"Wiebel-meiden" 3

Hallo allemaal,

Ik wilde nog even spieken hoe het er voor staat hier voordat ik aan mijn werk ga.
Het is wel erg rustig hier.
Spannend weer deze NOD-dagen.

Ik duim nog hard voor jullie allemaal!

Liefs,

Twinkel3

Lieve meiden,

Ik heb net getest, maar heb een beetje een dubieuze uitslag. Na 3 minuten was de test nog steeds negatief, maar na een minuutje of 5 doemde er een tweede streepje op. En binnen de tien minuten waarin je de test mag lezen had ik dus een positieve test met een licht streepje, maar wel een duidelijk streepje! Maar er staat ook nog in de handleiding dat je een test negatief mag beschouwen als hij na 3 minuten nog niet positief is.
Ik zit hier dus nu met een positieve test in handen, maar weet niet of hij op tijd positief is geworden?!                        Zo voel ik me nu dus een beetje of beter gezegd ik weet niet hoe ik met moet voelen..............

O,ja wat ook wel belangrijk is om te weten, nog geen RD, wel baarmoederkrampen bij tijd en wijle, maar ook niet continue.
Ik heb met mijn vriend afgesproken op zijn vroegst morgenavond weer te testen als er dan nog geen RD zijn. Of eventueel vrijdagochtend.

AARRGGGHHHH!!!!

Lekker duidelijk lichaam heb ik zeg!!

O,ja ik heb nog geen klachten, maar ja, als ik maar heel weinig hcg in mijn lijf heb kan dit wel kloppen natuurlijk.

Sorry voor dit frustrerende berichtje, maar misschien moet ik blij zijn (of misschien ook niet)!! Wachten duurt zo lang...........
Wat denken jullie....???
En nog belangrijker, hoe is het eigenlijk bij jullie??????????

Groetjes Pippie

Hoi pippie,

Wat lastig zeg, maar ik denk eigenlijk wel dat je gewoon zwanger bent, anders  zou er toch niet een duidelijk 2e streepje komen...
Tja en anders morgen ochtend nog een test doen s'ochtends zit er meer hcg in de urine.
Maar mag ik je al voorzichtig feliciteren!!

Hoe is het met de andere meiden???? Jullie laten ons in spanning!

Liefs bo

Hoi iedereen.

Pippie wat spannend zeg bij jou? Ik denk ook dat Bo wel gelijk heeft. De test geeft niet voor niks 2 streepjes aan!
Dus.....ik denk en hoop voor je dat je na de volgende test een leuk berichtje voor ons hebt.

Waar is verder iedereen?

x-vlinder

quote: vs77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 05:19:34'));

-mier1980, 27jaar , 9e ronde , 1e kindje , nod rond 3 oktober , cyclus 25/28 dagen ,dit id dag 25

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

- vs77, 30 jaar, 12e ronde, nod rond 4 okt, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

Hoi Mier, bo en vs. Bij jullie al nieuws?

Oh Pippie,

wat spannend zeg! Ik denk wel dat het raak is dan hoor. het kan even geduurd hebben voordat het tweede streepje er stond omdat je urine goed in de hele test opgenomen moet worden. Inderdaad voor de zekerheid morgen nog maar een keer testen. Zorg dat je voor je test niet te veel drinkt (een paar uur van tevoren), dan is je urine minder geconcentreerd en dus minder HCG (dus meer HCG in ochtendurine omdat je 's nachts niet drinkt, althans, ikke niet :)).

Laat je het ons weten? Leuk, leuk!

Ik feliciteer je lekker toch trouwens! GEFELICITEERD!

Ik had ook baarmoederkrampen hoor, toen het raak was. Je baarmoeder moet toch aan het werk, alleen voor een ander doel...

Meid, ik hoop dat je ervan kunt slapen. Ga morgen met spanning het forum lezen!

Liefs, Ukkie26

Hier nog geen RD's ook geen krampen ofzo. Mijn NOD is vandaag en uitgaand van een cyclus van 34 dagen 9 oktober. Nog ff afwachten dus.
Hoe is het bij jullie????

Pippie, wat spannend. Ik denk ook dat je zwanger bent hoor. Probeer het anders nog een keertje morgen ochtend. Nou hou ons op de hoogte he??

Liefs Patricia

@Pippie, Ik ga je ook maar alvast voorzichtig FELICITEREN. Hoop dat ik morgen leuk bericht lees hiero. Probeer wel te slapen vanavond ondanks alle spanningen. Ik hoop het echt voor je!!!!

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan