"Wiebel-meiden" 3

Goedemorgen meiden,

hier weer even een berichtje van mij. Het gaat prima hier. Voel me aardig (af en toe een soort wegtrekkers, alsof ik flauwval, maar als ik dan snel eet gaat het ook snel weer weg), ben wel ontzettend moe de laatste paar dagen. Ben woensdag en gisteren om 9 uur naar bed gegaan, werd vanochtend om 8 uur wakker: nog moe! Maarja...het is voor een goed doel. Ik mag verder niet klagen.

Je ziet nog niet echt een buikje komen hoor, terwijl ik toch al bijna 14 weken ben. Ik was altijd onwijs plat, nu lijkt het een beetje op een vetrol (onder de navel). Kan mijn gewone broeken nog aan, al zitten heupbroeken beter dan taillebroeken. Verder ook nog weinig lichamelijke veranderingen (aan de buitenkant dan, aan de binnenkant zal vrolijk doorgegroeid worden!).

Nina, meid, ik wens je sterkte en hoop dat je toch snel zwanger bent! Het is en blijft een wonder.

Anouk, fijn dat er goed werd gereageerd op het 'blijde nieuws'. Is toch een opluchting. Bij mij weten inmiddels ook de meeste collega's het (in ieder geval de collega's die ik het wilde vertellen, de rest ziet het wel aan mn omvang), de reacties waren alleen maar positief.

Vlinder, waar ben je heen nu? Weekendje weg in eigen land? Hoop dat je een beetje uitrust.

Mier, Vlinder, Pippie en VS: spannende week voor jullie volgende week, dan hebben jullie allevier je NOD. Hopen dat de RD uitblijven en dat ik volgende week 4 positieve berichten mag lezen! Mijn duimen draaien overuren hoor!

Ik ga me maar eens aankleden (ja, foei, zo traag ben ik), en dan boodschappen doen. Wil ook nog even naar het winkelcentrum hier. Daar zit een C&A, die hebben hier heeeeeeell veel babykleertjes, erg leuk en niet te duur. Kan de verleiding toch af en toe echt niet weerstaan.

Meiden, fijne zaterdag (ondanks het hier grijze weer) en tot snel.

Liefs, Ukkie26

He meiden,

spannende dagen voor een aantal. Iemand al echt last van kwaaltjes? Ik vind dat het deze maand voor iedereen maar eens raak mag zijn. Mijn nod is over 5 dagen en is heb nergens last van en zo'n vermoeden dat er helaas niks aan de hand is.....zul je natuurlijk zien dat het wel het geval is (hou mezelf graag voor de gek). De nod komt nu alleen ontzettend vervelend uit.  Ik vlieg donderdag naar nederland en zit er helemaal niet op te wachten om dan de RD op bezoek te hebben. Maar later is ook niet handig omdat een jetlag plus RD ook niet zo gezellig is voor de mensen thuis. En een dag eerder leek me ideaal, maar mijn temp is pas op di omhoog gegaan dus dan zou er wel heeeel weinig tijd zijn voor innesteling als er ooit een bevruchting komt........we wachten wel af.

Ik lees dat een aantal van jullie logees hebben. Gezellig zeg, en dan kan je gelijk een beetje oefenen.

tot straks
vs77

Hallo dames, even een snel berichtje van mij tussendoor, want ik ga zo weer weg!

Mijn temperatuur doet nog steeds vreemd. Heb vandaag 2 pakjes ovulatietesten gekocht, totaal 14 stuks, morgen voor de zekerheid even testen omdat ik twee dagen weg ben met mijn werk. Ben benieuwd!!

VS, ik hoop dat je zwanger en al het vliegtuig naar Nederland in stapt!!

Pink

waar is iedereen?!?!?!?

pink: zou mooi zijn als je ei op tijd komt en je alle wiebelmogelijkheden goed kan benutten. Wiebel ze!

@ twinkel...

ik las je berichtje dat je het oneerlijk vind van die vriendne van je.. nou ik kan je de hand schudden hoor... ik ben gescheiden omdat mijn ex geen kinderen meer wilde.. hij kon niet tegen het gehuil.. en nu.... nu is zijn vriendin zwanger... zo oneerlijk.. en ik wil zoooo graag en mij is de kans niet eerder gegund dan nu en dan lukt het niet gelijk zoals bij de 1e keer.. raak ik echt moedeloos van... denk dan ook wat oneerlijk allemaal!!!!

kan ik ook meedoen met dat lijstje?? moet ik dan gewoon knippen en plakken en invullen voor mezelf????

Ja gewoon knippen en plakken!!

Wat een rotstreek is dat Dagmar! Kan me voorstellen dat je je daar goed klote om voelt. Een scheiding om die reden is niet niks....
Hier nog steeds hondenweer!! Dus maar weer lekker op de bank met een boek en een kop thee...

Pink

Hallo meiden,

Hier zit een flink aangeschoten Twinkel achter de PC. Net twee wijntjes gedronken met mijn moeder en dat ben ik niet meer zo gewend (hahaha). Ik ben dus al goedkoop dronken! Voor mij geen wijntjes meer vandaag.

@Dagmar, ik kan me voorstellen hoor dat dat flink frustrerend voor je is van je ex. Helaas verloopt alles niet altijd even "eerlijk" en wordt je soms flink teleurgesteld. Ik heb het nu wel weer wat meer van me afgezet hoor, maar ik blijf het een vreemd stel vinden.

@Hoe is het met de meiden die wachten op hun NOD? Neemt de spanning al toe? Ik duim hard voor jullie allemaal.

@Pink, jij weer druk met ovulatietesten in de weer. Wij kunnen weer aan de wiebel hè!

Gisteravond nog een hele tijd met mijn mannetje gepraat over het zwanger worden en we zijn toch nog tot een andere conclusie gekomen. We wachten deze maand nog even af en mocht ik nu toch weer ongi worden, dan gaan we naar de huisarts (dus een maandje eerder dan gepland). Deze beslissing heeft bij ons wel rust gegeven. Maar goed, we wiebelen gewoon nog even door en hopen natuurlijk dat het straks helemaal niet nodig is om naar de huisarts te gaan.

Fijne zondag nog,

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan