"Wiebel-meiden" 3

Nou Pippie, dat klinkt wel echt zwanger hoor!! Een streep is een streep en binnen de 10 minuten. Ik heb nog nooit een streep gehad, ben ook nog nooit zwanger geweest. Dus wel een streep lijkt mij hartstikke zwanger. Gefeliciteerd!!!!!!!

Mier, hoe is het met jouw NOD? Is nu toch ook ergens?

Temperatuur wordt hier weer wat constanter gelukkig.... Ben vanmiddag weer thuisgekomen en had gelukkig geen ei de afgelopen dagen. Slijm wordt iets elastischer, dus goed in de gaten houden en wiebelen natuurlijk!!

Pink

Nou Pippie, dat klinkt wel echt zwanger hoor!! Een streep is een streep en binnen de 10 minuten. Ik heb nog nooit een streep gehad, ben ook nog nooit zwanger geweest. Dus wel een streep lijkt mij hartstikke zwanger. Gefeliciteerd!!!!!!!

Mier, hoe is het met jouw NOD? Is nu toch ook ergens?

Temperatuur wordt hier weer wat constanter gelukkig.... Ben vanmiddag weer thuisgekomen en had gelukkig geen ei de afgelopen dagen. Slijm wordt iets elastischer, dus goed in de gaten houden en wiebelen natuurlijk!!

Pink

Ik zit trouwens vandaag op dag 17, mijn cyclus duurt dus in ieder geval 32 dagen, mocht ik morgen een positieve ovulatietest krijgen, wat ik nog niet verwacht. Even afwachten nog. Wel lastig hoor, het is heel onzeker en je wilt geen kans verspelen natuurlijk. Maar om nou de hele maand om de dag te wiebelen da's niks voor ons en dan is de lol er ook zo af. Gelukkig kan ik mijn ei nu wel goed opsporen met die testen, het kost alleen een vermogen!! En ik gebruik die van CB, omdat ik dan ochtendurine kan gebruiken en da's wel handig, want anders moet ik verplicht 's middags mijn plas 4 uur inhouden!!

Pink

Pippie, wat spannend!!!!!!!!!!!!

Welk merk test heb je? Soms zit er een soort "ingeslepen" lijntje in en wanneer je de test langer laat liggen kan de urine opdrogen en de lijn verkleuren. Ik heb dat met een CB test gehad, maar dat was na een dag. Binnen 10 min zou je denken dat je een minimale hoeveelheid HCG in je urine hebt zitten. Daarom zou ik zeggen: met ochtendurine testen, zeker als je op je nod test. De concentratie van het hormoon is dan sterker dan overdag. Ook een tip, gebruik de digitale test van Clear Blue, daar komt zwanger of niet zwanger te staan. Geen onduidelijkheid door vage streepjes.

Test morgen nog maar een keertje, maar ik denk dat je dan lekker de bevestiging krijgt van wat je vandaag gezien hebt, dus ook van mij een voorzichtige felicitatie alvast.

Ik had zelf niet echt baarmoederkrampen,maar een soort van gloeiend gevoel in mn onderbuik. Verder had ik geen pijn in mn borsten terwijl ik dat normaalaltijd had. Dat was eigenlijk het enige.... Ik wist eerlijk gezegd gewoon dat ik zwanger was, kan niet uitleggen waarom...

Voor de rest wil ik even laten weten dat ik de komende dagen niet zo veel hier zal zijn. We hebben nogal wat pech gehad en door een lekkage ligt nu de keukenvloer eruit en moeten we schoonmaken, afspraken maken met herstelbedrijf en we willen een nieuwe keuken uitzoeken. Mooi shit, want als we echt heel veel pech hebben moet de vloer op de hele beneden verdieping eruit.......HOpelijk valt het mee....

Meiden, ik kom natuurlijk wel dagelijks even checken hier hoe het er voor staat. Ik duim nog steeds voor jullie.

LIefs Anoek  

Hallo,

Ik dacht ik kom nog even kijken of hier nog wat gekletst wordt vanavond en of er nog iemand is...waarschijnlijk niet zie ik. Dat is jammer maar goed niks aan te doen.

Had net echt het gevoel dat de rd's al om de hoek kwamen kijken maar toch  nog niks te zien. Zal niet lang meer duren helaas pindakaas. Heb me er eigenlijk al wel weer bij neergelegd. Zie de bui nl al wel weer hangen om zo maar te zeggen.

Pippie. Laat je ons nog wat weten? Slaap lekker he!

x-vlinder

He meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga ook graag uit van het positieve, ik hoop het echt, maar wil wel echt een slag om de arm houden. Dadelijk komt er morgen niets meer te staan.....   Maar ja, mijn ongi blijft ook niet voor niets weg natuurlijk........

Ik voel me ook wel een beetje lullig tegenover veel meiden hier... Ik kom net kijken...

Enne.......... slapen doe ik vannacht niet al het goed is.... Ik heb nachtdienst!! hihihhih
Wanneer zou dan je ochtendurine zijn??? Ik drink 's nachts dus wel Ukkie!! (normaal niet hoor... En als ik uit de nachtdienst kom moet ik overdag wel een paar dagen mijn bed uit, dus of je dan van genoeg geconcentreerde urine mag spreken weet ik ook niet.

Sowieso wordt het dus zaterdag een test doen (dan heb ik weer een normale nacht geslapen), maar of ik het zo lang vol kan gaan houden om niet te testen?!?!, dat weet ik ook niet.. Misschien komen de RD al eerder. (pleaeaeaessee not!!!)

Ik vind het zo verschrikkelijk spannend, maar dat de RD wegblijven geeft wel een goed gevoel!

Maarre.............. Hoe zit het met de rest van de NOD-ers. MIER, waar ben je toch????

Ik ben zo benieuwd naar de rest, het is hier zo akelig stil de laatste dagen..

Meiden, ik ga zo werken, ik houdt jullie natuurlijk op de hoogte en hoop snel een doosje glitters te mogen opentrekken.....................

Groetjes Pippie

Hoi Pippie

Werk ze dan vanavond. En hopelijk kan dat doosje glitters snel opengetrokken worden!

x-vlinder

Terug
Bovenaan