Hallo meiden,
Hoe is het met jullie? Hier heb ik na het buikgriepgebeuren nu ontzettend veel last van mijn allergie (dieren, huisstofmijt, grassen). Ik was gisteravond even bij mijn ouders en het konijn stond nog in de kamer, het snot blijft nu nog lopen (getsiejekkie!).
Niet helemaal fit dus.
Ondertussen gaan de gedachten ook steeds vaker uit naar volgende week.
Zou ik dan superblij zijn of weer heftig teleurgesteld? We zullen het zien.
@Pink, het klink mij ook in de oren als een vruchtje. Het is dan inderdaad een positief teken dat er een bevruchting is geweest. Ik ken het persoonlijk niet en kan je er dus verder weinig meer over vertellen.
@Mier, ovulatie is waarschijnlijk gisteren geweest. Goed gewiebeld? Nu maar weer afwachten hè!
@Kyra, hoeveel milligram clomid gebruik jij, 50 of 100? Wie weet mag je anders een volgende maand meer clomid gebruiken (ik hoop natuurlijk dat dit dan niet meer nodig is).
@Nina, ik heb dat ook hoor, dat ik zoveel leuke dingen zie. Ik laat het ook gewoon nog maar even hangen. Alleen toen ik laatst in een erg leuke kinderzaak was bij ons in het dorp heb ik toch vast wat gekocht, omdat deze zaak ging sluiten (een groeimeter en knuffelmuis met magneetjes erin zodat je deze vast kunt maken aan kinderwagen/ maxicosi of iets dergelijks). Nou ja, dat durfde ik dan nog wel uit te geven.
Veel liefs,
Twinkel3