"Wiebel-meiden" 3

Pippie heb jij al meer nieuws?

Mier waar ben je? Ik hoop dat je te moe en te misselijk bent om te komen schrijven :).

vs

nou hier ben ik weer,en weer NIET gelukt dus,ben al een paar dagen chaggie dus vandaar dat ik er niet was.
vanmorgen was mijn temp 36.1 dus dan weten jullie weer genoeg he

xxx

O, Mier wat ontzettend balen zeg. Ik was er al een beetje bang voor omdat je er niet was de laatste tijd. Ik dacht dat is niks voor mier.

Vs spannend hoor bij jou. Op welke dag zit je nu? Alvast een hele fijne week hier in Nederland toegewenst.

Patricia, al nieuws voor ons?

Hoe is het met de andere meiden?

Hier nog alles rustig. Zit vandaag op dag 26 maar heb gemiddeld een cyclus van 28 dagen dus wil nog niks zeggen. Mijn hoofdpijn is gezakt. Dat is meestal de dag voordat de rd's komen dus ben benieuwd morgen.

x-vlinder

Hey pippie.

Nog een keer getest ondertussen?
Ik was zo benieuwd dat ik meteen ben gaan kijken hiet op het forum maar zie nog niks.

x-vlinder

quote: bo1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2007 12:44:48'));

quote: vs77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 05:19:34'));

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

- vs77, 30 jaar, 12e ronde, nod rond 4 okt, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

-mier1980,10e ronde,nod rond 1 november,cyclus 25/28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

ja vlinder baal dus als een stekker!!!!!!!!!!
ik heb echt keihoofdpijn en eigenlijk nooit geen last van maar ja.
voor jou in ieder geval nog spannend,en pippie ook

xxx

Mier, de rd ´s zijn er al wel of alleen nog maar hoofdpijn en chaggie.

Terug
Bovenaan