"Wiebel-meiden" 3

Met wie had je gekletst via msn? Met Anoek of met haar mannetje??

Ik zal je mijn msn wel even geven!!

Pink

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2007 21:55:37'));

hey anoek

ik heb ook op je hyves gefeliciteers hoor,volgens mij was ik de eerste

xxx

Ik had toch ook al op jouw hyves gereageerd??!!!

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2007 22:04:36'));

sorry anoek,je had al wat via hyves gezegd  ben een beetje verstrooid

hahaha... ik ook, want had al gereageerd...

Ach vandaag 2x achter elkaar gepind en de 2e keer weet ik mn pincode opeens nietmeer, hihihihi

quote: pink1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2007 22:26:18'));

Met wie had je gekletst via msn? Met Anoek of met haar mannetje??

Ik zal je mijn msn wel even geven!!

Pink

Ikke ook, ikke ook!!!

hahaha ik ben zo verstrooid he

en ja pink ik had eerst anoeks man op msn hahaha

Heb je een berichtje gestuurd Anoek!!
Dus je zwangerschapsdementie begint nu al?? En dan voel je je zóoo dom en je kunt er niks aan doen!! Lekker rustig blijven, wat maakt het uit!!

Ik ga de com zo uitzetten, ga denk ik zometeen lekker slapen!!

Pink

Mijn NOD is als ik een cyclus heb van 28 dagen 3 oktober, maar als ik een cyclus heb van 34 dagen dan pas 9 oktober. Ik zit steeds tussen die 2 cyclussen in.
Mijn nichtje van 9 is hier an het logeren. Erg gezellie. Ze wilde alleen heel graag popstar kijken. Heb dus Lama's gemist. Mijn dochtertje (3jr) vond popstar ook erg leuk en wilde dus niet naar bed. Nou voor 1x maar niet op de klok gekeken en ze ging dus pas om kwart over 10, nou maar hopen dat ze een beetje uitslaapt. Nou jullie horen me morgen wel weer effies.

Welterusten allemaal en een fij weekend
Liefs Patricia

Hallo meiden,

Het zijn hier ook drukke dagen geweest.
Ook hier een logeetje (nichtje van vier) waarmee ik zo nog lekker ga zwemmen. Erg gezellig. Vanacht werd ze om half 4 wakker en wilde graag bij ons in bed. Heeft heerlijk doorgeslapen tussen ons in. Zo schattig hè.
Dus niet getemperatuurd vanmorgen.

Mijn temperatuur gaat ook alle kanten uit. Van 36,4 (vrij normaal) tot 36,9.
Gisteren had ik die hoge temperatuur. Kan dat ook komen van spanning en slecht slapen? Mijn beste vriendin is nl. donderdagavond opgenomen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Ze is nu 37 weken en het zal niet lang meer duren. Erg spannend dus. Ik ben nog even bij haar langs geweest, maar was er 's nachts dus nog erg mee bezig. Vandaar die hoge temperatuur misschien.

Jullie weten nog niks meer heb ik gelezen. Ik duim nog heel hard door voor jullie allemaal.

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan