"Wiebel-meiden" 3

nee geen kwaaltjes,alleen moe maar dat ben ik vaker,van de week erg veel moeten werken,meer als normaal dus daar zou het door komen denk

Ja ben er weer!!
Kan de verhalen hier bijna niet bijhouden met alle nieuwe wiebelmeiden!! Moet steeds superveel bijlezen!
Hebben jullie Karen nog eens ergens gespot? Ben benieuwd hoe het met haar gaat!

Pink

Ik hoop echt voor je dat het raak is!!
Mocht het niet zo zijn (niet van uitgaan!!!!) hadden jullie al iets besloten wanneer jullie dan naar de HA gaan of was je daar nog niet mee bezig? Ik probeer je niks aan te praten hoor!! Ben gewoon benieuwd...

ik wil hierna zoiezo toch nog een maand tempen en dan wil ik toch even naar de ha gaan om mijn lijsten te laten beoordelen door haar,verder misschien dan nog stappen hoor.
wil het alleen weten wat ze erover zegt,vind je dat raar??ben gewoon benieuwd.

xxx

sorry anoek,je had al wat via hyves gezegd  ben een beetje verstrooid

Nee, helemaal niet raar!!! Was gewoon benieuwd en wist eerlijk gezegd niet precies meer of je daar al iets over had gezegd!! Jullie hebben gelukkig de bevestiging dat de zwemmertjes hun C-diploma hebben, dus dat lijkt me al heel fijn om te weten! Ik hoop echt dat het raak is deze maand voor jullie!!!!!

Pink

Ga zo weer even naar de tv!!

ja wil het gewoon weten,dus gewoon een bevestiging
heb je msn? zo ja dan kan je het wel via hyves even doorsturen,van de week met anoek lang op msn gekletst,en was erg leuk

xxx

Terug
Bovenaan