"Wiebel-meiden" 3

O'o we zijn me wel een stel!

Heb vanavond lekker niks te doen en ben alleen thuis. Kan ik lekker depri zijn zoveel ik wil.

Hopelijk heeft vs binnenkort beter nieuws!

x-vlinder

deze maand veel naar de ha,ik,vlinder,pink,jij misschien ook twinkel??
ik hoop op wat meer duidelijkheid,hoe lang zal het dan nog duren en wat gaan ze dan allemaal precies doen,weet jij dat misschien patricia??
zwemmertjes zijn onderzocht en is goed,ik heb 3 temperatuurlijsten en je ziet ook een duidelijke eisprong en wat dan??

xxx

Ik geloof dat de volgende stap na de zwemmertjes is dat ze een vloeistof in je spuiten om te kijken of de eileiders verstopt zijn....

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
'));
'));

- vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 1-3 oktober, weet het niet precies, clyclus 29-32 dagen.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

- vs77, 30 jaar, 12e ronde, nod rond 4 okt, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

-mier1980,10e ronde,nod rond 1 november,cyclus 25/28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

sindarin en april willen jullie het lijstje even invullen,is wat makkelijker om  elkaar bij te houden

xxx

oh dat vind ik best eng moet ik zeggen,maar ik heb er alles voor over hoor

Dat gebeurt in het ziekenhuis.
Aan de ene kant ben ik heel blij dat ik straks naar de HA kan, hoop meer zekerheid te krijgen maar ben ook heel angstig voor wat ik te horen zal krijgen. Misschien wel iets wat ik helemaal niet wíl horen......

Ben nog een weekje 26, zou in principe nog op mijn 26e zwanger kunnen worden, maar denk helaas dat dit niet meer gaat lukken....
Mijn mannetje gaat volgend weekend weg, dus ik móet mijn ei uiterlijk op mijn verjaardag hebben, want anders missen we onze kansen deze maand!!!!

Pink

Terug
Bovenaan