"Wiebel-meiden" 3

Dan zitten we voor deze maand in hetzelfde schuitje Twinkel! Ik hoop ook dat het niet nodig zal zijn omdat we hartstikke zwanger zijn deze maand! Zit nu op dag 14 en nog geen rekbaar slijm helaas, nou dan maar wachten tot woensdag,want dan kom ik weer thuis!

Pink

Hoi Pink,

Ik zit nu op dag 8. Gisteravond voor het eerst weer gewiebeld na mijn ongi. We willen het nu om de dag doen deze maand. Ook nog geen teken van vruchtbaar slijm, maar dat is dan ook wel erg vroeg voor mijn doen.
Ik hoop voor je dat het niet zo'n lange cyclus wordt deze keer, want ik kan me voorstellen dat dat ook flink frustrerend is. Maar goed, ik hoop dat jouw ei zich ook op het juiste moment laat zien!

Liefs,

Twinkel3

Wij hebben ook gisteravond gewiebeld, ben pas woensdagavond weer thuis, dus hoop heel erg dat het rekbare slijm nog even op zich laat wachten!! Neem de ovulatietesten wel mee, maar duim heel erg dat het nog even duurt!!

Pink

Hoi meiden,

Dagmar, wat een rot streek van je ex-man. Een scheiding is niet nix natuurlijk, maar om daarna gewoon met iemand anders wel kinderen te krijgen!

haha twinkel, is inderdaad goedkoop drinken nu. Zou mij ook kunnen overkomen. Prettig dat het je rust geeft om een maand eerder naar de huisarts te stappen. Maar hopelijk is dat niet nodig en plas je binnenkort streepjes :).

pink, laten we hopen op een goede timing deze maand.

Bij mij was vanochtend de temp opeens erg gezakt, van 36.5/36,5 de laatste 5 dagen  naar 36.1. Normaal ben ik redelijk stabiel met verhoogde temp, tot vlak voor de RD maar die moeten hopelijk nog ff op zich laten wachten.

groetjes
vs

Meiden, ik ben een paar dagen weg, ik ben er woensdagavond weer!!
Ik duim voor degenen die op het wachtbankje zitten, dat de NOD ook daadwerkelijk een NIET Ongesteld Dag wordt!!!
Duimen jullie dat mijn ei de komende dagen nog even op zich laat wachten??

Liefs Pink

pink, jammer dat we je een aantal dagen moeten missen. Ik duim hard voor je!

vs

Nou, ik voel me inmiddels wel weer nuchter hoor. Maar foei zeg, wat heb ik hem snel om tegenwoordig (hihihi).

@Pink, tuurlijk duim ik voor je dat je ei nog even wacht. Misschien heb ik het gemist, maar eh, wat ga jij doen dan de aankomende dagen? (Nieuwsgierig weer van me hè?)

@Vs, wanneer is jouw NOD? En is 36,5 normaal gezien wel een hoge temperatuur voor je?

Voor mij wordt het weer een drukke week. De aankomende twee weken werk ik full-time en aanstaande dinsdag ben ik van 's ochtends half 8 tot 's avonds 9 uur op school bezig. Verder ook nog cursussen deze week, een vriendin die deze week waarschijnlijk zal bevallen en nog een overleg in de vriendengroep betreffende een vrijgezellenfeest.
Ik zal me dus wel niet gaan vervelen deze week.
Ik probeer tussen de bedrijven door hier een beetje bij te kunnen lezen en schrijven en ben erg benieuwd naar wat deze ronde voor iedereen heeft gebracht.

Liefs,

Twinkel3

Hallo

Hier eindelijk weer een berichte van mij.

Dagmar gezelig dat je bij ons bent, jeetje wat een rotstreek van je exman.

Pink ik zal voor je duimen, veel plezier deze dagen.

Het wordt een spannende week zeg want er zijn er veel die deze week hun nod hebben, dat wordt haast blauwe vingers krijgen van het duimen hihihi

Met mij gaat het goed, we hebben afgelopen week  flink geklust dus nu maar wachten of het heeft geholpen. Mijn nod is 10 of 11 okt.
Ik heb wel sinds gisteren  een wee gevoel in mijn maag dat over gaat als ik wat eet maar na verloop van tijd weer terug komt.Het zal wel een aankomend griepje zijn mijn jongste zoon  had gisteren ook koorts en voelde zich vandaag ook niet fit.
Deze week een heerlijk weekje vrij dan 3 dagen werken en dan vakantie heerlijk!!!!

Groetjes van Kyra  

Terug
Bovenaan