"Wiebel-meiden" 3

Ha wat gezellig is het weer hier.

Leuk dat jullie ook mee komen kletsen sanderin en april!
Inderdaad hoe meer zielen hoe meer steun (haha).
Ik ben al een paar maanden aan het meelezen en schrijven op dit forum. We zitten nu in ronde 11 maar gaan door naar ronde 12 helaas.

Voelde me de laatste dagen heel erg opgewekt en vrolijk maar dat veranderde vanmiddag ineens op slag. En dat zelfs voordat ik naar het toilet was gegaan. Ik dacht al dit kan niet goed zijn! Inderdaad beetje bruin dus...de rd's komen eraan . Nou op naar de huisarts maar deze maand. Ik was er al bang voor.

Ook bij mij lijkt iedereen zwanger te worden. Deze week weer berichten van zwangeren op mijn werk (ja, jullie lezen het goed 2 tegelijk zelfs) Vind het echt super hoor! Hun kunnen er ook niks aan doen dat het bij ons niet lukt. De natuur zal het zo wel willen jammer genoeg.

Was deze week wel ineens bang. Ik dacht er steeds aan of ik de druk die nu gaat ontstaan wel aan kan en of we dat vooral samen aan zullen kunnen.

Nou genoeg gemopperd. Ik voel me gewoon K..! Maar dat snappen jullie wel.

Bij jullie nog nieuws?

x-vlinder

Lieve Vlinder, wat ontzettend kl*te! En vooral omdat je nu de volgende stap gaat nemen richting de HA....... Ben zelf nu 13 mnd van de pil af en wij gaan ook eind van deze maand naar de HA als ik dan nog niet zwanger ben. Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat het gewoon niet lukt. Kan daar heel bang van worden. En inderdaad, iedereen lijkt om je heen zwanger te worden en ik gun het ze allemaal echt, maar het begint wel een beetje pijn te doen....

Pink

He hallo allemaal,
Nog even snel een berichtje voor ik aan het werk moet

Vs, spannend hoor allemaal!

Vlinder en Pink, wat lijkt me dat een grote stap, om dan naar de huisarts te gaan, moeilijk hoor... Heel veel sterkte gewenst beiden!

Hier wordt nog druk geklust, en verder niet veel te vertellen.
Ik moet nu echt weg anders kom ik te laat...

Liefs Sindarin

@vlinder shit zeg bij jou ook al!!!!! had het je echt gegund,ik ook eind deze maand naar de ha

@pink; ja het is al flink doorgezet  het doet gewoon echt enorm pijn,had vanmiddag zo n huilbui,kon er effe niet meer tegen maar weer effe geslapen en nu gaat het weer,hoop binnenkort op een posi obutest voor je dan kan je weer aan de wiebel

xxx

Lieve Vlinder en Pink,

Het is inderdaad een grote stap om naar de HA te gaan. Zelf vond ik het wel prettig dat ik werd door verwezen naar de gyn. Hopleijk is het helemaal niet nodig voor jullie en zijn jullie deze ronde die er aan komt gewoon super zwanger. Veel succes!!!!

Liefs Patricia

Hoi meiden,

Hier is lekker wat afgekletst!! Sindarin en April welkom!

Pippie gefeliciteerd, geniet ervan!!!!

Vlinder balen en sterkte, hoop dat je duidelijkheid krijgt bij de huisarts.

Mier hoop dat je je snel weer wat beter voelt

Twinkel is je vriendin al bevallen??

Pink voor jou wachten op de wiebeldagen, hoop dat je snel een positive ovu test hebt!

Vs al nieuws??

Ik ben vanmorgen ook ongi geworden, baal er behoorlijk van ook al had ik het wel verwacht, maar begin het steeds moeilijker te vinden. Nou ja zit gelukkig wel mooi op 28 dagen!

Liefs bo

Voor jou dus ook flink balen, Bo!
Ik moet even terugbladeren, want ik weet even niet meer hoeveelste ronde dit voor jou is...

Pink

Terug
Bovenaan