"Wiebel-meiden" 3

-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

Jeetje wat is er veel geschreven zeg ik moest zelfs tot pag 2 terug lezen en dat terwijl ik alleen maar een vergadering had vanavond.
Mier goed nieuws zeg.
Ik ga lekker slapen, tot morgen

Groetjes van Kyra

Hoi meiden,

ik lees al een tijdje met jullie mee en als jullie het leuk vinden wil ik graag ook actief meeschrijven.
We zijn al een tijdje actief aan 't wiebelen. Ondertussen zijn we in ronde 12 aan beland en vraag ik me soms af of het ons gegund is om ouders te worden. Dan is het altijd goed om jullie berichtjes te lezen en te merken dat ik niet de enige ben met een bijna constant stemmetje in mijn hoofd dat alleen bezig is met zwanger proberen te worden. Maar ik merk ook dat ik er nog niet aan toe ben om echt de medische molen in te gaan, alhoewel het wel dichterbij komt. Ik ben nu bijna 3 maanden aan het temperaturen en maak me een beetje zorgen omdat de fase na de eisprong aan de korte kant lijkt te zijn, zo'n 10 dagen de voorgaande 2 keer en nu misschien zelfs 9 dagen.
Vandaag heb ik dan de moed gehad om eens te bellen voor een afspraak om er over te praten en te zien of het een probleem is of niet en wat eventuele vervolg stappen zouden zijn. Nu woon ik in de VS, dus het systeem is hier wat anders dan in Nederland.  Ik had dus de assistente van de gyneacologe aan de telefoon  om een  afspraak te maken. Ze vroeg waarom, dus ik zei dat het nog niet lukte en ik me  afvraag of ik me zorgen moet maken over mijn temperatuurcurve. Ze zou het overleggen met de gyneacologe. Na een aantal uur werd ik terug gebeld met de mededeling dat ze het nummer van de vruchtbaarheidskliniek voor me had en dat ik die maar moest bellen. Dat was wel ff schrikken want daar had ik totaal niet op gerekend. Het voelde net alsof ik de stempel onvruchtbaar opgedrukt kreeg en alle hoop op een normale zwangerschap verdween. Ik weet dat ik blij moet zijn dat ze me doorverwijzen en dat een aantal van jullie daar op hopen, maar het voelt wel heel erg vreemd en ik weet nog niet of ik daar al wel aan toe ben. Moet misschien even wennen. Hoe gaan jullie daar mee om?
Morgen misschien maar eens bellen en horen hoe lang het duurt om een afspraak te maken. Wie weet duurt dat wel een paar maanden (zou me nix verbazen want een afspraak bij de gyneacoloog duurde ook bijna 3 maanden!!!). Hopelijk is het dan niet meer nodig :) of sta ik tegen die tijd te springen om erlangs te kunnen.

groetjes
vs77

Hallo meiden,

Het was hier weer lekker druk gisteravond.

@vss77, welkom hier, klets maar gezellig met ons mee. Ik kan me wel voorstellen dat het idee van de MMM je tegenstaat. Je weet dan toch niet wat je te wachten staat en dat is toch wel spannend. Wij wachten nog 2 maanden af en als we dan niet zwanger zijn gaan we naar de huisarts.

@Mier, ik twijfelde deze keer ook wel hoor om toch even naar de huisarts te gaan. Gewoon om mijn verhaal eens te doen en eventuele stappen door te nemen, maar goed aan de andere kant wilden we de natuur toch nog even een kans geven. We zijn sinds januari bezig voor een kleintje en men zegt dat je er toch wel een jaar voor uit mag trekken. November is nog niet helemaal een jaar, maar dan ben ik wel een jaar van de pil af en eigenlijk vonden we dat wel een goed moment. Ik heb mijn man nog wel even gevraagd of hij toch niet liever eerst zijn "jongens" wilde laten onderzoeken, maar hij wacht daar dan ook wel liever mee tot aan november. Vind ik prima hoor. Maar het stak dus wel dat een stel uit onze vriendengroep met 2 maanden al naar de huisarts rende en vertelde dat ze een jaar bezig zijn, vervolgens naar de gynacoloog en dan direct zwanger. Dat klopt voor mijn gevoel gewoon niet. En dan ook gewoon doordrinken en doorroken. Ik vind het echt te gek voor woorden, maar goed... ik laat ze maar en probeer me er maar zo min mogelijk over op te winden. Best lastig soms...

Nou ik ga nog even aan de poets hier, want ik heb een dagje vrij.

Liefs,

Twinkel3

Ha meiden ben ik eindelijk weer! Hier thuis is alles weer "opgelost" we hebben veel gepraat met elkaar en tot de conclusie gekomen dat we echt niet zonder elkaar willen en gelukkig maar want........ we hebben een paar keer zonder anticonceptie gewiebeld omdat er toen nog niets aan de hand was en wat denk je.... IK BEN ZWANGER!!!!!! Ik kan het zelf nog echt niet bevatten heb 1 uurtje geleden een testje gedaan want ik was 3 dagen later dan de vorige ongesteldheid, maar ik voel niets dus had ook niets verwacht. Als ik heel eerlijk moet zijn ben ik me echt rot geschroken. Natuurlijk ben ik en mijn mannentje super blij alleen het is nog heel erg onwerkelijk! Ik ga eens even lezen hoe het met jullie allemaal is!

Heel veel liefs!
Veertie

daar komen de glitters!

Hallo Veertie,

Wat lees ik nou, jij bent ZWANGER!!! GEFELICITEERD.

Fijn dat het weer goed gaat met jou en je man. Geniet lekker van deze tijd (als je weer een beetje bent bijgekomen van de schrik).

Ik hoop veel van je glitters gevangen te hebben!

Liefs,

Twinkel3

@vs; welkom hier,kom er gezellig bij

@veertie; zoooooooooo gefeliciteerd zeg

@twinkel; ik hoop dat verdere stappen ook niet nodig is hoor,maar dat van je vriendin vind ik echt absurd,zo snel al naar de huisarts,ja ik heb nu het zaad wel laten onderzoeken en ben zo opgelucht eigenlijk,maar wij hebben alweer 8 rondes achter de rug.hierna wil ik nog 1 maandje tempen en als het dan niet gelukt is toch maar terug,het is meer om mij gerust te stellen,maar iedereen moet doen waar die zijn eigen prettig bij voelt,maar 2 maanden vind ik zelf een beetje triest hoor

xxx

Terug
Bovenaan