"Wiebel-meiden" 3

Nou meiden, lekker slapen alvast (of is er nog iemand aan de wiebel??).

Ukkie, ook fijn bij ons blijven hoor!! We worden allemaal vanzelf een wiebelmama, daar gaan we vanuit.

Pink

jij ook he pink
ga ook lekker zo mijn bedje opzoeken,ben er stik mee klaar

xxx

Hallo,

Dat wordt spannend weer voor je mier. O Hoop zo dat het ons ook eens gaat lukken.

x-vlinder

quote: Kyra29 reageerde vandaag om 14:35
-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 oktober

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

Zo jullie kletsen wel hel wat af he hiero, gezellie. Moest wel erg veel berichtjes terug lezen. Kan niet zo goed alles onthouden. Trouwens sorry dat de tabel niet meer in kleurtjes is maar hij deed het niet.

Mier, wat een goed nieuws zeg dat de zwemmers goed zijn. Snap best wel dat je van blijdschap heb gehuild hoor dat zou ik ook doen na al die spanning. Nou succes

Wiebelse voor de gene die gaan wiebelen, ik dus, want je weet maar nooit!!!!

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan