Hé Mier,
Ik weet niet of het je al opviel, maar ik noem hun dus ook echt een stel in de vriendengroep en bewust niet onze vrienden. Met een ander stel in de vriendengroep hebben ze wel een beter contact, maar ik zie hun het liefst zo min mogelijk.
Ze zijn dit jaar getrouwd, nadat ze elkaar amper een jaar kenden. Zij was al gescheiden en had in haar vorige huwelijk 2 miskramen gehad. Heel sneu, maar ik begrijp dus al helemaal niet waarom ze nu gewoon doorrookt en waarom ze nog dronk in de 5e week van de zwangerschap. Ik heb haar ook wel gezegd dat ik niet had verwacht dat ze zwanger was, gezien haar alcolhol en sigarettengebruik. Maar goed, ze moeten het zelf maar weten. Ik heb er wel m'n vraagtekens bij. En dan al vertellen bij 7 weken? Volgende week krijgen ze al de eerste echo, dat hadden ze naar mijn idee ook nog wel even af kunnen wachten. Maar goed, gelukkig zie ik ze niet al te vaak.
Hoe is het nu met jou? Heb je last van kwaaltjes of iets dergelijks of voel je helemaal niets? Jouw NOD komt alweer in zich. Ik duim hard voor je meid!
Liefs,
Twinkel3