"Wiebel-meiden"!!!

Hoelang is je cyclus gemiddeld?? want ik heb er een gebruiksaanwijzing bij waarop precies staat op welke dag je het beste kan beginnen met testen:

Volgens mijn gebruiksaanwijzing kan je het beste het volgende doen

"cyclus van:                                        start met test op dag:

28 dgn                                                        11
29 dgn                                                        12
30 dgn                                                        13

enz enz.... als je een kortere cyclus heb tel je er een dag af en als ie langer is een dag erbij!!

liefs

hee pink,
dat zal betekenen dat ik dan op dag 9 al begin te testen,zal het niet te vroeg zijn denk je?bedankt voor je advies,ben er nog niet in thuis dit is de 1e x dat ik ze ga gebruiken dus ben benieuwd.heb jij ze al vaker gebruikt?
liefs mier

hoi karen,
mijn cyclus is 28dagen,en staat in de bijsluiter op dag 10 testen.

Dan zou ik op dag tien beginnen... ik hou de bijsluiter ook niet aan want dan zou ik pas op dag 11 gaan testen... ik begin gewoon op dag 8 en dan kijk ik wel!!

liefs karen

Afgelopen maand heb ik ze dus een weekje gebruikt, maar te laat, want het was al na mijn ei. Mijn cyclus is ongeveer 39, 35, 37, 31, 34, 29, 44 en de laatste keer 28. Vandaar dat ik deze keer echt vroeg begin, kan er geen logica in ontdekken. Heb nu vanaf september 1x mijn ei gevoeld, en probeer nu de andere lichamelijke veranderingen (slijm) ook goed in de gaten te houden. En ik wilde me er eigenlijk niet meteen druk om maken, maar ja, het valt toch elke keer tegen als de RD's weer verschijnen.

Pink

heej meiden,

Ik ga slapen want moet morgen weer werken!!! We spreken elkaar snel weer!!

Weltrusten!

Liefs karen

ok dan kijk ik morgen nog wel effe wat ik ga doen.
vervelend dat je een onregelmaige cyclus hebt zeg pink
ik ga nu naar bed want mijn mannetje ging al naar boven dus ik ga ook snel voordat hij al slaapt  tot morgen maar weer he meiden
slaap lekker voor straks
liefs mier

Terug
Bovenaan