"Wiebel-meiden" 3

He Mier,

Hoe moet dat met zo'n redday banner??

Ukkie, fijn dat je collega's zo leuk reageerden!!!

Hahahaha, Vlinder. Nou, zo te zien denken we er aardig hetzelfde over.

Gelukkig wisten we het al via via voordat ze het ons kwamen vertellen, zodat ik m'n frustratie al wat had afgereageerd toen ze bij ons kwamen.
Ik heb ze (naar mijn idee) fatsoenlijk gefeliciteerd en geïnformeerd naar de zwangerschap. Ik heb ook geen zin om verder ruzie met hun te gaan zoeken, maar dacht wel "man o man, waar zijn jullie nou eigenlijk mee bezig".
Een aantal vriendinnen van mij lieten ook al weten hoe hun er over dachten (en dat was weinig anders als hoe wij er over denken...).
Ik gun echt iedereen hun zwangerschap en ben vaak ook echt blij als ik hoor dat er iemand zwanger is (vrienden of hier op het forum), maar bij hun ... (nee, eerlijk gezegd vond ik het gewoon maar helemaal niks dat ze zwanger zijn). Stout hè, zulke gedachten. Nou ja, soms moet je gewoon even spuien...

Liefs,

Twinkel3

Ik zie dat de meeste begin okt hun nod hebben op twinkel na!

Dat wordt een spannende week.

Ik had vanmorgen weer een hoge temp. op dag 17. Dat is natuurlijk wel laat? Mijn nod zal dan ook wel wat later zijn als het goed is...toch?

Ik denk zelf het volgende weekend!

Kan me ook niet voorstellen dat we goed gewiebeld hebben eerlijk gezegd. Ben helemaal   van de wijs door die 'stomme' ovulatietesten. Hoef nu niet meer te testen dus ik bewaar ze voor volgende maand en maak ze dan op. Eind okt naar de huisarts, dan gaan we verder kijken waarom het maar niet lukt!

x-vlinder

Voor jou ook weer spannend Pippie. Wanneer is jouw NOD? Ik duim ook hard voor jou hoor!

Liefs,

Twinkel3

Veertie, wat supergeweldig!!!! Ik dacht  laatst nog, toen jullie in de 'crisis' zaten, stel je nou voor dat ze gewoon zwanger wordt deze ronde!! Ik zou bijna zeggen, het heeft zo moeten zijn, maar aan de andere kant is het ook een beetje een foute uitspraak, want waarom heeft het dan bij anderen niet zo moeten zijn. Maar wat een geweldig nieuws, hoeveelste ronde was het voor jullie?
Ik vang even een paar glitters +++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hier verder weinig bijzonderheden, behalve vanmorgen weer een hoge temperatuur. Mijn temp is erg in de war, is normaalgesproken rond deze tijd (dag 9) redelijk constant, maar vliegt nu van hoog naar laag en andersom!!

Mier, ik hoop dat je gelijk hebt wat je gevoel betreft en dat het deze keer raak is, het is je gegund!!!!

Twinkel, wat onverstandig van 'dat stel' om te blijven roken en drinken, maar met zulke mensen komt het ook altijd goed hoor!! En dat hopen we ook natuurlijk, maar ik vind het heel onverstandig.....

Ukkie, fijn dat iedereen zo positief reageert, kan ook bijna niet anders natuurlijk!!

VS, leuk dat je meekletst en Bo ook natuurlijk.

Pink

Hey meiden,

@Veertie, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!Wat een mooi nieuws. Gelukkig dat jullie "probleempje" uit de wereld is geholpen. Probeer te genieten van deze tijd als de schrik wat voorbij is. Kan me namelijk goed voorstellen dat je geschrokken bent. De tijd gaat zo snel. Voor je het weet lig je te puffen!

@Ukkie, leuk he dat iedereen zo enthousiast reageert?!! Ik heb het deze week ook aan een collega verteld waar ik heel nauw mee samenwerk en de reactie was ook echt heel erg leuk. Vanavond verre famillie via de mail geïnformeerd. Ben benieuwd.

@Twinkel, ik vind het echt belachelijk dat dat stel gelogen heeft over hoe lang ze bezig zijn. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd??? Ik begrijp ook niet dat ze gelijk de MM in willen, je wilt toch liever eerst op een natuurlijke weg proberen? Of zie ik het verkeerd??? Kan me goed voorstellen dat je hen niet graag ziet... blehhh

Wat betreft roken.... Ik was (lees: WAS) een stevige roker, een pakje per dag ging er wel door heen. Zodra ik wist dat ik zwanger was, ben ik direct gestopt. Nee dat is niet gemakkelijk, maar je doet het gewoon omdat je het beste wilt voor je kind. Dus zelfs al ex-roker kan ik dit niet begrijpen. Niet wijs dus.

@Mier.... ach, wees lekker fanatiek. Zo weten we het tenminste, ha ha

@Pippie, kunnen jullie niet voor je ventje weg moet naar z'n werk ff een vluggertje doen. Wekker half uurtje eerder zetten? Of samen besluiten het voor deze ronde te laten wat het is.... Succes met creatief zijn!

@Pink, hoe is het bij jou?

Liefs Anoek

Hoi Anoek,

Ik was zelf ook roker hoor. Ook een flink stevige roker zelfs en ik dacht er ook nooit vanaf te kunnen komen. Maar ik ben er in januari toch al weer 3 jaar vanaf.
Ik heb helemaal niks tegen mensen die roken, dat moeten ze echt zelf weten. Maar in de zwangerschap, nee daar begrijp ik niks van. Lekkere start geef je je kind dan.
Knap van jou dat je het roken ook hebt gelaten, maar jou kennende gooide je je sigaretten maar wat graag weg toen je wist dat je zwanger was.

Liefs,

Twinkel3

Dat vind ik echt heel goed van jullie. Sta er niet altijd bij stil dat mensen het moeilijk vinden om te stoppen. Dat komt waarschijnlijk omdat ik het heel vies vind.

Terug
Bovenaan