"Wiebel-meiden" 3

Veertie, wat onwijs gaaf dat je zwanger bent! Echt mooi! En zoals het is gelopen: het moet gewoon goed zijn zo! Kan niet anders! Onwijs gefeliciteerd en geniet ervan (tip mocht je misselijk zijn: regelmatig kleine beetjes eten, helpt!)

Ik heb vandaag op het werk het 'grote' nieuws (8 centimeter nu ofzo) verteld. Iedereen reageerde echt onwijs positief, ze vinden het onwijs leuk! Gelukkig maar. Ben er toch wel opgelucht over...je weet nooit.

Maandag voor de derde keer naar VK, hartje luisteren (kan niet wachten, is nu toch nog onwerkelijk, ik voel me goed, je ziet bijna niets aan me...)

Ik ga eten!

Ukkie26

oeps iets te fanatiek!!!!!!!!!!

zo gaaf ukkie,echt leuk dat je zo positief reageerde
spannend zeg

xxx

Ik vind sommige mensen ook zo stom.

Mensen die liegen over hoelang ze bezig zijn vind ik echt niet normaal...om zo maar sneller geholpen te worden. Je moet de natuur ook even zijn gang laten gaan vind ik!

Ten slotte is het zo dat het gemiddeld 9 maanden duurt. Maar ik ken er ook een paar hoor. (Ik word er niet goed van en zou ze het liefste even flink de waarheid zeggen).

En dan nog de mensen die inderdaad gewoon roken. Ook die ken ik wel. Vind het echt schandalig. Dat is zoooooo slecht voor een ongeboren baby!

Zo, even lekker gemopperd! Voel me een stuk beterder. En als 1 van jullie ook op het idee komt kun je dat beter niet tegen me vertellen...je krijgt de wind van voren hoor (haha).

x-vlinder

Hé Ukkie,

Wat leuk dat jouw collega's zo enthousiast reageerden. Het schiet al weer op met je zwangerschap hè. Nog even en je buik begint zichtbaar te groeien en wie weet voel je je kleintje dan al gauw. 8 Centimeter is toch al best wel groot.

Veel plezier bij de VK en we horen het wel.

Liefs,

Twinkel3

He,

Nee, mijn mannetje is 's morgens al weg helaas. De 1e ronde had ik ook met mijn ei nachtdiensten en toen gingen we om 21.00 naar bed en stonden we om 22.00 weer op.. Ik vraag me alleen af of het door het omdraaien van je hele ritme het niet het innestelen benadeelt, of de bevruchting zelf. Ook temperaturen gaat niet helemaal op zo, maar ja, misschien moeten we eerst maar gewoon proberen. Ik kan me hier nog altijd druk om gaan maken. Mijn collega's worden met bosjes zwanger, dus het zal wel meevallen.

Onze NOD komt echt dichtbij he? Spannend. Ik voel helemaal niets..........

Liefs Pippie

Terug
Bovenaan