in de kamer, het snot blijft nu nog lopen (getsiejekkie!).
Niet helemaal fit dus.
Ondertussen gaan de gedachten ook steeds vaker uit naar volgende week.
Zou ik dan superblij zijn of weer heftig teleurgesteld? We zullen het zien.

@Pink, het klink mij ook in de oren als een vruchtje. Het is dan inderdaad een positief teken dat er een bevruchting is geweest. Ik ken het persoonlijk niet en kan je er dus verder weinig meer over vertellen.

@Mier, ovulatie is waarschijnlijk gisteren geweest. Goed gewiebeld? Nu maar weer afwachten hè!

@Kyra, hoeveel milligram clomid gebruik jij, 50 of 100? Wie weet mag je anders een volgende maand meer clomid gebruiken (ik hoop natuurlijk dat dit dan niet meer nodig is).

@Nina, ik heb dat ook hoor, dat ik zoveel leuke dingen zie. Ik laat het ook gewoon nog maar even hangen. Alleen toen ik laatst in een erg leuke kinderzaak was bij ons in het dorp heb ik toch vast wat gekocht, omdat deze zaak ging sluiten (een groeimeter en knuffelmuis met magneetjes erin zodat je deze vast kunt maken aan kinderwagen/ maxicosi of iets dergelijks). Nou ja, dat durfde ik dan nog wel uit te geven.

Veel liefs,

Twinkel3

Hallo Allemaal.

Hoe gaat het met iedereen? Hier alles zijn gangetje. Het is alleen zo dat ik geen tekenen van een naderende eispriong heb Hmmmmmm . Geen positieve ovutest, geen hogere temp, en geen gevoelige tepels o.i.d. Misschien is het pas dit weekend zover hoor? We wachten maar gewoon rustig af maar hoop wel dat het gaat komen. We wiebelen toch maar gewoon ondanks dat we het allebei heel erg druk gehad hebben. Nu lekker weekend dus kunnen we weer wat uitgebreider wiebelen.

Mier, ik denk dat je eisprong misschien al wel geweest is of dat hij ook nog moet komen. Als je temp omhoog gaat morgen dan is het al geweest. Ik zou het even in de gaten houden als ik jou was.

Pink, ik zou ook denken dat het een vruchtje of leeg vruchtzakje is geweest. Wat zou het anders kunnen zijn wat daarvandaan komt.

Kyra, heel veel succes met je eitjes en in het ziekenhuis. Hopelijk gaan ze flink aan het groeien dit weekend.

Nina, ik zie ook overal leuke dingen. Gelukkig hebben vrienden van ons een kleintje zodat ik af en toe voor hun gewoon wat kan kopen (haha) goed excuus.

Nou tot de volgende keer weer.

x-vlinder

Terug
Bovenaan