"Wiebel-meiden" 3

Ben effe gtst kijken, mijn foute verslaving!!

Ik kom straks mss nog wel even langs.

Pippie

Hoi pippie.

Bedankt voor je info! Ik dacht al dat m'n ei eraan zat te komen. Net was het streepje weer lichter.

Hmmm weet niet of we dan wel goed gewiebeld hebben?

Ik ga ook even kijken. Tot straks.

x-vlinder

wat een lieve reacties van jullie allemaalben zo blij he
ik heb nog nooit zo n gevoel gehad anoek,maar durf er niet aan te denken,het duurt nog minimaal 9 dagen dus dat is nog even he

twinkel waarom ga je niet naar de ha als je er aan twijfeld,ik ben wel blij dat ik de stap toch genomen heb,ook al durfde ik eigenlijk niet te zeggen dat de zwemmers getest moesten worden,maar ben nu zo blij,maar je moet zelf doen waar je je eigen en je mannetje prettig bij voelen,ik hoop in ieder geval dat het snel raak voor ons allen mag zijn.

vlinder ook een brabander jahoeeeeeeeeeeee hahaha

en anoek rustig aan he met je importhahaha

ukkie waar kom jij vandaan???

3 brabanders en 3 friesen 2 gelderse en 1 zuid-hollander
zeg ook dat je brabander ben!!!!!!! hahaha

quote: bo1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 12:58:37'));

O wel stom dat ze je zo lang in spanning laten zitten,  maarja tot die tijd er maar gewoon van uit  gaan dat het goed is!
 maar   wordt het meteen in het lab onderzocht bij jullie?? bij ons had eerst de huisarts gekeken en die zag dat het niet goed was maar kon verder niks zeggen, toen moest ie 4 dagen later opnieuw een potje inleveren en dat werd inderzocht in het lab.

Maar ik zal voor je duimen dat alles goed is vanmiddag!

Liefs bo

ja bo ik moest het zelf bij het lab afgeven,en gingen het gelijk onderzoeken
wat doen ze in het ziekenhuis?het zelfde als bij het lab?

is er nou weer helemaal niemand?allemaal gtst kijken?
ja ik ook maar laptopje op schoot he

xxx

Hmm nee, kijk niet naar GTST, vind ik niks aan om eerlijk te zijn!!

Maar ik ga nu lekker naar beneden, mijn mannetje heeft een pot thee gezet, dus ik ga me heerlijk naast hem nestelen op de bank.

Pink

Terug
Bovenaan