"Wiebel-meiden" 3

hey pink en bo,

ja weer een ronde verder,blij dat jullie zo lief   en meelevend zijn
mijn vriend zei vanavond dat ik niet zoveel naar anderen moest kijken,hij is wat nuchter betreft! komt omdat mijn collegaatje is nu 25 weken zwanger en zit heel de dag over haar buik te wrijven en vind het echt gewoon irritant,misschien doe ik dat ook wel hoor als ik zwanger ben maar ja ik erger me er echt aan!!! en mijn andere collega zei vandaag dat ze oma werd,haar dochter is een jaar bezig geweest dus dat geeft dan weer wel hoop.
ik ga deze maand zoiezo toch nog tempen en dan denk terug naar de ha

xxx

Mier.... ewbfgyakr gqy... oftewel, wat enorm klote. Je mag hier zoveel klagen als je wilt meid. Ik zou willen dat ik een glimlach op je gezicht kan toveren.....

Pink, nog geen posi ovu? Hoe staat het met de andere signalen?

VS, je klinkt net als ik toen ik zwanger bleek te zijn... sorry dat ik het zeg want wil je ook geen valse hoop geven. Ik had ook geen pijnlijke borsten en was erg emotioneel.
Ik hoop het voor je.

Twinkel, hoe is het met jou?

Pippie, volgens mij is jouw "ochtendurine" als je wakker wordt. Het gaat er om dat als je slaapt zo'n 7-8 uur niet bent gaan plassen en je urine geconcentreeder is. Wanneer ga je het weer proberen?

Keuken gedweild vanavond... pfff wat een zooitje... Morgen komen ze de schade taxeren. Hopelijk hoeft de vloer in de eetkamer er niet ook uit. Mannetje is vanavond niet thuis, dus zat ik in mn eentje opmn knieën te dweilen.Nu wel weer last van mn benen/liezen.... Ik heb nogal de vervelende karaktereigenschap dat ik moeilijk kan acceoteren dat ik nu even niet alles kan.... Vanavond op tijd slapen, want ben kapot. Morgen gaan we ook naar een kinderdagverblijf om mee te kijken daar. IK ben heel benieuwd, maar vind het ook nu weer irritant dat je nu al moet beslissen terwijl je nog zo pril zwanger bent...

Trusten alvast.

Liefs Anoek

Hallo

Lieve Mier, wat ongelooflijk Kl#@$te dat je weer ongi gaat worden. Ongelooflijk balen moet dat zijn. Ik voel me dan ook zo dubbel nu..........

Ik heb vanavond toen ik wakker werd weer een test gedaan, van de kruidvat dit keer, de vorige was van de DA. Na ongeveer 1 minuut (moet na een minuut duidelijkheid geven) kwam er een licht tweede streepje. Ik ga er dan ook nu maar voorzichtig van uit dat ik zwanger ben!! (de RD blijven toch ook niet voor niets weg??!!) Al voelt het nog niet echt zo en heb ik voor mijn gevoel ook nog geen zekerheid. Moet ik nu afgaan op zo'n stickie met een licht streepje?? Ik ga van het weekend weer testen en als het dan nog zo licht is ga ik na het weekend maar even contact opnemen met de verloskundige of de HA.
Maar goed, voor alle wiebelmeiden:
****************************** *********************************** *******************************
****************************** *********************************** *******************************

Lieve Mier en alle andere   lieve wiebelmeiden die nog niet zwanger zijn. Ik snap best dat jullie nu een beetje balen dat ik zo snel zwanger ben. Heel begrijpelijk hoor, ik weet ook dat jullie ook blij voor me zullen zijn. Ik ben erg blij dat het bij ons zo snel ik gegaan, maar ben me er absoluut van bewust (mede door het werk wat ik doe) dat dit zeker niet altijd zo is en dat zulke verhalen als die van mij erg frustrerend kunnen zijn.
Ik hoop voor jullie echt het allerbeste.
Dus nogmaals:
****************************** *********************************** ******************************
****************************** *********************************** ******************************
Extra veel, ik hoop zo dat we allemaal snel wiebelmama's zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Pippie

Hallo allemaal!

Was eens even dit forum aan het bekijken en vond het hier zo gezellig dat ik besloot ook maar eens mee te babbelen. Ik ben inmiddels in mijn 4e ronde bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje, en hoop natuurlijk net als jullie allemaal dat het snel gaat lukken. Leuk om eens met andere meiden te kletsen die ook bezig zijn met zwanger worden!

Van mij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd Pippie, wat geweldig voor je dat het zo lekker snel is gegaan, daar hoef je je ook echt niet lullig over te voelen hoor! Geniet er lekker van!

Ben benieuwd of er op dit tijdstip nog mensen schrijven op dit forum, anders alvast welterusten, en tot later,

groetjes Sindarin

Hoi

Pippie nogmaals van harte gefeliciteerd, geniet er van!!!!!! het is zo bijzonder.
En nee je hoeft je echt niet schuldig te voelen dat het zo snel is gegaan, het loopt gewoon zo je hebt geen invloed op de natuur, het valt gewoon niet te plannen, ook al wil je dat wel graag.

Mier dit is inderdaad erg kl*te, zeur, huil of scheld maar lekker hoor daar zijn we toch voor om elkaar te steunen.

Vs oeoeoeoe wat spannend ik hoop wat gliters uit de lucht te vangen als je in nederland bent.

Pippie bedank voor de vele gliters ik heb er een aantal kunnen pakken nu maar hopen dat het een positieve uitwerking heeft

Slaap lekker en tot morgen

Groetjes van Kyra

O sorry Sindarin je bent natuurlijk van harte welkom hier, klets maar gezellig mee, hoe meer zielen hoe meer steun.

Groetjes Kyra

Hey meiden,

Ik ben nieuw op jullie forum, maar leef onwijs met jullie mee! Wij zijn indmiddels ook al bijn een jaar bezig en het lijkt wel of dat iedereen in mijn omgeving snel zwanger is. Gisteren was mijn nod, maar er is nog niks........
Vs en Vlinder, zie dat jullie gisteren ook je nod hadden, bij jullie al nieuws?
X

Sindarin, ook hier al actief zie ik , leuyk hoor!
Mier, ik leef met je mee, wat ontzettend rot zeg, hoe gaat het nu met je? Sterkte!
X

Terug
Bovenaan