"Wiebel-meiden" 3

Hey meiden,

Daar ben ik weer. Alles is goed met mij en de beeb (lief dat je naar me vroeg Pink!)
We hebben een paar drukke dagen gehad en zijn er even tussenuit geweest met z'n tweetjes. Even lekker de rust opgezocht. Heerlijk!!

Moest hier wel even 2 pagina's bijlezen zeg. Ik weet niet of ik alles onthouden heb, dus bij deze vast sorry...

@Pink, wat een apart verhaal.Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar misschien kan je eens kijken op oudersinfo.nl   Daar staan heel veel foto's gedurende zwangerschap en kan je een beetje vergelijken. Het kan ook idd net als iemand anders opperde eenleeg vruchtzakje zijn.Als het al heell vroeg misgaat, voel je er vaak niet eens wat van omdat het dan lijkt op een normale menstruatie. Helemaal zeker weten zullen je het, ben ik bang, nooit weten. Ik hoop toch dat het bezoekje aan de HA niet nodig zal zijn meid.

@Twinkel, balen dat de RD's weer verschenen zijn zeg... Je temp zag er juist zo mooi uit.Hoop ook voor jou dat een bezoek aan de HA niet nodig zal zijn.

@Nina, grappig wat je zegt over je gevoel. Ik had het nl ook heel sterk en bleek ook zwanger te zijn die ronde. Vooral omdat alles anders was dan de rondes daarvoor. Had al wel half jaar vergelijking voor we begonnen om te proberen zwanger te raken. Ik duim voor je.

@Ukkie, voor jou de magische twaalf weken grens voorbij! Gefeliciteerd! Voor mij nog een paar dagen. Hoe reageerde ze op je werk? Je ging het toch vertellen?

@MIer, geef de hoop niet op meid. Denk dat, ondanks dat het 1 keer is geweest, wel op het juiste moment is geweest. ER is tenslotte maar 1 zaadje nodig op het juiste moment, dus zeg nooit nooit.

Wij zijn langzaamaan steeds meer mensen aan het vertellen dat we een kindje verwachten. Begin nu ook al een beetje een buikje te krijgen, ook al zijn het voor namelijk mn darmen denk ik die naar boven worden geduwd...Dus kan het niet veellanger meer rekken denk ik. Nog een paar dagen en dan ben ik 12 weken. NOg geen garantie, maar alles ziet er gewoon goed uit. Goede hartactie en het kindje groeit goed. Voel me ook sinds vorige week een stuk beter. Kan echt gaan genieten nu. Ik hoop zo dat jullie allemaal snel Ukkie en mij mogen volgen en kunnen genieten van jullie eigen wondertje. Ik duim héél hard.

Dikke knuffel

Dus als ik het goed begrijp hebben jullie zaadjes naar het lab gebracht?
En hoelang zou het duren tot de uitslag komt?
Spannend hoor!!
Ik ben aan de ene kant heel opgelucht om straks naar de ha te kunnen, omdat ik hoop dat we wat meer zekerheid krijgen maar aan de andere kant ben ik ook heel angstig wat er gaat gebeuren.

En hoe is je mannetje eronder?

fijn dat het zo goed met jullie gaat, Anoek!! Ik ga meteen even kijken op de site!!

ja idd ik heb ze naar het lab gebracht,het zou ongeveer 2 weken duren dus ga morgenochend eerst bellen en dan moet je op afspraak komen voor de uitslag!!!
dus ben benieuwd,mijn vriend vond het niet erg leuk natuurlijk maar ja het is voor een goed doel en hij wil gewoon weten ofdat het goed zit

xxx

- twinkel3, 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje, nod 23-30 oktober, cyclus 28/35 dagen

-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod geen idee, PCOS onder behandeling bij de gyn en gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

leuk hoor anoek,en zijn de mensen vebaasd??
fijn dat het met jezelf nu ook beter gaat,dan kan je echt gaan genieten,het lijkt me heerlijk

xxx

anoek je bent op mijn nichtjes verjaardag uitgerekend!!!!!!!!!!!!!!dan wordt ze 2jaar

Lijkt me erg frustrerend voor de mannetjes, om zaadjes op commando te produceren in een potje!!
Hoop voor jullie op een positieve uitslag...

Pink

Terug
Bovenaan