"Wiebel-meiden" 3

Hey meiden,
Ik lees iets over temp. als je ong moet worden, zegt dat dan  iets over een evt zwangerschap? Ik had nl gisteren mijn nod en mijn temp is nu 36,5 (wel onder mijn oksle gemeten). Wie heeft raad?
X
PS als je onder je oksel meet is je temp altijd iets lager, toch?

Hallo meiden,

Nog even snel een berichtje van mij vanuit mijn werk, voordat de kleutertjes zo weer binnen komen.

@Pippie, van harte gefeliciteerd! Zwanger = zwanger meid, geniet er maar lekker van.
Het is je gegund, maar je snapt natuurlijk best dat we stiekum toch wel wat jaloers op je zijn.

@Mier, voor jou een heel dikke knuffel. Ongelofelijk kl*te is het gewoon weer iedere keer als je steeds weer ongi wordt. Ik hoop dat het voor ons niet meer zo lang hoeft te duren voordat we zwanger zijn.

Mijn beste vriendin wordt vandaag ingeleid. Een spannende dag dus.
Verder ben ik ongelovelijk druk zowel thuis als op het werk, dus het is op het moment echt een beetje overleven voor mij.
En ja, we zitten ook nog in de wiebelweken; dus weinig rust in bed

Liefs,

Twinkel3

He hallo allemaal,

Tjonge, wat een boel berichten alweer om bij te lezen sinds gisteravond. Zal zoals gevraagd eens even wat over mezelf vertellen,

Ik ben 22 jaar, en woon alweer ruim 3 en een half jaar samen met mijn vriend (hij is 26) in Groningen. We zijn inmiddels al bij onze 4e ronde aanbeland, maar nog geen teken van zwangerschap hier....   Ik kwam hier een paar dagen geleden langs en vond het zo gezellig dat ik me gister ook maar heb aangemeld om me in dit gebabbel te storten. Weet verder niet zo heel veel te vertellen, ik heb biologie gestudeerd maar ben na anderhalf jaar gestopt en nu werk ik tijdelijk totdat ik bij de politieacademie kan beginnen (begint pas in augustus, dat duurt allemaal vreselijk lang!)   Tja, en verder... we hebben een huis vol beesten hier, een hond, 3 katten en knaagdieren o ja en een aquarium. Echt een beestenbende dus.

Nou, dat was het wel zo'n beetje, werk ze allemaal en tot babbels!

Groetjes Sindarin

sindarin en april welkom

pippie gefeliciteerd

en ik voel me echt een beetje depri dus niet veel meer te vertellen,ga nu effe naar bed,want heb het helemaal gehad met alles!!!!!!!

xxx

Hoi meiden,

hier ff een snel berichtje wat we zitten weer vol met familie afspraken.

Pippie: van harte gefeliciteerd!!! Begin het al ene beetje werkelijkheid te worden?

Mier: %$^ zeg. Ik had nog zo gehoopt dat het deze keer zou lukken. Sterkte met deze teleurstelling

Hier is nog steeds geen nieuws. Vol me niet zwanger of ongesteld worden.....maar kan natuurlijk ook met de vlucht te maken hebben. Voor de zekerheid heb ik wel heel veel aan jullie gedacht toen we boven NL vlogen en glitters uitgestrooid :) Nu maar hopen dat het bij ons raak is en dat jullie ze allemaal opvangen.

liefs
vs

@Mier, wat ontzettend kl*te voor je. Ik begrijp dat je je nu echt @!#$%@#$ voelt. Hoop dat je je eigen al wat beter voelt na je dutje vanmiddag.

@Pippi, GEFELICITEERD!!! en bedankt voor de glitters, heb er een paar gevangen hopelijk werkt het.

Verder weet ik het ff niet meer. Moest best wel veel lezen. Hier nog geen nieuws. Wel heb ik een ziek kind. Ze heeft een beetje last van buikgriep en moet dus de hele dag spugen. Ze kan en wilt niet eten, het komt er gelijk weer uit. Nou meiden misschien tot later

Liefs Patricia

Sindarin en April, welkom bij de wiebelmeiden!

Pippie, het is je van harte gegund!!! Streep=streep, dus hartstikke zwanger hoor!! Maar ben heus wel een beetje jaloers op je.....

Mier, is het al echt doorgezet?

Hier nog geen nieuws, dag 19 inmiddels, nog geen draderig slijm en nog geen positieve ovulatietest dus. Mag nu wel komen van mij, maar ja, je weet het nooit bij mij!

VS, dus je bent al in Nederland? En nog geen tekenen van RD? Ohhhh, dat zou mooi zijn... Hou je ons op de hoogte?

Twinkel, doe je rustig aan? Jezelf niet voorbij lopen hoor!

Anoek, alles goed?

Pink

Terug
Bovenaan