"Wiebel-meiden" 3

Nou Pippie zoals ik het lees lijkt het echt wel of je zwanger bent.
Ik had met de laatste zwangerschap ook een ontzettend licht streepje, ik zag het mijn man niet. Maar ik zei tegen hem ik voel gewoon dat ik zwanger ben en toen een paar dagen zag hij op een test dat ik gelijk had.
Dus ik ga je bij deze van harte feliciteren, eindelijk hé.
Wauw geniet er van.
Hopelijk volgen er snel nog meer

Groetjes van Kyra

SPANNEND........laat er straks maar een heel duidelijk 2e streepje staan binnen de 3 minuten. Dan is het tenminste duidelijk. Maar alvast gefeliciteerd. Heb je de babykamer al in gedachten ingericht?
Hopelijk ben je deze maand gewoon de eerste van de rest van de wiebelaars. Mier hoe staat het er bij jou voor?!?!? En vlinder, zolang de RD er niet zijn is er hoop en als ik het forum een beetje lees zijn er genoeg meiden die ook dachten dat ze de RD weer op bezoek kregen en toch zwanger bleken te zijjn. Patricia, we wachten ook op goed nieuws bij jou.

Hier is nog geen nieuws te vermelden. Gister en vanochtend weer last gehad van de hormonen (kan me om alles irriteren en boos worden, maar ook zo gaan janken, erg vervelend dus). Dit heb ik meestal een dag voor mijn nod een beetje en de dag zelf behoorlijk. Maar nu is het weg en voel ik me best happy. Maar verder nog geen tekenen van zwangerschap of nod.
Ik denk dat het niet raak is, maar omdat een aantal dingen anders zijn de de afgelopen maanden (bv geen last van pijnlijke borsten), denk ik soms toch stiekem dat het wel raak is. Hou mezelf graag voor de gek en ga dan in cirkeltjes denken. En vandaag kon je me elk uur op de wc vinden om te zien of er nog steeds nix te zien was. Beetje stom....
Maar goed, als morgenochtend (voor mij dan) mijn temp nog hoog is en de RD zich nog niet hebben laten zien ga ik een test doen. Zou ik  normaal niet doen en nog een dag afwachten. Maar omdat we morgen in het vliegtuig naar NL stappen, wil ik liever toch testen. Stel je voor dat ie wel positief is dan hebben we nog een aantal uur om eraan te wennen en het er samen over te hebben. Zou ook zo wat zijn om bij mijn ouders te testen en als ik de wc uitloop dat iedereen het gelijk weet.  En de hele week staat behoorlijk volgepropt dus veel tijd om het te laten bezinken is er ook niet.

Ik hoop morgen tussen het testen, koffers pakken, werken en voor het vliegen nog verslag uit te brengen en natuurlijk jullie berichtjes te lezen.

liefs
vs

Goedemiddag meiden,

@Pippie, Ik had gister al een heel verhaal getikt en ineens was alles weg. Nou ik hoop dat je vandaag 2 dikke strepen ziet staan op de test. Toch wil ik je voorzichtig al feliciteren, want ja 2 strepen in de 10 min moet toch goed zijn. Welke test heb je gebruikt???

Nou bij mij nog geen RD's te zien. Kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn cyclus weer 34 dagen is en dan is mijn NOD pas 9 okt. Moet dus nog ff geduld hebben. Ik weet niet of dat ik vanavond nog ff kom lezen of tikken. Mijn dochtertjke is gister ziek geworden bij mijn moeder. Ze heeft denk ik een griepje te pakken. Ze heeft diarree en moet steeds spugen. Ze ligt nu lekker op haar bedje te slapen. Hopelik voelt ze de eigen dalijk wat beter.

Nou ik ga weer, succes allemaal
Liefs Patricia

Spannend hoor VS, Ik ga voor je duimen. Het zou wel erg leuk zijn!!!!!
Hopelijk heb je morgen een postitieve test, en genoeg tijd om ons het te laten weten.

Liefs Patricia

Ps, mier waar ben je???????????????????????????

Het wordt hier weer superspannend!!!!!!!
Pippie en VS, ik ben zó  benieuwd........ Houden jullie ons niet te lang in spanning?

MIER WAAR BEN JE??????????????????????

Anoek, wat balen van de keuken, ik hoop dat het allemaal wat mee gaat vallen. Niet te druk maken hoor, lekker rustig aan doen en om jezelf en je beebje denken....

Pink

Natuurlijk was ik vroeg wakker vanochtend van de spanning. Maar ik weet nog nix. Geen RD of streepjes te bekennen. Temp was nog wel hoog. Dus we wachten nog wel ff af. Hopelijk blijven de RD weg. In dat geval zal ik morgenochtend als we boven NL vliegen al heel voorbarig met glitters gaan strooien.

liefs
vs

Klinkt goed, ook die hoge temperatuur!!!!
Strooi je ze ook boven Friesland uit, dan ga ik even buiten staan vangen....
Een hele goede reis gewenst en hopelijk snel goed nieuws!!

Pink

Terug
Bovenaan