"Wiebel-meiden" 3

We waren tegelijk Anoek!!

Tsjonge, wat een wiebelmeiden zijn er hier op dit topic, ik ken nog niet iedereen hoor!! Ik doe mijn best!! Het blijkt wel dat het hier écht gezellig is, zoals we zelf ook al vonden,want anders was het hier niet zo druk...

Pink

Ja, het is druk hier vanavond.

Ik ga er vandoor voor vandaag. Kom morgen wel weer even kletsen.

x-vlinder

Ha meiden, bedankt allemaal!!!!! Ja het is zeker raar gelopen... en ja misschien heeft het wel zo moeten lopen ik weet het ook niet. Ik ben een beetje geschroken omdat ik dus echt helemaal nergens last van heb of had, geen van de "misschien zwangerschapsklachten" had ik of heb ik. Ik deed de test zo van 3 dagen te laat toch wel vreemd maar het zou een keer kunnen. Ik dacht dus echt dat het niet zo was en toen........ 2 streepjes aaahhhhhhhh!!!! Ik moet zeggen besef het nog steeds niet!

Ukkie bedankt voor de tip!

Liefs Veertie!

zo was effe weg om een boodschap,kom ik terug opeens weer keiveel berichten

pippie je gaar naar babybrabbel en dan naar banners en dan je cyclus invullen dus laatste nod eerste dag en dan hoeveel dagen en dan kopieren en op deze pagina plakken,snap je hem nog hahaha

ja vlinder vind roken ook heel vies,hahaha en het stinkt
goed zo twinkel dat je gestopt ben zeg al 3 jaar,goed bezig,van jou anoek vind ik het ook supergoed hoor,maar idd iedereen wil toch het beste voor je kind

xxx

Ik kan het me voorstellen Veertie, dat je helemaal versteld stond.
Wel echt supergeweldig zeg. Hoe is je man eronder? Al een beetje gewend aan het idee dat jullie papa en mama worden?
Had je het deze maand trouwens nog wel rond je vruchtbare dagen gedaan of kwam het echt als een verrassing?

Liefs,

Twinkel3

Ja Mier, ik ben ook wel blij dat ik van het roken af ben. De eerste maand was toen het moeilijkst, maar ik moet nu echt niet meer denken aan een sigaret. Toen wij gestopt waren dachten sommige mensen ook dat we zwanger waren, maar dat stond er dus helemaal los van. Nu hoef ik het roken dus niet meer af te leren i.v.m. de kinderwens. Het enige wat ik eigenlijk hoef te laten als ik zwanger ben is een glaasje wijn en de filet americain. Maar goed, ik drink toch al niet zo vaak en er zijn genoeg andere lekkere dingen op een toastje. Geen punt dus.

Liefs,

Twinkel3

knap hoor,niet roken niet drinken ja kom maar op met de dikke buik hahaha

zo anoek stond net ook voor paal bij je man op msn

xxx

Terug
Bovenaan