"Wiebel-meiden" 3

Hallo meiden,

@vs77, welkom

@Veertie, jeetje zeg........... zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!! Super!! Ga er lekker van genieten. Wat fijn trouwens dat jullie goed hebben gepraat en uit jullie relacrisis zijn.

Hier alles rustig, lekker gewerkt vannacht en heerlijk geslapen net. Ik vraag me toch wel eens af wat al die wisselende diensten voor een effect hebben op het zwanger worden. Als ik deze maand niet zwanger ben ( ik hoop van wel natuurlijk) heb ik volgende maand mijn ei waarschijnlijk tijdens mijn nachtdiensten. Hoe we dat dan weer gaan oplossen? Heeft een van jullie hier ervaring mee of weet die er wat meer over??

Liefs Pippie

ken je niet je mannetje wakker maken als je thuis kom,hahaha

of is die dan al weg

xxx

Veertie, wat een goed nieuws zeg!

GEFELICITEERD

Dat is wel heel bijzonder gegaan allemaal  zeg. Ga er samen maar goed van genieten.

Dat de glitters maar over de wiebelmeiden mogen dwarrelen

Nog meer nieuws hier of daar?

x-vlinder

Pippie.

Ik zou ook een moment zoeken waarin je elkaar even ziet in die dagen.

Succes ermee!

x-vlinder

Hé Mier,

Ik weet niet of het je al opviel, maar ik noem hun dus ook echt een stel in de vriendengroep en bewust niet onze vrienden. Met een ander stel in de vriendengroep hebben ze wel een beter contact, maar ik zie hun het liefst zo min mogelijk.
Ze zijn dit jaar getrouwd, nadat ze elkaar amper een jaar  kenden. Zij was al gescheiden en had in haar vorige huwelijk 2 miskramen gehad. Heel sneu, maar ik begrijp dus al helemaal niet waarom ze nu gewoon doorrookt en waarom ze nog dronk in de 5e week van de zwangerschap. Ik heb haar ook wel gezegd dat ik  niet had verwacht dat ze  zwanger was, gezien haar alcolhol en sigarettengebruik. Maar goed, ze moeten het zelf maar weten. Ik heb er wel m'n vraagtekens bij. En dan al vertellen bij 7 weken? Volgende week krijgen ze al de eerste echo, dat hadden ze naar mijn idee ook nog wel even af kunnen wachten. Maar goed, gelukkig zie ik ze niet al te vaak.
Hoe is het nu met jou? Heb je last van kwaaltjes of iets dergelijks of voel je helemaal niets? Jouw NOD komt alweer in zich. Ik duim hard voor je meid!

Liefs,

Twinkel3

hey twinkel,

ja sorry van vriendin  vage kennis
nou dat snap je toch niet he,dat zulke zo zwanger zijn,ken ik niet echt goed tegen maar ja het zei zo.
vriendin van een maat van mijn vriend is ook zwanger,rookt ook heel de zwangerschap door!!!!!!!!!! nou ik begrijp dat echt niet hoor,je doet toch alles om een gezonde baby te krijgen en ja dat niet alleen!!!!!!!

geen kwaaltjes vandaag nergens geen last van gehad,dus....

xxx

Terug
Bovenaan